не пройшло і три роки ...
доброго вечора, і певно до суті справи
трохи передісторія.
2022 рік незадовго до повномасштабного вторгнення як кажуть ' сошли на нет' спілкування, стосунки з чоловіком яким на той час я була зацікавлена
2022 лютий, події в країні в самому розпалі, ми ще більше стали чужими, а не згуртованими...
Весна 2022 , я ще ' залежна ' від нього емоційно . Випадково зустріла , і він щось сказав у відповідь. По сенсовому навантаженню ' ти мене не цікавиш ' ...було неприємно , некомфортно , час минає ...та власне роки що і я також щиро забила болт на нього .
Тепер ситуація, як в анекдоті , коли вже на дворі 2024 , людина як в старі добрі часи , з'являються і як невзначай першим веде діалог.
Питання до спеціалістів . Бо я щиро не розумію цю тактику ? Як себе поводити? Чи навпаки потрібно змягчити кути
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
цитата:
Доброго вечора. А як Ви хочете себе поводити? Що відчуваєте у зв'язку з появою цього чоловіка?
Доповнення від автора
Чесно. Якщо ще раз з'явиться, я готова обговорити . Щоб розставити всі точки над ' і ' , та і гіпотетично могла би також після нього перша написати ' ну і що це таке було ?' але я не знаю як він це розцінить
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
цитата:
Чесно. Якщо ще раз з'явиться, я готова обговорити . Щоб розставити всі точки над ' і '
Не факт, що після розмови чи переписки Ви раз і назавжди зрозумієте, що відбувається між Вами і цим чоловіком. Ви можете вийти на наступний рівень гри в приближення-відштовхування, яку він веде. Він може з'являтись, коли йому це буде потрібно, і зникати, коли захоче.
Чи готові Ви до такого розвитку подій?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Тетяна Штапова
Така ситуація трапляється часто. За нею може бути цілий букет причин.
Не знаючи особливостей ваших стосунків, характерів, можна лише припускати причини повернення чоловіка.
Можливо, Ваш хлопець зрозумів свої помилки. А можливо, Ви для нього "запасний аеродром".
Психологічна незрілість – ще одна можлива причина. Він не вміє сам розуміти свої почуття, не готовий до стосунків та відповідальності
Але любитель пропадати повинен бачити, що Ви не чекали на нього, а радієте життю і зустрічаєтеся з адекватними людьми.
Повторюся, причин може бути багато. Але суть одна: такі стосунки – нездорові.
Подумайте, що на Вас чекає в майбутньому з таким партнером. адже Ви гідні більшого!
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Як себе поводити?
Ваше поведение будет зависеть от ваших желаний.
Как вы хотите, чтобы было?
Вы по-прежнему
цитата:
зацікавлена
?
Или у вас есть желание забить
цитата:
болт на нього
?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Тетяна Штапова
Доброго дня!
цитата:
Бо я щиро не розумію цю тактику ?
Здається, розуміти її і не потрібно. Важливо УСВІДОМЛЮВАТИ, перш за все, свої бажання, потреби і почуття(!)
цитата:
Як себе поводити?
Та спитати себе і без брехні дати відповідь - чи позбулись Ви емоційної залежності?
цитата:
та власне роки що і я також щиро забила болт на нього .
Забила болт чи щось ще там ТИМЧАСОВО чи як?
До речі, свої рішення вмієте поважати?
цитата:
Чи навпаки потрібно змягчити кути
Це взагалі про що? Поясніть, якщо зможете...
Доповнення від автора
З вище сказаного, підтверджую я не хочу бути запасним аеродромом ! Ні з ним , ні з ким
Схиляюсь до того , що людина веде маніпулятивну гру ' холодно - жарко '
Певне він хоче переконатись , що моє життя без нього і не таке насичене , а вийшло з точністю навпаки . Буває різними хвилями похитує життя , але це його не стосується, і я відчуваю що в якості щоб переключитись він мені не потрібен . Та скоріше за все я мала запит чому так поводяться так чоловіки ? Я ніби і мала відповіді , але з допомогою спеціалістів зрозуміла чому
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
Та скоріше за все я мала запит чому так поводяться так чоловіки ?
Жінки можуть поводити себе аналогічно. Можливо, у нього раніше були відносини, які нещодавно закінчились, і він знаходиться в активному пошуку. Можливо, йому потрібна зараз дівчина для сексу. Але це все припущення. Справжню причину знає тільки він сам. Сам факт, що він припинив з Вами спілкуватись, потім дав зрозуміти, що Ви йому не цікаві, а через 2 роки з'явився начебто нічого не сталось, наводить на думку, що ситуація може повторитись, навіть якщо зараз він буде ініціатором зближення.