Самосаботаж
Для чого я себе не люблю, для чого піддаюся наркотикам і казино, для чого наступаю на одні й ті самі граблі, для чого не маю внутрішнього стрижня і балансу в житті???
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Здравствуйте!
Это все тема зависимости. Почему нет устойчивости, за что держаться и на что опираться?
На вопрос для чего, ответьте себе зачем.
Хорошо бы поработать с психологом и разобраться.
психолог онлайн
цитата:
для чого піддаюся наркотикам і казино
Любая зависимость - это болезнь, которую надо лечить.
Поэтому кроме работы с психологом по вопросу развития любви к себе и обретения
цитата:
внутрішнього стрижня і балансу в житті
Вам придется обращаться еще и к наркологу.
Відредаговано автором 06-03-2023 22:47:56
психолог онлайн
Добрий вечір. Можливо хочете заглушити якусь правду вашого життя?
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
САМОСАБОТАЖ
Вважаю, що назву для теми підібрали не просто так. Самосаботаж. Про що це? Які процесси гальмуєте? Чому доброму не даєте здійснитись? Можливо, руйнуєте власну особистість, аби не ВІДБУТИСЬ?
цитата:
для чого не маю внутрішнього стрижня і балансу в житті???
Самосаботаж як раз і розмиває рештки внутрішнього стрижня, який свого часу, в період формування характеру, на жаль, не отримав належної підтримки з боку батьків та інших значимих фігур. Напевно, що і наочного зразку балансу в житті оточуючих дорослих бракувало. Тому маємо те, що маємо. Проте, на мою думку, більш актуальне питання, що з цим усим тепер робити? От Ви до чого схиляєтесь?
психолог онлайн
Доброго дня! Як на мене, основне питання "для чого я себе не люблю"...
Коли ми себе не любимо?
Можливо, тоді, коли заплуталися? Не знаємо для чого ми живемо? Що в нашому житті є цінного?
Людина так себе поводить або тоді, коли хоче втекти від чогось, можливо, і від себе самої... Або, коли прагне постійної насолоди в житті, стану ейфорії, яку колись, в інших життях відчувала... Але це життя не для цього...Тому, щоб побути в такому стані, доводиться шукати все більш небезпечні способи входження у безсвідомий стан...який, насправді, знищує, насамперед, душу людини... Чи не тому Ви і зайшли на цей сайт, що відчуваєте це і намагаєтеся знайти щось, на що можна спертися, щоб почати відновлюватися?