Мій хлопець маструбує на фото моєї найкращої подруги та загалом на відверті фото дівчат з інстаграму.
Дізналась про це я випадково. Він сидів біля мене і відкрив необережно галерею де я побачила скріншоти моєї подруги в його телефоні. Тоді я була шокована, не знала як реагувати, тому не видала себе жодною реакцією, лише хвилинка ступору і я зробила вигляд що нічого не помітила. Звичайно я намагалась якось знайти причину, подумала може комусь надсилав чи щось таке....принаймні хотілось в це вірити на той момент.
(З цією подругою він знайомий особисто, бачились 1 раз, якраз тоді і познайомились, знаю точно що він не писав їй та що вони не спілкуються
+ різні країни)
Проте, цей момент в моїй голові відтворився, коли я з нею говорили по телефону, запрошувала вгості до нас. Мене насторожив момент, коли він після розмови сказав, щоб вона приїжджала і могла б навіть залишитись тут(жити з нами в нашій квартирі) і я пожартувала що виглядає ніби шведська сім'я. Звичайно це прозвучало б, як жарт, проте його погляд видав мені інше, особливо тоді коли я сказала, що в неї є певні проблеми зі здоров'ям і що йому прийдеться забезпечувати нас обох. Він задумався і похмурнів, погляд змінився, а потім видав щось типу (Та...я ...пожартував просто.)
Власне після цього я згадала за фото. Та й він завжди в мене питав, як вона, та передавав вітання, коли вона телефонувала. З іншими подругами він не знайомий, але я активно розповідала за них, також до мене вони телефонували не раз. Але він був байдужий, ніколи вітання не передавав, навіть тоді коли я питала його. Та й не питав за них, просто байдуже.
Стались ще декілька ситуацій, які також зачіпали мою самооцінку, котра вже і без того низька. Озвучувати свої переживання цього разу я не стала, бо 2 попередні ситуації коли я пробувала поговорити на чистоту провалились з крахом. Він ображався, говорив що я себе накручую, і просто мовчав цілий вечір та злився.
Тому цього разу я вирішила глянути в його телефоні і яке моє здивування було, коли я випадково, після 5 місяців спільного життя і того моменту коли я бачила їх вперше, наткнулась на видалені фото(котрі зберігаються місяць,тобто свіжі, видалені недавно).
Він зрозумів що я побачила і на ранок їх вже не було. Він видалив і почав скрізь ставити ще більше паролів.Я думала що він мені повідомить, що йому не подобається те, що я рилась в телефоні і т.д., але ж ні, він просто почав ставити більше і все.
Мої переживання назбирались і я вирішила прояснити цю ситуацію. Спитати нащо?для чого?Такі речі мене дисбалансують, я починаю себе накручувати, власне були розмови де я це озвучувала.
Питання від: ; Вік: 22
Доповнення від автора
Продовження:
Такі речі мене дисбалансують, я починаю себе накручувати, власне були розмови де я це озвучувала. Тому й коли почала цю, то він одразу мовчав, але я настояла на питаннях і він відповів що не хоче це обговорювати, що це мої дитячі страхи.(у нас різниця у віці, він старший на 7 років). Питала чому тоді він не писав їй одразу після знайомства, адже в цей день і я з ним познайомилась, він мав вибір. Але він вирішив віджартовувався тим що помилився чатами.
Після того коли я почала говорити, що для мене це важливо. Що це підриває мою довіру до нього. Почав мені говорити
"Я не пам'ятаю для чого вони. Та й  яка взагалі різниця для чого вони? Може я комусь пересилав, а може показував, може з хлопцями обговорював, може дрочив",
"Ми хлопці так робимо ти могла знайти і не тільки її фото, але в якийсь момент побачила її, так співпало"
"Могла побачити взагалі якусь порнушку про яку я забув."
Потім взагалі сказав що вони,тобто хлопці дрочать на все їхнє оточення. Дехто може і в 1 кімнаті з іншими це робити. І що взагалі, що я ще трохи поживу і сама зрозумію.
Що він не пише моїм подружкам і не кличе до себе, а те що він тоді сказав, то просто пожартував.
Я говорю, що порно, то понятно. Але тут живі люди яких ти знаєш, це те саме? Моя подружка?
Маструбувати на порно і на мою подругу це одне й те ж, по суті—він каже.
Потім добавив, що вона вийшла на деяких фото гарно, але вживу у неї великий ніс, що він так собі її запам'ятав.
Сказав, що це не має ніякої емоційної прив'язки в хлопців.
