Майбутнє
Добрий день. Мені майже 20, навчаюся в університеті на 3 курсі психології та працюю. Частіше виникає питання про своє майбутнє, саме про відсутність чітких планів в подальшому житті. Проблема в тому, що я взагалі себе ніде не бачу. Я розриваюся на дві частини: одна бажає все читати, вивчати, переробити всю роботу, а інша - чинить опір цьому, що призводить до того, що я нічого не роблю, але намагаюся. Поясніть, будь ласка, що в моєму житті відбувається. Бо я не бачу шляхи пошуку причин такого стану. Заздалегідь, дякую.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Проблема в тому, що я взагалі себе ніде не бачу.
Навіщо ви навчаєтеся на психолога? Ви не бачите себе психологом?
Ким працюєте?
цитата:
Я розриваюся на дві частини: одна бажає все читати, вивчати, переробити всю роботу, а інша - чинить опір цьому, що призводить до того, що я нічого не роблю, але намагаюся.
Коли ви це помітили?
психолог онлайн
цитата:
Поясніть, будь ласка, що в моєму житті відбувається.
Ніно, давайте спробуємо.
І почнемо з фактів реальності. Ви навчаєтесь на психолога. Так?
Натомість увійшли в проблему
цитата:
Проблема в тому, що я взагалі себе ніде не бачу.
Отже, варто з'ясувати, який був мотив поступати на психолога, а не, скажімо, на кухаря чи юриста?
Можна припустити, що професія психолога Вам не подобається, точніше, Ви себе в ній не бачите. Було б інакше, то точно б знали, для чого вчитись і що потім далі робити. Ну, так же?
Тож маємо розчарування у виборі ВНЗ і фаху.
Що ж тепер з цим робити?
Принаймні можливі варіанти. Перший - кинути навчання з усіма наслідками цього рішення.
Другий - не поспішати, а шукати себе - свої мотиви, відроджувати цікавість, відкривати нові, невідомі до цього ніші психології, тієї класної штуки, яка дозволяє краще зрозуміти себе.
"Бо я не бачу шляхи пошуку причин такого стану."
Тепер Вам хоч приблизко відкрилися причини такого стану?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333606 для Виталия Юрьевна Мельник
Навчатись на психолога пішла тому, що бажала розібратися в собі та допомагати людям. Це бажання допомагати іншим було завжди в моєму житті. Зараз ці мотиви не змінилися.
Працюю баристою.
Про розрив на 2 частини помітила десь півтори роки тому, хоча тоді не не ускладнювало так життя. До питання чи бачу я себе психологом, моя відповідь неоднозначна, 50/50.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 333607 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Я б не сказала, що я зробила помилку, коли поступала саме на цей факультет, мені подобається, важко, але ж цікаво. Бажання допомагати іншим, дізнатися краще себе, саморозвиватися - це все мотиви бути психологом. Ці мотиви на даний момент не піддавалися змінам. Питання в тому, що я не знаю, чи буду психологом в майбутньому, де я буду, якою буду.
психолог онлайн
цитата:
Питання в тому, що я не знаю, чи буду психологом в майбутньому, де я буду, якою буду.
Здається, Вам притаманно забігати передчасно вперед. Як Ви можете на тепер достемнно знати, яким психологом будете?! Потрібно пройти увесь шлях навчання, можливо, додаткового навчання в обраній спеціалізації... от тоді матимете відповідь.
цитата:
До питання чи бачу я себе психологом, моя відповідь неоднозначна, 50/50.
Доречно собі поставити питання - чи ХОЧУ я бути психологом?
психолог онлайн
Доброго дня!
В державних вузах дуже багато "сухої" теорії та мало (по суті, взагалі немає) практики.
Я б Вам порадила походити на індивідуальні та на групові терапії. Тоді найкраще, на собі, можна відчути всю суть цієї професії. Ні одна книга, стаття чи відео не передасть те, що можна відчути та пережити на терапії. Тільки тоді, спробувавши "на своїй шкурі" ))) Ви точно будете знати, чи ця професія Ваша.
психолог онлайн
Доброго, Ніно!
Мені здається, що Ви надто поспішаєте. На 3-му курсі я теж не бачив себе у професії і не знав точно, ДЕ і З ЧИМ хочу працювати. Хоча вже працював в наркодиспансері (з 2-го курсу) як практичний психолог. Але сама спеціальність мені подобалася і я знав, що зробив правильний вибір. Майбутнє це тільки підтвердило.
Тому, раджу Вам трохи почекати цього майбутнього. Недовго. Рік або два. І воно почне потроху вимальовуватись.
психолог онлайн
цитата:
У Вас проблема с мотивацией.
Ваше "хочу" борется с "должен".
И эта борьба снижает уверенность в себе.
Отсюда и
цитата:
не знаю, чи буду психологом в майбутньому
хотя Вы и хотели этого.
цитата:
шляхи пошуку причин такого стану
Вам надо искать не причины, а то как выходить из такого состояния.
Для этого необходимо определить истинные желания (например, хотите Вы все же быть психологом или нет).
А также вычислить "долги" и уменьшить их.
Параллельно надо убирать страхи и увеличивать уверенность в себе.
После такой работы у Вас появится мотивация.
Вы будете знать, например, что точно хотите быть психологом и будете идти к своей цели.
Или же поменяете эту профессию на другую.
психолог онлайн
Доброго дня. А чи подобаєтьс, вам ця спеціальність?