Мій хлопець маніпулятор чи мені так здається
Добрий день ) Зустрічаюсь з хлопцем 4 місяці .1 місяць все було прекрасно ,кохання ,ніяких сварок .Тепер на 4 місяць часто сваримось по дрібницях .Ну дрібниці це на думку хлопця для мене іноді це важливі питання .Спочатку думала що через те що живемо разом так відбувається і ми просто надоїдаємо один одному ,але розумію що це через те що в нас різні погляди на сім'ю , секс і дітей . Наприклад я говорю що мені важливий інтим , а йому це не так часто потрібно .І коли він кожен раз мені говорить що втомлений не в настрої і тд я починаю ображатись бо відчуваю наче я йому не подобаюсь і відбувається суперечка . І взагалі коли я йому говорю що мене ображає і не влаштовує ,він завжди говорить що я себе накручую і видумую .Сам ніколи не говорить що його не влаштовує ,а тільки підколює і шуткує про це на що я теж ображаюсь .Говорить що мені завжди все не так , і що я завжди незадоволена .Підколює наприклад що я йому не готую , хоча я не вважаю це своїм обов'язком так як ми живемо тільки 4 місяці і я так як і він навчаюсь і в мене немає бажання витрачати свій час на стояння біля плити замість наприклад своїх хоббі (хоча я йому іноді готую хоч і не кожен день ).Також підколює що я багато сплю і нічого не роблю ,а він типу працює і каже що це необразлива шутка.Говорить що він мені все дарує,обезпечує (хоча це геть не так ,просто раз на місяць може купити якийсь подаруночок на 2000 грн ) І говорить так наче я йому нічого не даю взамін .Іноді обезцінює те чим я займаюсь .І не обговорює проблеми які виникають.І я не розумію чи то я реально себе накручую чи він просто якийсь аб'юзер чи маніпулятор .Кожен раз коли він вже доводить мене до сліз починає розказувати як він мене любить і жити без мене неможе .Скажіть будь ласка що це і що мені робити .Бо мені не приємно весь час чути такі підколювання і шутки які він не хоче обговорювати і каже що це просто приколи з якими я маю змиритися .
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго!
Не важливо, хто він, важливе інше: вже на 4-му місяці відносин Вам із ним НЕКОМФОРТНО.
І цього вже достатньо для того, щоб перестати зустрічатись. Бо якщо на початку відбуваються неприємні для Вас речі, то навряд чи вони перестануть відбуватись в майбутньому. Скоріш за все їх стане тільки більше.
І не важливо, чи будете Ви з ним про це говорити чи ні - тому що досі він жодного разу до Вас не прислухався. З чого йому почати це робити пізніше? Бо вже зараз він не боїться так себе вести із Вами - тобто не боїться втратити.
психолог онлайн
Вітаю. Дуже шкода, що ви проходите крізь такий неприємний досвід. Але є великий плюс - у вас спрацювала кнопка "аларм". Це означає що ви на вірному шляху, як мінімум ви задаєте питання і не погоджуєтесь щоб з вами поводилися таким чином. Щоб не пірнути у співзалежні відносини - я б радила вам скористатися порадою або психотерапевта або групи підтримки. З вашого тексту помітно, що ви не можете знайти з ним спільної мови. Скажіть, чи так було завжди? Чи поступово "планка падала"? Чи є у вас спільні інтереси (чи були?).. Саме тому, що ви заплутались - я рекомендую звернутися до фахівця, тому що коли нам боляче, ми можемо трішки викривлено бачити реальність. Ви кажете, що починаєте замислюватись чи ви взагалі можете подобатись - оце небезпечний сигнал як на мене. Відносини - чи мають вони руйнувати те, що було до них? Бажаю вам мудрості та терпіння. Ви дуже молода і точно не заслуговуєте втрачати впевненість у собі та переживати.
психолог онлайн
Доброго вечора.
Можете звернутися до сімейного психолога, разом з хлопцем. І вирішити чи зможете Ви побудувати гарні відносини, з довірою, безпекою...
Або ж приймете рішення розірвати ці стосунки.
З таким запитом працюю.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Скажіть будь ласка що це і що мені робити
Да, ваш
цитата:
хлопець маніпулятор
Вы хотите научиться распознавать его манипуляции и уметь противостоять ему?
Или у вас есть желание развить свою уверенность и начать по-другому реагировать на происходящее?
Или что вы хотите?