Тоді я спитала, як би він відреагував, якби таке побачив в мене і якби я мастубувала на інших хлопців, то він замовк, але не дуже довго думаючи сказав, що він не лазить в мене в телефоні і це мій особистий простір і що я можу робити що хочу.
Тобто для нього це нормально і нічо такого, а я себе накручую. Та ще й влізла в особистий простір.
Загалом щодо маструбації я відношусь нормально і те, що на фотки дівчат оголених і що порно дивляться теж. Але я не можу провести цю паралель з подругою. Уявляю що вона приїде в гості і перше що згадаю, це те, як він маструбує на неї. Відчуваю неповагу з його боку до себе таким чином. Для мене це емоційна зрада, бо я не відчуваю себе пріоритетом, а якимось запасним варіантом, поки не знайдеться кращий.
Хочу зрозуміти чи я дійсно себе накручую і придумаю ці сварки, котрі й сама закінчую, чи я справді не безпідставно піднімаю ці розмови?
Власне, мене цікавить питання щодо емоційної прив'язки в хлопців на маструбуванні їхнього оточення, чи дійсно її нема?
Чи мене просто дурять?
Чи я себе надто накручую?
Бо не розумію, чи це зрада на емоційному рівні чи вона з часом може призвести до фізичної?

психолог онлайн
Вітаю, Ніко!
цитата:
Ви вірно вчинили, що вирішили відверто поговорити з хлопцем про своє обурення тим, що відбувається. У здорових відносинах дорослих людей так і робиться.
Проте, те, що він відповів Вам:
цитата:
це мої дитячі страхи.(у нас різниця у віці, він старший на 7 років)
- це маніпуляція Вашим віком і газлайтинг (запевнення в тому, що Ви неадекватно сприймаєте дійсність, щоб довести свою правоту). Навіть якщо дитячі страхи, то Ви в будь-якому разі маєте право озвучувати свій дискомфорт, бо за Вас це ніхто не зробить. І різниця у 7 років не така офігеть велика, щоб ставитись до Вас, як до дитини.
Ще хотіла спитати, як у Вас із довірою в стосунках з хлопцем? Чи робив він ще якісь речі, які би Вас не задовольняли і які б Ви сприймали як зраду? Чи зраджував Вас хтось до цього хлопця? Яке майбутнє стосунків Ви бачите, якщо хлопець і надалі мастурбуватиме на фото Вашої подруги?
цитата:
У кого як. У когось може є прив'язка, а хтось може дійсно об'єктувати будь-яку жінку і сприймати суто як гарне тіло, не роблячі різниці між порноакторкою і людиною зі звичайним життям. Тут треба питати у Вашого хлопця, як це працює конкретно в нього.
цитата:
Що можу сказати з цього приводу. Якщо б Ви довіряли своєму партнеру, у Вас би в принципі не виникло таких питань, а значить, проблема відчутна вже зараз, коли якихось доказів фізичної зради немає. Зрадить людина чи ні - прогнозувати неможливо, знаючи тільки про те, на кого вона мастурбує. Проте, якщо партнер схильний до газлайтингу (а він схильний), то він прагнув би приховати зраду, а не розповідати про неї. Тому Ви в будь-якому разі знакодитиметесь у напрузі і в невідомості, що робити далі.
Що робити з цією ситуацією - вирішувати тільки Вам, як і те, чи влаштовують Вас такі стосунки і чого Ви хочете від стосунків в принципі. З усіма цими питаннями варто розібратися на індивідуальній терапії з психологом, бо всі ці проблеми помітно на Вас тиснуть.
Відредаговано автором 09-02-2024 23:34:00
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360395 для Марія Радченко
Він досить закрита людина, має обмежене коло спілкування. Я до нього переїхала з України, зараз звичайно я маю роботу, але вона мене не влаштовує, ні фінансово, ні фізично, ні морально. Бо забезпечити себе в чужій країні максимально важко, практично неможливо.
Він оплачує квартиру, послуги. Купує якісь дрібнички для спільного часопроведення. Відчувається його тепло, яке відпроявляє через обійми, поцілунки, інтим. Але такі ситуації мене приводять в ступор. Бо він за натурою, ще досить різкий у висловлюваннях і прямий, навіть надто. Звичайно він щодо мене намагається фільтрувати це, та все ж.
