Отношения с девушкой
Доброго дня! Кілька місяців тому став спілкуватися з жінкою-колегою.Начеб-то,один до одного симпатія,спільно робили роботу,допомагали один одному,кава,іноді, обід,приділяв їй увагу і вона її приймала,легкий флірт,переписка (більше писала вона першою).Подій я не форсував з нею,так як мав негативний досвід спілкування з жінками,придивлявся до неї.Став помічати,що вона постійно з кимось переписується.Мені, коли я цікавився з ким,говорила,що з друзями та знайомими, нічого такого.Нещодавно я кілька разів помічав її з якимось чоловіком біля роботи,вона говорила,що це знайомий,з ним спілкується і не більше.Кілька днів тому від її подруги я дізнався,що вона нещодавно познайомилася з цим самим чоловіком і з ним вже кілька разів переспала.Ну її подруга мені сказала,щоб я тільки їй не говорив нічого, що дізнався.Це все підтвердилося, бо автомобіль коханця одну ніч,а потім і іншу стояв біля її під'їзду будинку.Але ця моя шановна колега-жінка,не знаючи, що я знаю про неї,продовжує зі мною як ні в чому не бувало спілкуватися,пише повідомлення, цікавиться моїми справами і т.д..Ще й в розмові про нового знайомого сказала щоб я нічого такого не подумав по нього,вони лише спілкуються.Я,розумію,що вона спить з іншими і не дуже добре морально себе почуваю,але тримаю свої емоції і стараюся не показувати свою тривожність.Хочу дізнатися у психолога,чому ця жінка так себе веде?Чому, знайшовши іншого,вона продовжує зі мною,як ні в чому не бувало,спілкуватися та мені писати?Що вона хоче від мене? Можуть у неї бути до мене якісь почуття чи ні?Зрозуміло,що я з нею в подальшому не зможу будувати якісь відносини,але які мої дії повинні бути на даний час?Те що мені відомо,я не хочу їй говорити і виясняти відносини,хочу грамотно поступити.Допоможіть будь-ласка.Дякую!
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Марія Радченко
Сергій, вітаю! Ви розчаровані у жінці і хочете зрозуміти чому вона така яка є? Я скоріш би звернула увагу, що ви стримуєте свої почуття і не можете проявити їх в контакті. Жінка робить так як їй зручно і тримається за різні варіанти. А що з вами? Що ви почуваєте і що заважає вам бути щирим?
Ніби між вами і нею є інші люди: коханець і знайома, яка відкриває вам очі на очевидну реальність.
Рекомендую вам психотерапію щоб розібратись у стосунках та власних почуттях!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360692 для Алла Володимирівна
Чому вона,коли у неї з'явився чоловік який їй сподобався і з яким у неї зав'язалися інтимні стосунки,мені морочить голову?Чому вона не може бути чесною?Що вона хоче від мене хочу зрозуміти?
психолог онлайн
Марія Радченко
Тому що це її суть. Може з тим чоловіком щось не вийде, а ви гарний варіант. Можливо там просто секс без забовязань або в неї ще щось. Можна нафантазувати багато чого…
Ви можете це все спитати у неї, вона краще знає ніж 1000 психологів. І ви можете сказати, що з вами так не можна! Брехати та морочити голову! Можливо ця історія саме для того щоб ви не з’їли цю брехню. І доречі хто вас обманював до цього? Бо ви хочете щоб інша людина була вам вірною та чесною, але ви ж не були в стосунках офіційно до цього. Маю припущення, що цей досвід підіймає якусь зраду з минулого, де ви залишаєтесь на самоті з усіма своїми переживаннями….
психолог онлайн
Доброго дня!
Думаю, варто розрізняти реальність та Вашу уяву. Ваша уява може зображати, що дівчина відчуває до Вас щось, а може - що не відчуває, може продукувати ситуації, де вона з кимось спить, що буде призводити до ревнощів. Але ми не можемо знати, що до Вас насправді відчуває дівчина, якщо вона прямо Вам про це не сказала. Тому кращий спосіб - спитати про це її особисто.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня Сергію.
