Самотньо, як з цим справитись?
я боюся майбутнього, а точніше Зно. Боюся не скласти його і не поступить на бюджет.Так як живу скромно.ще я дуже хочу уваги, хочу комусь виговоритися, а нема кому. друзів немає сім'ю не хочу навантажувати, та й немає справ до моїх проблем. Я самотня, але хочу тепла, підтримка, опору.
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
цитата:
хочу комусь виговоритися
Для этого и существуют индивидуальные консультации психолога.
Вам надо попросить родителей, чтобы они нашли для Вас специалиста.
Так как психолог может работать с Вами только с их согласия, из-за того что Вам нет 18 лет.
психолог онлайн
Розвіяти страхи щодо майбутнього, виговоритися, отримати тепло, увагу і підтримку, побудувати власні опори - Ви можете разом з психологом.
Треба лише переконати батьків, що Вам потрібен психолог і заручитися їх згодою. Я розумію, що для Вас це не просто, розумію також, що батьки можуть не вважати за потрібне - витрачати гроші на психолога. Але якщо Ви наважитесь це зробити, я готовий надати Вам психологічну допомогу безкоштовно
психолог онлайн
Доброго дня.
Відчувати тривогу за своє майбутнє у вашій ситуаціі абсолютно нормально. Звісно ж, це період, коли багато вирішується: чи вдасться вступити, куди саме, чи будете навчатися в т д, яку зможете отримати професію.
Але ось ваші стосунки з людьми викликають здивування. Звісно ж, потреба в теплому спілкуванні та підтримці є природною і важливою в нелегкий час. Чому ви вирішили, що навантажите сім’ю, якщо поділитесь? Для люблячих батьків благополуччя власної дитини - найважливіше.
Як зазвичай реагують ваші батьки, коли звертаєтеся до них з труднощами?
Як так вийшло, що увас немає друзів?
психолог онлайн
Доброго дня, переживати за своє майбутнє цілком нормальна річ. Особливо, коли вирішується така серйозна тема, як майбутнє діло, те чим ви хочете займатися найближчим часом. Щоб трішки знизити тривогу, складіть можливі сценарії і як ви можете вести себе в них продуктивно.
Щодо підтримки та стосунків з точуючими, підтримую колегу вище.
В складний час ми шукаємо опору в інших, але немає кращої опори ніж ми самі. Подумайте над своїми ресурсами, що робить вас спокійшішою, що наповнює вас енергією, що дає сили рухатися далі; ці невилички радощі вам дадуть змогу трішки привести себе до ладу.