Була ситуація яка мене неприємно вразила щодо його подруги хорошої. Він знайомий зі школи, універ разом і зараз вони дружать, підтримують тісно контакт. Вона важлива для нього, але я про неї теж не чула негативу від слова взагалі спочатку. Вона на його думку і красива і хороша, і фігуру гарну має як на 29 років і тааак далі. А в цей момент він мене активно до спорту привчав і прям оце швидко хотів щоб було 3 рази в зал, одразу відмова від солодкого, а я без нього ну жити не могла(це як залежність відкуріння) хочу додати що моя вага 45кг, тобто не запущена, просто худенька, але не спортивна. І оце вивчення мови, адаптація, відсутність друзів нових, пошук роботи, все це додалось вкупку і я почала себе накручувати.
+ ситуація з цією подругою, я страшенно хотіла подивитись на цю ідеальну особу. Навіть ревнувала до неї, бо порівнювала. І його слова про неї, оці фотки дівчат з його інстаграму на мене тиснули.
І моє здивування ще збільшилось коли він хотів прікальнутись і представити мене, як сестру.
Звичано він представив як дівчину.
Але жарту я не оцінила. Бо для мене знайомство з близькими друзями це важливо, це його особистий простір, відфільтрований і ці жарти перед знайомством, нуу не знаю. Відчувала себе розбитою. При тому що на людях він демонстративно показує, що я його. Не вульгарно, але так що дає чітко зрозуміти.
психолог онлайн
цитата:
Я до нього переїхала з України, зараз звичайно я маю роботу, але вона мене не влаштовує, ні фінансово, ні фізично, ні морально. Бо забезпечити себе в чужій країні максимально важко, практично неможливо.
Співчуваю, еміграція - це складно. Добре, що маєте роботу, і сподіваюсь, що матимете в майбутньому можливість себе забезпечити чимось, що справді подобається.
цитата:
Бо він за натурою, ще досить різкий у висловлюваннях і прямий, навіть надто.
Тобто, це його особистісна характеристика. Тут вже Вам вирішувати, приймати хлопця таким, як він є, чи ні, бо доросла людина навряд чи зміниться без бажання це робити.
цитата:
А в цей момент він мене активно до спорту привчав і прям оце швидко хотів щоб було 3 рази в зал, одразу відмова від солодкого, а я без нього ну жити не могла(це як залежність відкуріння) хочу додати що моя вага 45кг, тобто не запущена, просто худенька, але не спортивна. І оце вивчення мови, адаптація, відсутність друзів нових, пошук роботи, все це додалось вкупку і я почала себе накручувати.
Він просто пропонував Вам разом з ним займатися спортом, чи він якось тиснув на Вас, критикував Вашу фігуру? Бо одна справа - пропозиція розділити з дівчиною своє захоплення, інша - намагання підлаштувати її під себе, і тут є дуже тонка межа. І чи хотіли Ви самі ходити в зал, чи пішли туди суто з бажання стати гарнішою для хлопця?
цитата:
З подругою ситуація неоднозначна. Звісно, може бути неприємно чути похвалу на чиюсь адресу, особливо, якщо Вам самій не вистачає схвалення від хлопця та визнання ним Вашої краси та жіночності. Тоді, звісно, будуть ревнощі.
Можливо, з боку хлопця це ще й ситуація "добре там, де нас нема". Він може ідеалізувати подругу, бо вона знаходиться на відстані і не є доступною для якихось стосунків. А Ви тут, поруч, то чого Вас ідеалізувати? Проте, це не факт, а лише моє припущення.
цитата:
Це теж доволі дивний вчинок. Судячи з усього описаного вище, хлопець схильний до нарцисизму і Вами маніпулює. Імовірно, він намагається підсвідомо вплинути на Вашу самооцінку, "збити" Вашу самоцінність понижче, щоб Ви залишилися з ним, вважаючи, що Вас ніхто більше не полюбить. І те, що йому це вдається, є сигналом, що у Вас самоцінність порушена, імовірно, ще з дитинства чи підліткового віку. Це все потребує тривалої терапії з психологом.
Відредаговано автором 10-02-2024 06:32:14
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360404 для Марія Радченко
Власне, хотіла додати. Що йому в школі подобалась його подруга, якій 29. Здається він до неї пробував клеїтись, але не довго, бо відшила вона його.
Ще зі школи і вони дуже тісно дружили, жили разом за студ.років(він, вона та друзі всі) в 1 будинку на декілька кімнат.
І ще він мені розповів ситуацію, що був момент коли за студентства вони місяців 2 жили тільки двоє. Він в той момент жив з двома хлопцями на квартирі і ці хлопці з'їхали, а вона в якийсь момент не мала де жити на сесію. То він і запропонував їй перекантуватись у нього, правда говорив що нічого між ними не було. Я запитувала чому, адже вона йому подобалась колись, він відповів що в тому віці про це не думалось.
