Чи це нормально?
Я дівчина 14 років ,2 місяці назад коли мені виповнилося 14 моя мама вирішила поговорити зі мною про статеве дозрівання ,вона подарувала мені вібратор,розказала що це а потім показала як він працює на своєму статевому органі.Вона сказала щоб я не соромилась ,і що вона може помастурбувати зі мною 1 раз але тепер ми мастурбуємо разом 2 рази на тиждень.Чесно кажучи мені це подобається.
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Нормально для кого? Якщо Ваша мама так вчиняє, для неї це нормально. Якщо Ви погоджуєтесь на її пропозиції, то для Вас теж
психолог онлайн
Юлия Антоновна Трясун
Це ненормально. Ви - неповнолітня. Ті дії, які ви описали, підпадають під статтю 156 Кримінального кодексу України (розбещення малолітніх) і караються позбавленням волі.
психолог онлайн
Вище є дві точки зору колег. Поділюсь, своїми роздумами. Поняття норми та не норми інколи можуть розходитись. Є закон і поняття норми у суспільстві. Тут би треба було запитати у мами, навіщо вона зробила саме так, які у неї мотиви. Загалом - 14 років це вік задовго до якого батьки мали б пояснити зміни в тілі дівчинки та застрегти на майбутнє бути обачливою у виборі людини, з якою Ви можете захотіти вступити у стосунки. У школі до цього віку також розглядаються певні теми на уроках біології. Пам'ятайте, що певна репліка - це не повноцінна консультація психолога. У мене більше питань, ніж відповідей.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Тетяна Володимирівна Плетньова
Добрый день!
цитата:
Чи це нормально?
Ваша мама совершает с вами развратные действия.
Поэтому ее поступок подпадает под статью 156 Уголовного кодекса Украины - "Развращение несовершеннолетних".
И с законодательной точки зрения она должна нести уголовную ответственность за свои действия.
Спрашивать же ее о мотивах таких поступков не имеет смысла, потому что она совершила (и продолжает совершать) преступление. А незнание законов не освобождает от ответственности.
С точки зрения психологии вы получаете (или уже получили) психологическую травму. Потому что последствия такого психологического инцеста вероятнее всего скажутся на вашей дальнейшей жизни и отношениях.
цитата:
тепер ми мастурбуємо разом 2 рази на тиждень
Поэтому, как минимум, вам необходимо прекратить такое сексуальное насилие над собой.
И если вы не можете самостоятельно противостоять своей маме, тогда вам необходимо обращаться за помощью.
Это могут быть значимые для вас взрослые (родственноки и т.д.), учителя в школе, органы опеки или правоохранительные органы.
Даже психологи обязаны сообщать о таких случаях в полицию, а не оценивать с позиции "нормально" или "ненормально" совершаемое в отношении вас преступление. Потому что в случае, если не сделают этого, то сами могут попасть под действие статьи 396 Уголовного кодекса Украины "Сокрытие преступления".
Поэтому я вам очень рекомендую позаботиться о себе.
Потому что сейчас еще возможно остановить нанесение вам психологической травмы.
А если это не прекратить, то дальнейшая ваша реабилитация будет стоить очень дорого - и не только в денежном эквиваленте.
Відредаговано автором 04-05-2023 07:52:56
психолог онлайн
Добрий вечір. Це ненормально. Це грубе порушення кордонів і закону.
Що саме вам подобається?
Мастурбація чи наявність мами у процесі?
Боюся уявити чим може закінчитися ця історія.