Як справлятися з постійною тривогою?
Доброго дня, дуже турбує постійна присутність тривоги в житті. До війни вона майже мене не турбувала, але зараз в голові постійно купа думок. А що якщо я зараз помру, а якщо мені зараз стане погано, а якщо паніка захватить мене повністю?
Зараз ці думки призводять до панічних атак, і здається це нерозривне коло, молна якось покращити стан без медикаментозного втручання?
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ірина Абрамчук
цитата:
Без медикаментів можливо.
Але якщо це і справді панічні атаки, то просто порадою не обійдешся, потрібна психотерапія.
Повідомте батькам про свій стан.
Дотримуйтесь інформаційної гігієни, не дивіться і не читайте новини.
Слідкуйте за режимом дня. Лягайте спати в один и той же час.
Збільште фізичне навантаження.
Спробуйте описане, якщо стане легше – продовжуйте, якщо ні, доведеться звернутися по допомогу.
психолог онлайн
цитата:
Если уже есть панические атаки, то без медикаментозного лечения Вы не справитесь.
Так как ПА являются симптомом расстройства, которое надо лечить.
Параллельно должна проходить психотерапия с психологом.
психолог онлайн
Добрий день!
Ваш стан нагадує ГТР (генералізований тривожний розлад). Щоб сказати точніше, то краще звернутися до лікаря - психіатра. Саме він зможе поставити вам діагноз. Чи можна обійтися без ліків чи ні, на це також може відповісти саме лікар.
В будь-якому разі Вам показана робота і з психологом. І це тривала робота 3-6 місяців, а не 1-2 консультації, тим паче просто порадами на сайті ваш стан не корегується.
психолог онлайн
Доброго вечора)
Панічні атаки можна подолати безмедикаментозно - через індивідуальну психотерапію та певні зміни у способі життя.
Для виключення генералізованого тривожного розладу варто проконсультуватися з психіатром.