Страх і відсутність бажання спробувати працювати
Якщо коротко, то я взагалі не самореалізована людина. Коли я навчався в колледжі на другому курсі мені категорично не сподобалось вчитися і максимально швидко я добився того щоб підти звідти. Чи була це просто лінь, чи горомони, я не до кінця не знаю бо мені було 16 років. Тому загалом я лише отримав шкільну освіту. Після цього я поринув в себе і просто грав в компьютер, згодом я побачив себе в кіберспорті або в чомусь зв'язаному з цим. Протягом 4 років я зрозумів що нічого з цього не вийде.бо не хватало навичок, а згодом і бажання. Тому я побачив себе в якійсь схожій діяльності типу стрімінгаблогерства по ігровій темі, але для цього потрібен був більш потужний ПК, прибдати який я не міг і спробувати влаштуватися на роботу щоб його купити я теж не зміг, бо був переконанний, що робота повинна бути цікава і якою я хотів би займатися. Але йти кудись і пряцювати цілидень в мене не було бажання і в інтернеті щось підходяще, теж не вдалося знайти. Так пройшло майже 8 років без праці і однаковими домашніми днями. Всеж таки до мене дійшло що треба знайти більш менш приємливу роботу, та зароблять хоть щось, але це було тяжко на психологічному рівні, позвонити я не міг, досвіда і навичок в багатьох роботах в мене не було як і нормальної освіти. Я ловив блоки щоб просто зателофонувати по вакансії, а резюме якщо і відправляляв, то просто через страх не відповідав. зараз мені 24 і в повне в собі в цьому плані розчарування і обіда за прогавлені можливості і час, що зараз вже немає ні сили ні бажання ще щось шукати, до того вакансій які я міг би роздивлятись дуже мало, бюо мешкаю я в не великому місті. В роботі бачу тільки погане, тому якщо і шукаю то щось максимально просте і не важке фізично. Постійно думки, що так не повинно було бути, що потрібні вже свої гроші мати і взагалі це не нормально але віри і бажання так як не було так і нема( Це мене тяготить, знайти що мені цікаво теж не варіант, бо я толком не знаю. бо нічого не пробував. Якось так, якщо дуже коротко.
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Наталия Горская
Добрий вечір.
Якщо ви продовжуватимете не пробувати себе в якійсь діяльності, то може пройти ще 8 років і припускаю, що тоді ваші почуття "розчарування і обіда за прогавлені можливості і час" можуть стати набагато сильнішими і вам буде вже 32.
Якщо ви продовжуватимете не пробувати і не ризикувати, так ви і не отримаєте ніякого досвіду та розуміння, що ви можете і вмієте, що вам подобатися, а що ні.
Має сенс розбиратися, що вас лякає і зупиняє знайти собі роботу, якщо ви цього хочете.
Чого саме ви боїтеся? Що станеться, якщо ви відповісте роботодавцю, який дзвонить вам з приводу вашого резюме?
Що саме погане ви бачите у роботі?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326173 для Анна Автондилова
Боюсь не відомого, що можу не справитись, або зробити щось не так, можливо це з дитинства, бо мої бать занадто емоційно могли реагувати на мої помилки в деяких справах.
Що буде як відповім? Є сам страх цього опитування так я нічого не знаю і не вмію по більшості професій, то моментально стаю гіршим кандидатом. Але скоріш сам страх невідомого і виходу з зони комфорту, страх змін.
Погане бачу в роботі, це її мінуси для себе. десь важко, десь далеко, десь не зрозуміло, не такий графік, не така зарплатня, і т.п.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326173 для Анна Автондилова
Ну і головний фактор, що працювати загалом я не дуже маю наспрагу, але гроші десь потрібно брати. Тому якщо і шукати варіант, то думаю максимально комфортний який я потяну, щоб головне не прокидатися кожного ранку з думкою нащо воно мені це все.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Чтобы выбрать профессию, надо ориентироваться в трех вещах:
1. «Хочу» — определить профессиональные интересы и склонности. От этого зависит привлекательность работы, интерес к ней.
2. «Могу» — оценить профессионально важные качества, определяющие проф. пригодность. Кроме здоровья и квалификации, сюда относятся способности — индивидуальные качества человека, от которых зависит возможность успешного осуществления деятельности.
3. «Надо» — узнать, какие профессии пользуются спросом у работодателей на рынке труда. Иначе говоря, определить, что сегодня востребовано.
