Чи можна якось змінити поведінку мч чи по мудрому повпливати на це ?
добрий день , маю таку проблему
він молодий чоловік постійно звинувачує мене в тому що я дивлюсь на інших чоловіків, коли я 100 відсотків не роблю цього. я знаю що я ніколи не дивлюсь , а навіть якщо б дивилась , то все одно нікого не бачу навіть з маленької відстані ,тому що поганий зір , (- 3.25). Ось наприклад ситуація : ми йдемо разом по вулиці де багато людей , і я вже навіть знаю що він буде слідкувати за моїми очима ( це з самого початку відносин так ), я йду дивлюсь прямо, тобто взагалі не на людей , зловила якусь точку або на будинок і для мене шок коли він раптово починає говорити«куди ти знову подивилась ? / що, знову дивишся ?». Навіть якщо я переходжу дорогу і дивлюсь чи не проїзжає машина , а раптом десь вдалині опинилась людина чоловічої статі , і навіть якщо я правда взагалі не бачила ту людину, бо була сконцентрована на інше, він починає психувати і знову кричати« ну звичайно, ти без цього не можеш щоб не подивитися». Я намагаюсь пояснити що я навіть не бачила нічого, але у нього своя правда .
у нас кожен день з хлопцем сварки через це, ми не можемо нікуди вийти нормально, бо він не хоче, пояснюючи що він ніби то знає що я буду дивитися на інших, , навіть на друзів , що він не зможе це витримати і буде влаштовувати скандал . Він каже , що я знаю де гарні чоловіки, дивлюсь на них, ніби то шукаю йому заміну
я вже так само, не дуже хочу ходити по людним місцям або кудись де є люди, щоб він не виносив мені мізкі і не псував настрій.
Він впевнений що без нього я дивлюсь на інших, посміхаюсь іншим , даю номер телефон або інстаграм. Я знаю що я цього собі ніколи не дозволю тому що для мене це не норма, і знаю що наодинці я веду себе гідно. вже 100 разів це пояснювала спокійно , але довіри нуль. Наразі, коли я раніше не думала на нього таке, починаю і себе накручувати( накручувати Що раз він так переживає, постійно придумує , значить і сам так робить)
І саме жахливе те, що через те, що він «бачить» як я дивлюсь на інших, він починає підсписуватися на інших дівчат в соц мережах , лайкати їх. Він знає що мені неприємно але робить це тому що йому неприємно що я дивлюсь на інших . Тобто він у відповідь робить речі, які недопустимі, думаючи що я це роблю. І нав я зує мені сценарії історій , які я ніколи не робила і не буду робити .
Що з цим робити? чи можна якось вплинути на хлопця? бо я правда не знаю, вже немає сил на це, стосунки вже не ті , так продовжується вже більше 2х місяців
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Алла Володимирівна Романенко
Тетяна Штапова
Наталия Горская
Доброго дня, Лоло.
Ні, не можна, на превеликий жаль. Жоден добросовісний фахівець не буде Вам давати гарантій, що поведінка хлопця зміниться, коли він особисто не звертався до психолога по допомогу. Тим паче, опосередковано, під Вашим впливом. Це вже більше схоже на намагання врятувати людину, яка порушує Ваші особисті кордони своєю патологічною ревністю, і це потребує особистої терапії саме для Вас.
До психологів часто звертаються потенційні клієнти з проханням "полагодити" їх хлопця, дівчину, чоловіка, дружину, батьків чи дітей, щоб ті поводили себе соціально прийнятно в рамках світогляду клієнта. Але це неможливо! Можливо змінити лише себе, і тут є ризик, що після терапії Ви "переростете" своє оточення і порвете контакт з тими, хто не приймає Вас новою, це теж нормально.
До того ж, намагатися змінити патологічного ревнивця - це шкідливо, бо може призвести до співзалежних відносин і навіть потрапляння під аб'юз. Не міняйте інших, змінюйтесь самі.
психолог онлайн
Марія Радченко
Наталия Горская
цитата:
Що з цим робити? чи можна якось вплинути на хлопця?
