Вживання алкоголю
За останній рік все частіше почала випивати і останні рази , коли буда в стані алкогольного сп’яніння починаю плакати …. На даний момент і суттєвих проблем немає в житті, але і все складається не так, як би хотіла в особистому житті. Живу з хлопцем до якого немає почуттів, в свої 36 не маю сім’ї і дітей, близькі в тому докоряють . Кожного майже вечора ми з хлопцем випиваємо вино і вечеряємо , якщо перебираю … починаю плакати . Страшно уявити що буде далі, якщо не зупинюсь . Це у мене почались психічні розлади уже? Як мені позбутись цієї шкідливої звички і почати змінювати життя?
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
цитата:
що буде далі, якщо не зупинюсь
Дальше будет алкогольная зависимость, если Вы уже ее не имеете.
цитата:
Як мені позбутись цієї шкідливої звички
От плохой привычки еще можно попробовать избавиться самостоятельно.
А при алкогольной зависимости надо обращаться к наркологу и проходить психотерапию с психологом.
Поэтому если Вы хотите
цитата:
змінювати життя
тогда начинайте индивидуальную работу.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку, Тудш!
цитата:
Як мені позбутись цієї шкідливої звички і почати змінювати життя?
Спочатку пройти шлях усвідомлення, засобом ухиляння від чого служить алкоголь???????
З того, що Ви написали, відповідь доволі очевидна. Ось вона -
цитата:
На даний момент і суттєвих проблем немає в житті, але і все складається не так, як би хотіла в особистому житті. Живу з хлопцем до якого немає почуттів, в свої 36 не маю сім’ї і дітей, близькі в тому докоряють .
Отже, Ви не живете своє життя. Ви незадоволені і це невдоволення ховаєте в бокалі вина, тікаєте від необхідності подивитись на себе і запитати - НАВІЩО так вчинаєш? Де зламалась? Чого миришся з таким станом речей і зраджуєш себе?
Актуальними під час співпраці з психологом будуть питання самоцінності, Вашого дитинства, виховання і ставлення до Вас, напрацюваних моделей побудови близькості з чоловіками. А головне - про контакт з собою(!)
Ви ж, напевно, себе оплакуєте, коли вип'єте. Чи не так?
психолог онлайн
Для початку наберіться сміливості і почніть казати собі правду. Тоді й потреби в алкоголі не буде. Бо саме алкоголь допомагає відключити людині мозок, щоб не бачити і не розуміти правди про себе.
Здогадуєтеся, яку правду приховуєте від себе?
Для більш глибокого ефекту бажано звернутися до психолога на психотерапію.