Чому моя смреть пугає мене мннтше ніж смерть близьких
Мені дуже пугає те що мої блізкі помруть ,іноді краще б ми вмерли разом аніж окремо , єдине що мене пугає в своїй смерті це те що близькі люди будуть страждать після смерти ,зараз в країні часто кажуть про ядерку ,і честно кажуть ,хочу вернутися в Україні щоб померти разом аніж я буди переживати смерть близьких,іза цого я хочу приїхати в Україну,мені іноді пугає моє ставлення до смерті ,але більша всього мене пугає те що кожен день від цього страждаю ,переживаючи те що хтось з моїх близьких помре ....
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
цитата:
Чому моя смреть пугає мене мннтше ніж смерть близьких
Вас интересует только этот вопрос?
Или все же Вы хотите избавиться от своих страхов?
психолог онлайн
Причин цього, Ласточка, може бути кілька. Перша - це те, що Ви боїтеся втратити близьких і залишитись на самоті, без їх підтримки. Друга - майбутнє почуття провини, яке виникне якщо родичі загинуть, а Ви залишитесь жити.
Можливо, що одночасно присутні обидві причини.
Що скажете на це?
психолог онлайн
Ольга Юріївна Петрова
Доброго дня, Ласточка
Це взагалі жахливо і не правильно, що в нашій країні люди постійно живуть під загрозою смерті. Ви молода дівчина і мали б думати про щасливе майбутнє в колі сім’ї, а не про ядерку. Ця реальність жорстока та неадекватна. Тому всі ваші почуття у зв’язку з цим нормальні, хоч і важкі.
Думаю, перебуваючи закордоном, на чужині, ви максимально гостро відчуваєте сум за близькими і їх нестачу у вашому житті. А тим більше, якщо існує загроза їхньому життю.
Ваша смерть вас менше лякає, бо ви перебуваєте в безпеці і на даний час об’єктивної загрози вашому життю немає. А смерть близьких вас лякає, бо ви і так без них поряд зараз страждаєте. Вам страшно, що можете страждати ще більше.
Тут існує певна логіка: після своєї смерті мене просто не буде, я нічого не відчуватиму. А смерть близьких приносить страждання.
психолог онлайн
Доброго дня, протягом життя ми усі боремося зі страхом смерті. Ми обісцінюємо її та витолкуємо кудись на задній план. Саме стикання з реальною загрозою повертає нас до цього питання. Хоча ми всі знаємо, що смерть це частина життя, але ми ніколи не віримо, що це може статися з нами чи з нашими близькими. Коли настає війна, коли люди мають реальний шанс померти чи втратити близьких, тоді нас охоплює переживання. А що якщо я помру? А якщо моє оточення? Це нормальні зараз питання. Люди за кордоном навіть більше відчувають цю загрозу, ніж люди, які знаходяться в країні в відносній безпеці.
Ми боїмося що не пережимо втрати, що ми будемо самі. Наші родичі - це наш захист, це ті люди які знайомили нас зі світом. Через них йде наше почуття безпеки. Якщо їх не стане, то ми боїмося втратити цей грунт. А також зв'язки, почуття, історії які пов'язані з ними.
Це дуже добре, що ви поділилися частинкою своїх переживань. Вам може стати краще, якщо ви будете час від часу ділитися своїми переживання з важливими для вас людьми, які підтримають вас в ваших страхах. Чи є в вас такі люди?
психолог онлайн
Причины могут быть - боитесь столкнуться в болью и что не сможете перенести ее; боитесь остаться без близких и поддержки, страх одиночества