Мені чомусь здається, що Ви нещодавно вже зверталися на цьому сайті за порадами до психолога. Тільки тоді, можливо, ще не знали, що ця жінка має інтим з іншим чоловіком...
Але, в любому випадку, найперше, Ви самі повинні визначитися, чи збираєтеся і надалі будувати з нею якісь, більш серйозні стосунки? Адже, навряд чи "зачепить", що просто колега "спить" з кимось іншим?
Ви пишете "хочу грамотно поступити", а з якою метою? Щоб що? Якщо будувати стосунки не збираєтеся, то, власне, яка різниця, чи є у неї чоловік? Спілкуйтеся і надалі просто як колеги. Хочете зберегти дружбу? Так, між чоловіком та жінкою дружба - це зародок серйозних стосунків.
Які у Вас до неї почуття? Ви їй говорили про них? А якщо ні, то, власне, ніхто нікому нічого не винен і ніяких обіцянок не давав. Тому, які можуть бути претензії до жінки?
Як на мене, Ваше питання набагато глибше, адже, Ви пишете, що у попередніх стосунках був больовий досвід. Якщо були невирішені питання в тих стосунках, то навряд чи в нових вдасться створити щось гармонічне, навіть якщо отримаєте пораду як себе поводити зараз... ( І знову ж таки, яка мета поведінки?). Адже, проблема тягнеться за Вами.
Тому, на мою думку, намагання отримати дистанційну якусь універсальну пораду, дуже схоже на самообман.
Відредаговано автором 14-02-2024 14:59:30
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня, Сергію!
цитата:
Хочу дізнатися у психолога,чому ця жінка так себе веде?Чому, знайшовши іншого,вона продовжує зі мною,як ні в чому не бувало,спілкуватися та мені писати?
Сценарій до зубного болю примітивний: вона - кішка, а Ви - мишка, з якою цікаво ГРАТИСЬ.
Дивно, що Ви цього не усвідомлюєте і намагаєтесь себе заморочувати. Хоча, звісно, причини на тє існуюють. І вони поки що хаваються всередині Вас. Отже, їх треба дістати і подивитись на них приденному світлі. Маю на увазі взаємодію з психологом.
З наведеного в дописі, можу припускати, що Вас зваблює спокуса уваги з боку ініціативної жінки. Схоже, від цього ніби Ваша цінність у власних очах відчутно зростає. ЇЇ удавана прихильність, інтригуючи, "приємно"лоскоче Ваші чутливі зони.
Відредаговано автором 14-02-2024 17:18:11
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360729 для Володимир Анатолійович
Що я повинен робити в даній ситуації?
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
цитата:
Що я повинен робити в даній ситуації?
Ви питаєте мене, що ПОВИННІ робити?
А чого бажаєте і прагнете Ви, відштовхуючись від власних почуттів?
Якщо вабить і надалі грати роль мишки, то чекайте поки Вас з'їдять.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360752 для Володимир Анатолійович
Не хочу щоб мене з'їли.Як мені кішку загнати в кут?::smile::
психолог онлайн
цитата:
Не хочу щоб мене з'їли.Як мені кішку загнати в кут?
Ну як може миша загнати кішку в кут?:)
Тільки хитрістю, як їй може вбачатись. А, насправді, в кішки зуби гостріші і більші... Отже, кульмінація і розв'язка відомі ще на початку п'єси.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360758 для Володимир Анатолійович
Ну я це все зрозуміло,що ви кажете:)))Але як психолог, порекомендуйте,як реально мені діяти з цією жінкою?Я сильна морально і врівноважена людина,можу контролювати емоції.Я бачу два варіанти--забити на неї,або грати у контргру.А ви,що скажете?Я не готовий програвати і не хочу бути мишкою)))
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Григорівна Веленко
Доброго ранку, Sergey!
