Я ненавиджу дітей
Мене з самого дитинства просили сидіти з моїми племінниками, я не вмію відмовляти, тепер сиджу з ними постійно, відміняю плани через них, вони мене дратують хоча я розумію, що вони нічого мені не зробили, я довго подавляла в собі всі негативні емоції що до них, тепер у розпачі адже не хочу аби вони коли виросли сприймали мене як злу тітку яка постійно кричить на дітей, я ж не хочу цього робити.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Наталия Горская
цитата:
я не вмію відмовляти
Значит, надо научиться отказывать и проблема будет решена.
Вы не будете сидеть с племянниками постоянно, отменять из-за них свои планы и они перестанут Вас раздражать.
И вместо ненависти появится любовь.
Научиться говорить "нет" Вы сможете в индивидуальной работе с психологом.
Для этого надо будет разобраться с тем, чего Вы боитесь и уменьшить эти страхи. И когда они уйдут, появится уверенность и вера в свои силы. Тогда Вы сможете делать то, что хотите, а не то что надо делать.
психолог онлайн
Марта Калина
Добрий день, частіше за всього ми направляємо на дітей свій гнів, який ми не можемо пред'явити реальному суб'єкту нашого стану. Поставте собі питання - чому мої інтереси нижче за інтереси інших? Чи маю я право на те, щоб відмовити їм? Це може бути витіком з проблеми меншовартості, хтось вам колись сказав що ваші інтереси неважливі і ви ПОВИННІ щось робити для інших.
Якщо таке положення речей вас не вдовольняє, подумаєте як ви можете піти з цієї ситуації. Продумайте всі можливі репліки та відходи, але це все тимчасово. Поки ви не будете мати внутрішній стрижень, то будь яка людина маніпуляціями зможе вас схильнути до дій які їм вигідні.