В цей момент коли вона переїжджала, до неї її теперішній хлопець клеївся, пропонував зустрічатись, але вона була в роздумах.
А коли він дізнався що вона живе з іншим хлопцем подумав що вони разом і призначив моєму стрєлку, яку на моє здивування мій хлопець прийняв і вони там поцапались.
Будучи на його місці в цій ситуації, я б поговорила з хлопцем який клеїться до неї і чесно сказала, що ми просто дружимо і нічого нема, може не хвилюватись, а не йти на стрєлку по приколу. Для мене якщо йти, то означає мати почуття до цієї дівчини і вподальшому якось проявлятись. Одним словом дивний вчинок, як на людину котра не має почуттів крім дружніх дивний.
Колись він говорив що в нього типаж дівчат такої циганочки, а його подруга якраз така темна і кучерява. Одразу після цього додав що це було давно. Розповів мені що мав не так багато дівчат, за навчання мав блондинку, тому той типаж давно в минулому.
І щоб було зрозуміло, тоді коли я побачила фото моєї найкращої подруги, оця близька(циганочка теж була), тобто він на неї також маструбує і часто.
Навіть сьогодні він не встиг видалити і я побачила суто "циганочки"фото у видалених. Не відверті, не надто красиві, просто селфі.
Ну і я не могла не залізти в переписку щоб побачити, те що він на Новий рік писав до неї(вони в компанії зустрічали його 6 років підряд разом, а цього разу не вийшло через роботу).
Зустрічав зі мною і ще 2 друзями. Я приоділась, нафарбувалась і загалом почувала себе добре. Але після того, як він писав їй що в нього немає настрою до святкування, що порушили вони оцю традицію і як шкода що її з хлопцем нема(так, той що до неї клеївся, вони зустрічаться вже 9 років і цього літа була пропозиція їй).
Але до чого я веду, оці слова мене зачепили, його відгуки про неї аж надто хороші, і за її фігуру ще на початку відносин наших
(але вона звичайна дівчина, не є спортивною чи надто інстаграмною, просто хороша дівчина)
Я розумію, що їх багато поєднує, багато сттуацій та спогадів, зрештою дружба в тривалість життя. Але його поведінка мені не подобається, що він питає що її турбує чи за що вона переживає(рідко, але питає) що він є ініціатором зустрічі їхньої компанії, тобто шукає місце і вибирає дні, та пише до неї щоб всі приїхали(живуть в різних містах). Ну і те що він не сприймає її як братана, а дівчину-подругу. Він виправдовує її куріння марихуани тим, що її болить голова, чи то мігрені, але коли говорить за її хлопця, то каже що він коли накурений адекватний, але критикує його, говорить що це єдине на що він здатен і так далі.  Вона емоційно йому не байдужа, він довіряє їй.
І тому коли він сказав, що маструбувати на мою подругу це для нього має таке саме значення як на фото людей в інстаграмі, мене не переконали.
Як Ви вже написали, що він схильний до газлайтингу, тому не розкаже мені всю правду, а приховає. І я не знаю як спонукати його просто чесно мені відповісти на мої питання.
Просто складається враження, що якби вона не зустрічалась 9 років з своїм хлопцем, то мій би вже побіг до неї. Чи то просто його зачепила ситуація, що вона колись відшила.
Не знаю. Що можете сказати? Чи порадити?
Дуже дякую за приділений час та відповіді, мені це дуже важливо, бо ці питання турбують вже пів року, а поділитись не маю з ким.
психолог онлайн
цитата:
Це пояснює, чому хлопець ідеалізує подругу. Вона для нього - недоступний об'єкт, тому він її бачить ідеалом, як щось прекрасне і недосяжне. Це не про Вас і Вашу "гіршість" порівняно з цією жінкою, а про його нарцисизм, знову-ж таки. Бо для нарцисичної людини недосяжний об'єкт - це часто джерело натхнення і захоплення, а жива людина поруч - об'єкт знецінення. І то вже узагалі не Ваша відповідальність, а щось про хлопця і його мозок.
цитата:
Не знаю. Що можете сказати? Чи порадити?
Ну уявімо собі, що подруга хлопця більш не зустрічається ні з ким, і він до неї побіг. По-перше, не факт, що вона його знову не відіш'є. Адже вперше вона чомусь не обрала його як партнера, значить межа дружби не перейдена і не факт що буде. По-друге, який для Вас є сенс бути поруч з хлопцем, якому Ви не довіряєте? Так, про зраду іноді неможливо дізнатися, і люди можуть жити разом багато років, поки не відкриється правда. А може й не відбутись зради, але Ви будете жити в постійній напрузі.