цитата:
забити на неї
не вийде, бо Ви вже НА ГАЧКУ:
цитата:
Я сильна морально і врівноважена людина,можу контролювати емоції...або грати у контргру...Я не готовий програвати і не хочу бути мишкою)))
Тому
цитата:
Я бачу два варіанти
- це ілюзія. Варіант вже лише ОДИН: опинитися в шлунку кішки.
А тому всього найкращого!))
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Але як психолог, порекомендуйте,як реально мені діяти з цією жінкою?
Хочете затягнути її в ліжко? В цьому для Вас виграш у грі?
цитата:
Я сильна морально і врівноважена людина,можу контролювати емоції.
Здається, почуття самокритики Вас підводить.
цитата:
Я бачу два варіанти--забити на неї,або грати у контргру.А ви,що скажете?
Звісно, скажу. Сильна морально і врівноважена людина подібними інтрижками не переймається. Навіщо витрачати свій час на порожнечу? А от щодо власного азарту, що втягнув Вас у деструктивні відносини, - потрібно розібратись.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
До слів своїх колег, яких дуже поважаю, додам лише, що Ви самі себе дурите і навіть цього не усвідомлюєте... А це вже дуже небезпечно, насамперед, для Вас особисто: "розумію,що вона спить з іншими і не дуже добре морально себе почуваю,але тримаю свої емоції і стараюся не показувати свою тривожність". Людина,яка знаходиться в стані тривожності, до тих пір поки не розбереться зі своїми почуттями, буде сама себе виснажувати. Тобто, поглиблювати свій стан психо-емоційної залежності від об'єкта своєї тривожності. Як на мене, ця ситуація з "колегою" є ніщо інше, як такий собі ремейк попереднього негативного досвіду. І, на превеликий жаль, якщо Ви і зараз не почнете глибоко займатися внутрішніми трансформаціями, розраховувати на гармонічні стосунки з жінками, навряд чи вдасться. До речі, а як у Вас склалися стосунки з мамою? І загалом, які стосунки між Вашими батьками? На мою думку, все це взаємопов'язане.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360769 для Алла Григорівна
З матір'ю у мене і батьками були і є добрі стосунки.Це не пов'язано ніяк з цією ситуацією 100 відсотків.До моменту,коли ця дама почала мені морочити голову,все було добре.Я тепер вже розумію,що дійсно попав на її гачок і вона періодично контролює щоб я з нього не зірвався. Можливо,від цього отримує якесь задоволення.Але всерівно не розумію,навіщо воно їй оце все.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360768 для Володимир Анатолійович
Я дійсно хочу в цьому розібратися,як ви кажете,але як?Хочу зрозуміти її поведінку.Да,я потрапив на гачок,але хочу з нього зіскочити грамотно.Можлимо,це у неї проблеми з батьками були з дитинства,а не в мене,як говорять ваші колеги що вона чоловікам голову морочить.
психолог онлайн
цитата:
Я дійсно хочу в цьому розібратися,як ви кажете,але як?Хочу зрозуміти її поведінку.
Не треба лізти в голову іншій людині, навіть якщо вона жінка(!)
Вам би краще з собою розібратись - чому потрапляєте на гачок і чому його "ковтаєте"?
цитата:
Можлимо,це у неї проблеми з батьками були з дитинства,а не в мене,як говорять ваші колеги що вона чоловікам голову морочить.
В неї своє життя, а у Вас своє. То і йдіть своєю дорогою у напрямку, який цікавить Вас. Навіщо її лікувати/рятувати?
психолог онлайн
Вибачте, але Ви самі собі суперечите. Спершу пишете, що "Подій я не форсував з нею,так як мав негативний досвід спілкування з жінками,придивлявся до неї", а потім пишете, що до "До моменту,коли ця дама почала мені морочити голову,все було добре". То хто, кого обманює? Зважаючи на те, що відсутнє чітке усвідомлення себе та того, що з Вами відбувається, можу з великою долею вірогідності припустити, що і з мамою, батьками, не все так ідеалістично, як Ви намагаєтеся
представити.
