Не розумію чому я так сильно прив‛язана до іграшки
Чому я так сильно прив'язана до свого великого м'якого ведмедя? Я люблю його більше за будь яку людину в моєму житті. Коли мені погано я обіймаю його. Я завжди обіймаю його, і особливо поки сплю. Якщо перед сном я його не обіймаю, я не сплю до пізна (інколи взагалі не сплю). І oт буквaльнo недaвнo я cильнo зacумувaлa тa плaкaлa, oбійнялa йoгo й вcе, буквaльнo зa xвилину я не плaчу і мені легше. В мене є 10 друзів і пів школи з ким я просто спілкуюсь, хоча насправді я дуже несоціальна і боюсь кожного з цих людей і почуваюсь некомфортно навіть з друзями. Але чесно, я б залюбки ходила з ним на вулицю аби почуватись більш безпечно, але не роблю просто тому що люди вважатимуть мене дурною. Чомусь я так прив'язана лише до нього, хоча в мене ціла купа м'яких іграшок любого розміру. І цей ведмідь не є чимось з мого дитинства чи щось таке, мені його подарувала якась соціальна програма яка допомагає українцям в Німеччині. Чесно не розумію чому він такий важливий, і навіть думка про його заміну мене лякає. Коли мені сказали що під час переїзду я навряд чи зможу взяти з собою ведмедя, в мене аж почалась істерика, я дійсно боюсь залишитись без нього.
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Яна Дмитрівна Кузик
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку!
Можливо, це фіксація на якомусь дитячому механізмі поратися зі стресом. Коли Ви нервуєте - то берете ведмедя як антистрес.
Само по собі це не є проблематичним, проблематичною є Ваша соціальна тривожність і почуття себе не у безпеці. Ви можете попросити батьків записати Вас до психолога чи відвідати психолога в школі самостійно, щоб поділитись своїми переживаннями і отримати допомогу.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Марія Радченко
Доброго дня.
Складно сказати навіть приблизно, чому цінність і місце цієї іграшки таке важливе, по короткиому описі. Проте, ведмідь хоч і не з дитинства, але з дитинства може бути перенесена і пов*язана з ним форма та механізм справляння зі стрессом.
Щось із речей, місце чи людина що приносять Вам почуття комфорту і безпеки розміщуються та фіксуються на іграшці.
Може бути пов*язно із часом і подіями. при яких Ви його отримали.
І насправді добре, що у Вас є свій механізм справлятись із стресом і напругою, і що він судячи з усього ефективний. І якийсь час це нормально, проте прив*язка до різних зовнішній інструменів буває небезпечною, бо колись вони ламаються, губляться чи їх залишають при переїзді.
Тому тут варто було б поговорити із батьками, про важкі стани з якими Ви стикаєтесь і справляєтесь через ведмедя, і вже з допомогою психолога сформувати інші способи. Ті які ніколи не втратяться, бо будуть у Вас всереденині.
психолог онлайн
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
Ви спроектували на цього медведя самі світлі образи та почуття, можливо він ще тактильно приємний. З вашого тексту віє самотністю, страхом, соромом, звісно ж іграшка не буде викликати таких почуттів, на відміну від людей. Мені здається ведмідь уособлює для вас безпеку, ніжність та підтримку, можливо саме цього вам не вистачає від значущих дорослих. Які у вас стосунки в родині? Як до вас ставились і як реагують на ваші почуття?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363824 для Алла Володимирівна
В дитинстві до мене ставились жахливо. Інколи мені забороняли їсти по кілька днів аби я схудла, постійно били ременем до поки я буквально не захлиналась від сліз (іронічно що від сліз ще більше били), звертали увагу лише на мої недоліки будь де, не хвалили ні за що й могли вдарити якщо на фотографії після турніру я неправильно тримаю нагороду чи виглядаю недостатньо веселою, вночі батьки дозволяли собі інтимну близькість в кімнаті хоча я жила в одній кімнаті з ними, а відчим взагалі домагався до мене в ранньому дитинстві. Я не отримувала жодного кохання зі сторони батьків на стільки, що мріяла щоб я була присмерті, аби на мене звернули увагу, а ще я більше бачила маму в моїй класній керівниці більше ніж у власній матері, допоки не закінчила школу, просто тому що вчителька хвалила мене та допомагала з проблемами більше, ніж матір. Зараз, на щастя, в моєму житті більше немає відчима й після моєї спроби самогубства моя матір почала ставитись до мене адекватніше, хоча часто кричить на мене через її власну емоційну втому
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Дороге, сонечко, як жаль що довелось пережити такі емоційні тортури та знущання! Співчуваю і вірю, що та ніжність, якою ти огортаєш ведемедика є і для тебе самої. Треба навчитись любити себе, турбуватись і при першій можливості піти до психолога!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363857 для Алла Володимирівна
Дякую за вашу підтримку:) на щастя я більш менш справилась з цим вже, але як тільки стану повнолітньою обов'язково піду на терапію
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Рада це чути! Перероблені травми будуть вашою силою та глибиною! З травмованих дітей часто виходять люблячі та сердечні люди! Я щиро бажаю вам любові до самої себе!
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Марта Калина
Це така форма САМОпсихотерапії.
Ведмідь - це одночасно проекція і Вас самої, а також близької люблячої людини.
Тобто обіймаючи іграшку - Ви наче обіймаєте й себе-маленьку, даєте собі любов, якої не мали ніколи.
А також обіймаєте свою "ідеальну" маму, ту, яку б хотіли мати, але, на жаль, не мали.
Тобто ця іграшка допомагає Вам відчути ЛЮБОВ - до себе і до рідної людини, навчає Вас любити.
Що здОрово. З Вас виросте гарна мати, на відміну від Вашої біологічної матері, яка так і не навчилася любити. А може їй і не було це дано від народження - і таке буває, коли людина нарцисична або психопатична.
І те, що з Вами відбулося в дитинстві, звісно страшне і важке, зробило Вас тільки сильнішою і навчило тому, як ніколи не можна робити.
Як трохи підростете і пройдете психотерапію з психологом, ці страшні спогади остаточно Вас відпустять, а душевні рани загояться. І в поганому знайдеться щось цінне, як в бруді і грязюці - діамант.