Хлопець сам міг би вплинути на свою поведінку, якби у нього було таке бажання, і він би звернувся за допомогою до психолога. Ніхто інший замість нього цього не зробить. Але й хлопець не бачить проблему в собі, він шукає її в Вас.
цитата:
я правда не знаю, вже немає сил на це, стосунки вже не ті , так продовжується вже більше 2х місяців
Ви хочете стати більш мудрою, щоб витримувати свого роду хворобу хлопця. Навіщо Вам це потрібно? Які відносини з батьками у Вас були в дитинстві? Варто знайти причину, чому Ви опинились в стосунках, на які Ви витрачаєте так багато сил.
психолог онлайн
Марія Радченко
Тетяна Штапова
Оксана Юрьевна Селезнева
Lola, ваш хлопець має певну внутрішню проблему. Але намагається перекласти відповідальність за цю проблему на Вас.
Можна припустити, що його ревнощі пов'язані з невпевненістю в собі.
Він боїться, що хтось виявиться кращим за нього.
Не ваша задача "боротись з його тараканами".
Бо вони будуть модифікуватись в "не носити занадто коротке/прозоре/...", "не телефонувати/не писати/не зустрічатись.." без "дозволу" хлопця та багато чого іншого.
Ви знаєте, що Ви вільна людина, яка має гідні думки і поведінку.
Що змушує Вас підігрувати хлопцю в його хворих фантазіях ?
Навіщо Ви не дивитесь на людей?
Вам є сенс опрацювати ваше бажання догодити хлопцю.
Адже це не про "кроки назустріч " і не про компроміс.
Це про нечуттєвість до власної особистості, неповагу до себе .
Ви маєте право йти по вулиці і дивитись туди, куди хочете, посміхатися тим, кому забажаєте і відчувати себе вільною і класною.
Адже Ви точно знаєте, що не порушуєте закони власної гідності.
А якщо хлопець в це не вірить- достатньо просто один раз про це сказати, далі вже Ви нічого зробити не можете. Бо людина, яка хоче "побачити "- знайде "сигнали " будь де.
психолог онлайн
Марія Радченко
У МЧ явно проблемы с самооценкой, доверием, но вместо того, чтобы решать эти проблемы, он на вас срывает свою агрессию и делает виноватой.
В некоторых ситуациях ничего нельзя сделать, кроме как озвучить МЧ, что данная проблема требует ее решение вместе с психологом, и это не 1-2 сеанса.
А мудро повлиять на это можно только на себя - осознать, что вы не психотерапевт и не обязаны помогать МЧ решать его проблемы. Хочет с этим разобраться- пусть идет в терапию и работает, нет - значит вам не по дороге.
психолог онлайн
Марія Радченко
Частіше за все людина підозрює інших в тому, що могла б або навіть хотіла зробити сама.
Тобто, якщо хлопець вважає, що Ви задивляєтесь на інших хлопців, то ймовірно він і сам задивляєтся (або хоче дивитися, але зупиняє себе) на інших дівчат.
Подібні НАДУМАНІ ревнощі - то вже патологія, психіатрія - але навряд чи він звернеться до лікаря, скоріше за все звинуватить в ненормальності Вас, або нас - психологів. Це очікуване.
психолог онлайн
Добрый день!
К сожалению, все происходит наоборот.
Ваш парень имеет желание смотреть на других девушек,
цитата:
підсписуватися на інших дівчат в соц мережах, лайкати їх
И пытается обвинить вас в этом, чтобы переложить ответственность и делать то, что ему хочется.
То есть ваш парень манипулирует вами.
цитата:
чи можна якось вплинути на хлопця?
Вы сможете изменить происходящее, если научитесь распознавать его манипуляции и противостоять им.
Для этого вам надо будет убрать страхи, обиды, чувство вины, развить уверенность в себе и научиться приемам ассертивного (уверенного) поведения.
Поэтому вам будут нужны индивидуальные консультации.
Если надумаете изменить происходящее, можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими пробоемами и помогу вам
цитата:
вплинути на хлопця