Життя йде на дно ... Життя в тривозі ... Залежність від алкоголю.
Ох... З чого почати !? Проблем напевно забагато , для того щоб їх усі викладати одразу... Але першочергова моя проблема залежність від алкоголю . Він мене руйнує . Руйнує мою особистість , призвів мене до паралічу в студентські роки . Призвів до травмування ноги ,яка мене мучатиме все життя ... У мене ніби розкололась моя особистість , я не контролюю своє життя ! Постійно даю собі обіцянку ''Все це кінець , більше ні каплі...'' І знову по новому колу ... Я ненавиджу себе за пусті обіцянки ... Тримаюсь десь місяць , паралельно займаючись спортом , ніби все добре і потім щось в голову б'є і знову те саме ... Почалися проблеми на роботі ... Я проживаю в сільській місцевості , де всі про всіх знають і про мої ''косяки'' також , а особливо на посаді вчителя ( я працюю в школі...) . Люди почали помічати , вони наче бачать що я слабкий і намагаються мене добити - я це бачу ясно , бо знають що в мене зараз важкий період . Мені зрадила кохана дівчина з іншим , що мене вбило сильно морально, та й взагалі на особистому фронті мені не щастить все життя , на відміну від неї... Коло спілкування дуже обмежене і я навіть не знаю людей які б мені подобалися і гарно впливали на мене , а не грали роль тригера для мене , щоб я зривався ... ( В жодному разі я не звинувачую когось ... Напевно винний я через свій м'який характер ) Я просто хочу вирватися із негативного впливу свого оточення , але люди в сільській місцевості занадто пов'язане одне з одним , а потреба у спілкуванні у мене дуже гостро стоїть ... Я помітив що починаю спілкуватися із людьми все гіршими і гіршими... Але я не вважаю , що є люди різних сортів ...
---
Ну і звичайно війна ... Вона в усіх в головах ... Мій брат зараз на війні , а його син , тобто мій племінник потребує догляду через аутистичний розлад - це сильно впливає на нашу сім'ю , на мого батька , на мою матір які допомагають піклуватися про племінника , ми без мого брата , як без рук , і я сильно хвилююся за нього ... Я й дня не можу не думати за це ... А наш спільний друг безвісті пропав , пішовши воювати - він найкращий чоловік на всій планеті сподіваюсь він повернеться , часто спілкуюсь з військовими , мене в жах кидає від того ,що з ними зробила війна , і від їхніх розповідей ... Все зійшлося в одну купу , все йде під три чорти ... Я знаю можливо я все в кучу звів , але я не знаю як правильно сформулювати ...так щоб мене зрозуміли ... Якщо ви прочитали це і хоч щось зрозуміли я вам щиро дякую !
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Добрый день!
Вы написали о своих проблемах.
А какую помощь вы ожидаете получить на форуме?
Вы не задали свой вопрос психологам.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338671 для Светлана Владимировна Киселевская
Якщо чесно я не знаю ,що я шукаю , мабуть виговоритися... ! В принципі в усіх реакція на мої переживання однакова ! Типу : "Комусь гірше чим тобі " або " ти приймаєш все близько до серця " , " то все дрібниці" і тд , я розумію людей у кожного свої проблеми , просто добрі слова вже не допомагають ))) моє життя схоже на стрибки з крайності в крайність , ніби за штурвалом мого літака час від часу пілот відключається ... Тоді таке питання , як можна нормалізувати своє життя та з чого почати , адже всі обіцянки які я даю собі рано чи пізно порушую ? І як не звертати на думку інших ,адже вона впливає на мене і підкошує?
психолог онлайн
цитата:
просто добрі слова вже не допомагають )))
Конечно же не помогают.
Потому что вам нужны не слова, а решение ваших проблем.
цитата:
як можна нормалізувати своє життя та з чого почати
Что конкетно вы хотите?
Что означает "нормализация жизни"?
цитата:
проблема залежність від алкоголю
Вы хотите избавиться от алкогольной зависимости?