Если сумеете совместить «Хочу», «Могу» и «Надо» — выбор будет удачным.
В Вашем случае существуют сложности с "хочу" и "могу", так как
цитата:
знайти що мені цікаво теж не варіант, бо я толком не знаю.
цитата:
я нічого не знаю і не вмію по більшості професій,
И проблемы с "надо" -
цитата:
вакансій які я міг би роздивлятись дуже мало
Плюс, дополнительно, отсутствует мотивация к работе -
цитата:
працювати загалом я не дуже маю наспраг
И присутствуют страхи, которые препятствуют поиску работы -
цитата:
Є сам страх цього опитування... страх невідомого і виходу з зони комфорту, страх змін.
Поэтому существует всего лишь 2 варианта решения Вашей проблемы:
1. Первый вариант - оставить все, как есть.
До тех пор, пока Вас кто-то кормит и содержит, Вы вряд ли что-то будете и сможете менять при таких вводных.
Когда источник Вашего финансирования исчезнет, Вам просто придется идти работать, чтобы не умереть с голоду.
2. Второй вариант - идти в психотерапию. То есть работать с психологом в индивидуальном порядке по устранению страхов и развитию уверенности. А также определяться с тем, чего Вы хотите, искать мотивацию к работе, развивать навыки, умения и так далее.
Выбор за Вами.
психолог онлайн
Наталия Горская
Якщо джерело доходу є або людина перебуває на утриманні когось із батьків або отримує соціальну допомогу, то з пошуком місця роботи людина не поспішає – їй це просто не потрібно. Якщо у вас є дах над головою, є їжа, якісь базові ваші потреби задовольняються, можна продовжувати жити на низьких обертах ще дуже довго і навіть все життя.
З вашого тексту зрозуміло, що ви не відчуваєте достатньо мотивації, щоб цілеспрямовано шукати роботу, змінюватись. Друге - у вас немає чіткого розуміння за які ваші знання та вміння вже можуть платити гроші, а яких навичок не вистачає, щоб платили добре і була можливість працювати у своєму зручному графіку.
Для того щоб платили добре і була можливість працювати у зручному для себе графіку, потрібно докласти зусиль, розписувати цілі та завдання та поступово до них йти, і мати достатньо внутрішньої підтримки, щоб не здаватися перед зустріччю з труднощами. Третє, це те, що ви погано переносите дискомфортні емоції і прагнете уникати ситуацій, у яких вони можуть виникати. І пошук роботи, співбесіди викликають у вас страх і сором і небажання з цим зустрічатися. Тут присутні якісь ваші глибинні страхи та переконання, з якими має сенс розбиратися бажано з психологом, працювати зі своєю самооцінкою та шукати підтримку ззовні та формувати самопідтримку. Це теж велика робота, яка дає свої результати, проте не миттєво.
Навіщо вам працювати? Навіщо вам потрібні гроші? Яким ви себе бачите через 8 років? Яких змін ви хочете і чекаєте від себе?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 326193 для Анна Автондилова
Навіщо вам працювати? - Щоб отримати фінансову незалежність, та хоч якесь відчуття самореалізації.
Навіщо вам потрібні гроші? - Для закриття своїх не базових потреб, та можливості краще та цікавіше жити.
Яким ви себе бачите через 8 років? - Тяжке питання, так сильно не загадую ніколи, але хотілося б бути більш самостійнішим, незалежним в хорошому сенсі, та саме головне задоволенним як можна більше своїм життям, своїм оточенням, та своїми можливостями і собою в найголовніших аспектах.
Яких змін ви хочете і чекаєте від себе? - Я не вірю в золоті гори для себе, але чекаю що знайду заробіток(як можна найкращий для мене), спроможність житти окремо, можливо переїзд, більшу самостійність, та отримання більше навичок та розвитку по життю. Це те що стосується теми праці. Взагалі хочу просто бути максимально на скільки це можливо бути задоволенним своїм життям та спроможність його покращувати
психолог онлайн
цитата:
але чекаю що знайду заробіток(
Как же Вы найдете заработок, если у Вас нет основного - желания работать
цитата:
працювати загалом я не дуже маю наспрагу,
?
Мотивация - это про желания человека ("хочу"), а не про его долги ("надо").
цитата:
я не дуже маю наспрагу, але гроші десь потрібно брати.