Я наркоман
Мені 32 роки, в мене є дочка їй 6 років.
Чоловік який мене дуже сильно любить (здається він просто хворіє мною) робота яку я люблю.
Я вживаю наркотики. Не важкі, але регулярно. Фінансові можливості збільшуються, з ними разом збільшується оточення тих з ким не треба нічого шукати, самі привезуть навіть в ночі. Я боюся. Куди йти, і кому взагалі таке розкажеш.....
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Валентина Віталіївна Гриценко
Доброго дня, Ірино!
цитата:
Зрозуміло, що Ви залежні. Проте невідомо (в усякому разі поки що), чого Ви хочете.
цитата:
Я боюся.
Що Вас страшить? Розвернути відповідь зможете?
цитата:
Куди йти, і кому взагалі таке розкажеш.....
Знову ж таки - для чого розказати? Якого результату очікуєте?
Якщо серйозно про вихід із залежності, то звернутись потрібно до лікаря нарколога (аби пройти лікування, очиститись від токсинів) і до психолога (навіть онлайн) - зцілювати душу. Все можливо. Головне, аби було бажання.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 330402 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Якась внутрішня боротьба, з однієї сторони мені не заважає вживання (начебто) два різних життя навіть веселить. Але я розумна певно людина, так не буде завжди, колись ці два життя перетнуться, вживання наркотиків не є добре, а за ним тягнеться бажання ще більшого екстріму, зрада, брехня (перше що приходить в голову) страх, що це затягне, страх втратити контроль над собою, не дати нормального виховання дитині, десь глибоко страх втратити чоловіка. Здається я все розумію. Відчуття, що з однієї сторони янгол, який каже "кидай, нічого доброго з того не буде" а з іншої чорт... " Нічого страшного, люди знають тебе як гарну людину, вони навіть не повірять, що з тобою діється подібне, розслабся трохи, ти заслужила"
Прийти в лікарню і сказати мені потрібен нарколог... Це страшне приниження....
Але з чогось треба починати цю боротьбу...
психолог онлайн
цитата:
Координати нарколога можна знайти в Мережі. А щодо приниження, то це лише у Вашій уяві. Нужденним допомагають без докорів і зверхнього ставлення.
психолог онлайн
Здравствуйте, Ірина!
цитата:
А что унизительного в том, что Вы обратитесь к врачу?
Вы же признали, что у Вас есть наркотическая зависимость.
А это - болезнь, которую надо лечить.
Дополнительно Вам придется проходить психотерапию, так как одного лечения будет недостаточно.
психолог онлайн
цитата:
Це НЕ приниження, а невідкладна необхідність.
Інакше - смерть. Спочатку духовна, потім душевна, а далі й фізична. Кажу це як практик. З досвіду роботи.