И/или что-то другое?
цитата:
І як не звертати на думку інших, адже вона впливає на мене і підкошує?
С этим все понятно - вы хотите перестать зависеть от мнения других людей.
психолог онлайн
Доброго ранку, Saha98!
цитата:
як можна нормалізувати своє життя та з чого почати , адже всі обіцянки які я даю собі рано чи пізно порушую ? І як не звертати на думку інших ,адже вона впливає на мене і підкошує?
Дуже сумну історію розповіли. Читати її сумно, а проживати таке життя, напевно, жахливо. Та не все пропало, я б так сказав. Вселяє оптимізм Ваша реалістична оцінка ситуації і пошук виходу із глухого кута.
Щодо Ваших намірів, мозу зазначити. По-перше, потрібно звернутись до лікаря психіатра. Не лякайтесь назві. Цей лікар допоможе Вам зцілитись від тривожного розладу, що лежить в основі алкогольної залежності. Можливо, призначить медикаменти.
Також потрібно відвідати нарколога, аби позбавитись токсичних речовин, що накопичились в організмі.
А вже потім працювати (можна і віддалено) з психологом. Він допоможе відновити упевненість в собі і розвинути здатність справлятись з усілякими викликами, будувати здорові стосунки, позбавившись залежності від думки інших людей.
Людину змінюють дії, на які вона наважилась. А життя лише у власній голові тільки послаблює. Тому варто діяти.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338680 для Светлана Владимировна Киселевская
1.Так звичайно - рішення ... але чомусь вони висять в повітрі ))) наприклад я не можу ніяк вплинути на те щоб мій брат швидше повернувся додому ... !
2. Скажем так я хочу бути впевненим , що я контролюю своє життя , а так виходить мене несе і я не дивлюсь куди . Скажу так я імпульсивний ! Можу робити не передбачувані для себе вчинки ! Нормалізувати - означає самовдосконалюватись займатися спортом , розвивати свої знання , бути гарним зсередини і ззовні ,тримати свій будинок в чистоті і порядку. А на ділі настає момент і "бум" і валиться все те ,що я "будував" !
3. Саме так я хочу позбутися залежності ! Я залежний від алкоголю , що саме смішне те ,що цигарки я не курю навіть не хочу , і наркотики ніколи не вживав ! Слава Богу ,що цих звичок не має ...адже знаєте зараз напевно кожний третій палить , а то й гірше !
4. Так ! Я залежу від думки інших ! Так як працюю з людьми ! І мої негативні риси вплинули на мою роботу ! Важко сприймати те , що і без цього робота вчителя не вдячна , так ще й чутки ходять про мене не гарні ! Не без підставні на жаль !
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338684 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Дякую за пораду ! Звернутися до спеціаліста очно - це для мене великий виклик !
психолог онлайн
цитата:
Звернутися до спеціаліста очно - це для мене великий виклик !
То виклик цей приймаєте чи ні?
психолог онлайн
цитата:
Нормалізувати - означає самовдосконалюватись займатися спортом , розвивати свої знання , бути гарним зсередини і ззовні ,тримати свій будинок в чистоті і порядку. А на ділі настає момент і "бум" і валиться все те ,що я "будував" !
Это вопрос мотивации.
И то что вы перечислили, вероятнее всего, является вашими долгами (то есть, как должно быть), а не истинными желаниями.
Поэтому и
цитата:
на ділі... валиться все те ,що я "будував"
цитата:
Я залежний від алкоголю
Алкогольная зависимость - это болезнь, которую надо лечить у нарколога.
Работа с психологом в этом случае будет происходить в качестве дополнения лечения.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338688 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Просто єдиному психіатрові , що я знаю , самому потрібно до спеціаліста ! Без образ - це жарт ))) Я не знаю ,що відповісти на цей виклик ! Розумієте , пройде день два , в мене все нормалізується , я включуся в роботу і забуду про цю потребу , але знаю що криза знову настане... Я просто в хірургії лежав 4 рази по різним причинам! При всій повазі до лікарів мені страшно звертатися ще й до психіатра ! Я не знаю що сказати...але я спробую дослухатися до вашої поради ! Дякую !
