Чи це є нормально пити стільки вдень ?
Раніше мій чоловік інколи випивав алкогольне на роботі з друзями. Я йому говорила що мені це не подобається. Тепер він вже пє дома 50 % по 50 гр горілки кожен день. В вихідні по 100 гр 50% . Я йому говорю що ти станеш алколіком. А він мені каже що це чуть чуть, я ж не п'яний, що це всі так пють лиш я не пю. Бо й справді я взагалі не пю алкогольне ніколи. І я не розумію хто з нас правий. Чи це нормально так пити? На мою думку 50% це дуже сильне навіть якщо 50 гр це багато. І це вже залежність. Але я не розумію , бо ж справді я не пю , і я не розумію чи це може нормально і нічого такого тут нема. Я б хотіла запитати вашу думку, чи це нормально, чи це вже стадія алкоголізму. Чи я себе накручую .
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Ольга Сурай
цитата:
Але я не розумію , бо ж справді я не пю , і я не розумію чи це може нормально і нічого такого тут нема. Я б хотіла запитати вашу думку, чи це нормально, чи це вже стадія алкоголізму. Чи я себе накручую .
Щиро дякую за те що поділилися своєю історією ::smile::
психолог онлайн
Пити кожного дня- це залежність.
психолог онлайн
Доброго дня!
Пити щодня, незалежно від кількості вживаного спиртного - це вірний шлях до розвитку алкоголізму, тому що при алкогольній залежності справа якраз не в кількості, а в регулярності вживання. Це не означає, що ваш чоловік вже має залежність! Справді, процес формування алкогольної залежності дуже індивідуальний і залежить від великої кількості чинників. Тому ставити діагноз має лікар. Якщо на даному етапі вживання спиртного не має жодних негативних наслідків для соціального та сімейного життя, то, можливо, на цьому рівні ви можете впоратися без додаткової допомоги фахівців.
Чи розуміє ваш чоловік, навіщо він це робить? Що дає йому вживання 50 г горілки?
Якщо прийняття спиртного - це спосіб розслаблення та зняття напруги, чи є можливість знайти альтернативні способи для того, щоб розслабитися та заспокоїтися? Алкоголь - це далеко не найкращий спосіб для зняття стресу і в тривалій перспективі лише посилює проблему.
Важливо розуміти, що доки ваш чоловік сам не вважає щоденне вживання спиртного проблемою, ви мало що можете зробити - ви не можете змусити його змінити ставлення до цього, це він може зробити тільки самостійно.
Якщо у вас з чоловіком є близькість і розуміння у відносинах, ви могли б чесно поговорити з ним про те, що ви відчуваєте у зв'язку з його вживанням, про свої переживання та побоювання, запропонувати йому поділитися з вами його переживаннями, щоб розглянути повну картину того, що відбувається у вашому сімейному житті та по можливості знайти вирішення цього питання разом.
Але є те, на що ви дійсно можете вплинути – це ви та ваше життя. Що ви відчуваєте через його вживання? Що викликає у вас тривогу з цього приводу? Як ви зрозумієте, що ваша сім'я вже має проблему? Де ваші особисті межі, коли його вживання стане для вас неприйнятним?
Дуже важливо подбати про себе та свої почуття. Завжди на допомогу особиста терапія та близькі люди, на яких ви можете спертися. Ще краще, якщо ви можете спертися на себе – з цим також допомагає робота з психологом.
психолог онлайн
Якщо ваше питання про те, чи почуває себе нормально ваш чоловік, випиваючи таку кількість алкоголю, то ефект від спожитого спиртного залежить від декількох чинників: 1) вага людини (50 г горілки чинитимуть менший вплив на людину вагою 100 кг, ніж на людину вагою 60 кг); 2) активність ферментів печінки, які перетравлюють алкоголь (чим активніше ферменти, тим швидше людина тверезіє та може без інтоксикакації випити більшу кількість алкоголю); 3) харчування (жирна їжа може пригальмувати процес сп'яніння). Тому ваш чоловік може почувати себе відносно нормально, випиваючи щодня зазначену кількість алкоголю.
Щодо впливу на здоров'я, то Всесвітня організація охорони здоров'я зазначає, що немає безпечної дози алкоголю для людини. Навіть при незначному споживанні можуть бути негативні наслідки.
Те, що ваш чоловік вживає алкоголь регулярно, каже про наявність залежності. На першій стадії зміни поведінки, особистісні зміни ще мінімальні. Їх можна не помітити. Чи змінилась поведінка чоловіка? Чи змінились його інтереси, коло знайомих, коли він став вживати регулярно? Чи позначається вживання ним алкоголю на ваших із ним стосунках, на фінансовому становищі родини, на його здоров'ї? Як довго ваш чоловік вживає алкоголь регулярно? Чи є блювотний рефлекс після споживання великих доз алкоголю (він поступово зникає на першій стадії алкоголізму)?
Ще один момент, на який варто звернути увагу, це те, що людина, яка вже вживає регулярно, схильна до брехні своїм рідним. В тому числі щодо кількості та регулярності вживання алкоголю. Тому не факт, що ви дійсно знаєте про те, скільки і коли він споживає.