Порадити тут можу піти до психолога нарешті, і опрацювати тему самоцінності (яка у Вас поки не сформована, судячи з реакції на знецінення хлопцем Вашої привабливості) і тему того, чого Ви бажаєте від стосунків, що для Вас особисто припустимо в них, а що ні. Щоб краще розуміти себе і не дозволяти до себе таке ставлення, якого Ви не хочете.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
І я не знаю як спонукати його просто чесно мені відповісти на мої питання.
Что вам это даст?
Если ваш парень все равно не скажет вам правду -
цитата:
не розкаже мені всю правду, а приховає.
цитата:
коли він сказав, що маструбувати на мою подругу це для нього має таке саме значення як на фото людей в інстаграмі, мене не переконали.
Вы не верите ему?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360919 для Светлана Владимировна
Якщо за те, що на мою подругу він маструбує і в нього немає емоційної прив'язки я ще можу повірити. То на те що коли він маструбує на свою близьку подругу, котру він знає все життя і котра йому ще й подобалась колись, не можу. Хоча моє питання піднімалось за мою найкращу подружку. Просто не встигла запитати за його, але він і так сказав що там були інші фотки і тебе зачепило що це твоя подруга. Можливо колись ще ця тема підніметься щодо його "ідеальної" подружки. Бо зараз в нас не найкращі часи. Його реакція на ці питання була погана дуже. А на днях я зробила ще 1 помилку
психолог онлайн
Если у вас сейчас в отношениях
цитата:
не найкращі часи
то зачем же еще больше усугублять отношения выяснением вопроса о его мастурбации?
Или вы планируете расстаться с этим парнем?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360919 для Светлана Владимировна
Я хотіла зайти в гру, але в нас є пароль на телевізорі та його комп'ютері. Загалом мені потрібер був телевізор, пароль до нього я забула і почала вгадувати, потім пішла і включала його комп, хоч ніколи до цього туди не лізла. Після моїх невдалих спроб вгадати хоч щось я написала йому щоб спитати пароль. Він мені відповів, що я лазила в його телевоні, тепер комп. Я пояснила чого так зробила і що тут нічого такого нема, може брати мій телефон коли захоче, я нічого не приховую і завжди всім ділюсь. Він написав що просто прікальнувся цим повідомленням і все ок. Досить тепломі обнадійливо відповів насправді. Я заспокоїлась, тоді я була на роботі, але ще коли лазила в телевоні згадала момент з його іншою подругою(вона просто його дружбан), вона написала йому за п'ятницю 7 вечора(якраз цей день).Це повідомлення від неї я побачила випалково, переписку не відкривала, тому не знаю про що мова. Потім побачила цей скрін у видалених(просто з телеграму з тим що це пятниця 7 година). Мені він нічого промце не говорив, але сказав що йде на робиту в той день, я нила щоб не йшов в офіс, бо я вранці маю декулька годин вільних і він може піти в понеділок(знаючи інформацію за пятнюцю), він викручувався, говорив за умову що треба підписати, ноутбук забрати
і всяке таке. Я подумала ок, нехай. І оце ближче до того він мене почав питати чи мене швидше не відпустять додому з роботи, бо гарна погода і він би хотів прогулятись.Ніби хотів впевнитись, що я прийду пізніше і він вже буде вдома. Переписка була нормальна загалом. Але коли я прийшла додому, все було не ок. Він грав ігри, на мене уваги ноль. Цілий вечір так було, думала може його попустить на ранок, але ж ні. Він далі робив вигляд що мене не існує, не говорив, не обіймав, нічого. На цю реакція я спокійно реагувала спочатку і нічого не робила, але потім сама підходила до нього. Проявляла увагу, він не відвертався, але все було без великої ініціативи. Я тоді спитала за образу, чи довго він планує ображатись, але відповіді отримала. За поцілунки, питала чому він не цілує, він знизив плечима.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 361021 для Светлана Владимировна
Я його люблю, і не знаю чому така реація. Думаю що розійтись це завжди найлегше, але якщо можна щось вирішити і виправити, то чому не спробувати?
психолог онлайн
цитата:
Я тоді спитала за образу, чи довго він планує ображатись, але відповіді отримала. За поцілунки, питала чому він не цілує, він знизив плечима.
Получается, он обиделся, но не говорил вам причину этой обиды?
А вы сами понимаете, что не так?
психолог онлайн
цитата:
але якщо можна щось вирішити і виправити, то чому не спробувати?
Конечно, все можно сделать.
Вы знаете, что надо исправлять?
Как вы хотите, чтобы было?