психолог онлайн
цитата:
При всій повазі до лікарів мені страшно звертатися ще й до психіатра ! Я не знаю що сказати...
В народі кажуть: "очі бояться, а руки роблять."
Що сказати? Сказати, як є. Сказати, в чому Ви зацікавлені, переступивши через сором. Моя підтримка з Вами))
Відредаговано автором 07-04-2023 09:42:05
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338689 для Светлана Владимировна Киселевская
Згоден ! Щодо залежності ...я вже думаю над цим !
Щодо "долгов" Я часто задаю собі питання: "Що мені потрібно ? " або "Що мене може зробити щасливим ?" Моя відповідь "Я не знаю!" Я часто змінював вид діяльності! Але все швидко набридає ! Я не можу затримуватися на чомусь одному задовго! Тому своїх істинних бажань я не знаю , або я просто втрачаю мотивацію як тільки починаю щось робити , мені це набридає ! А якщо це нудно отже не має сенсу це робити !
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338692 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Дякую !
психолог онлайн
цитата:
Я часто змінював вид діяльності! Але все швидко набридає!
цитата:
або я просто втрачаю мотивацію як тільки починаю щось робити, мені це набридає !
Потому что это не то, что вы хотите.
цитата:
А якщо це нудно отже не має сенсу це робити!
Поэтому у вас и нет мотивации.
цитата:
Тому своїх істинних бажань я не знаю
Значит надо искать их в индивидуальной работе с психологом.
цитата:
я хочу позбутися залежності
А это ваше истинное желание или очередной долг?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338695 для Светлана Владимировна Киселевская
А это ваше истинное желание или очередной долг?
---
Напевно "долг" від мене цього очікують , навіть тиснуть ! Але я б не сказав би ,що я б не хотів цього позбутися ! Це не правильно так жити ! Я не сприймаю це нормальним ,як деякі люди ,що мене оточують !
психолог онлайн
К сожалению -
цитата:
не правильно так жити
также говорит о наличии долга и ограничивающих убеждений ("надо быть нормальным и жить правильно"), а не об истинном желании.
И в этом случае, избавиться от зависимости будет очень сложно.
Так как этого надо хотеть, а не совершать действия под давлением или из-за того, что
цитата:
від мене цього очікують
Поэтому прежде чем идти к наркологу, вам надо работать с психологом над своей мотивацией. Иначе все труды врачей пойдут насмарку.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338699 для Светлана Владимировна Киселевская
Дякую !
Доповнення від автора
Поміж інших проблем здобув нових ...Ох ці полюбовні теми ....Як позбутися відчуття вини , відчуття , що я огидна , брудна людина ? Я дружив з дівчиною ! Були гарні відносини ! А потім я дурень запропонував зустрічатися , так як закохався ніби вперше! На що була негативна реакція ! Далі через закоханість і ревність я почав себе вести агресивно , і наговорив дурниць ! На що ця дівчина мала бурхливо-негативну реакцію ! Я зрозумів що повів себе як свиня ! І віддалився від неї і намагався ніде її не зустрічати так ,як розумів ,що я не приємний їй ...так і пройшов рік провини , доки я не перепросив і не вибачився за свою поведінку і запропонував дружбу ! Вона нічого не сказала мені особисто нічого! Але потім дізнався , що вона не збирається спілкуватися з неприємною їй людиною , септо мною! Ми з нею так і не спілкуємося ! ...мені майже не болить через закоханість... та й шкодую я мабуть більше про те ,що зізнався , не дотягую я до її рівня ... Не можу на себе дивитися в дзеркало більше року! Щось постійно мені нагадує про цю подію ,фільми які ми дивилися разом , чи музика яку ми обговорювали , тощо і я ніяк не можу забутися ...я вже згадував ,що весь негатив у мене в голові відкладається на роки , не можу ніяк забутися цю подію! Дякую вам!