Власне, всім людям і особливо, чоловікам, властиве до останнього намагатися "корінь зла" бачити в оточуючих людях або подіях. Бо власне его не дозволяє навіть уявити, що причину потрібно шукати, насамперед, у собі, але... Я напишу, що вже писала. До тих пір, поки Ви не розберетеся із психологом у собі, очікувати на гармонічні стосунки, навряд чи можна...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360776 для Володимир Анатолійович
Я,всерівно,частково не згоден з вами і вашими колегами.Я щиро спілкувався з даною жінкою,а вона зі мною.Ну трохи піддався емоціям.Я не міг навіть уявити,що вона така.
психолог онлайн
А що ви хотіли почути та отримати?
психолог онлайн
А що ви хотіли почути та отримати?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360822 для Алла Володимирівна
Мінімум почути думку про шляхи вирішення проблеми
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
Я,всерівно,частково не згоден з вами і вашими колегами.
Це право будь-якої вільної людини(!)
Підлітки, наприклад, стають дорослими, якщо пристають на думку батьків попри те, що батьки праві.
цитата:
Я щиро спілкувався з даною жінкою,а вона зі мною.
Щодо Вас немає сумнівів. А от щодо тієї дівчини...
цитата:
Ще й в розмові про нового знайомого сказала щоб я нічого такого не подумав по нього,вони лише спілкуються.
цитата:
Ну трохи піддався емоціям.
Нагадайте, це Ви писали чи я помиляюсь
цитата:
вона спить з іншими і не дуже добре морально себе почуваю,але тримаю свої емоції і стараюся не показувати свою тривожність
?
І Ви це називаєте "трохи піддався емоціям"? А що тоді НЕ ТРОХИ?
цитата:
Я не міг навіть уявити,що вона така.
Навіщо дорослій людині на щось сподіватись? Можливо, краще зважати на реальність. Як вважаєте?
цитата:
Мінімум почути думку про шляхи вирішення проблеми
Щоби щось вирішувати, потрібно спочатку визначити - що є ПРОБЛЕМОЮ. Сформулювати свою проблему беретесь?
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Sergey, Ви і себе дурите і нас намагаєтеся дурити.
Навіщо?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Схоже, що ні з дівчиною, ні з нами ви не отримуєте те, на що сподівались. Ваш процес відобразився і тут.
Як ви думаєте чому? Чому з вами трапляються такі історії?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Хочу дізнатися у психолога,чому ця жінка так себе веде? Чому, знайшовши іншого,вона продовжує зі мною,як ні в чому не бувало,спілкуватися та мені писати? Що вона хоче від мене? Можуть у неї бути до мене якісь почуття чи ні
Во-первых, конечно, было бы желательно опираться на подтвержденные факты, а не на то, что
цитата:
від її подруги я дізнався
Потому что подруги бывают разные...
Но если предположить, что эта женщина действительно себя так повела, то на ваши вопросы можно ответить следующее.
Отношения начинают строиться с влюбленности.
Где влюбленность - это симпатия и сексуальное влечение.
Если у женщины был секс с этим мужчиной, то следовательно, у нее есть (или были) чувства к нему.
Если она продолжает общение с вами, то как минимум, она с вами дружит, а как максимум - рассчитывает (или рассчитывала) на что-то большее с вашей стороны (ведь был флирт).
Она как могла проявляла свою симпатию к вам, но не увидев вашей инициативы, решила переключиться на другого.
Что не исключает ее желание продолжать взаимодействовать с вами и дальше (дружить или даже строить отношения).
цитата:
Зрозуміло,що я з нею в подальшому не зможу будувати якісь відносини,але які мої дії повинні бути на даний час?
Ваши действия будут зависеть от ваших желаний.
Как вы хотите, чтобы было?
И что означает
цитата:
хочу грамотно поступити
?