Мужчина пропав, а потім об‛явився
Добрий день. я зустрічаюсь з чоловіком, йому 48 років, гарно виглядає, не п'є не курить, займається йогою. Ми півтора тижня назад провели вихідні разом , все як звичайно, все добре. Після того я його пару раз набрала, тобто проявляла ініціативу. Але на минулих вихідних він мені не телефонував і не писав. Я вже вирішила, що він не хоче відносин, тому що зазвичай він мені пише щоранку смс . Я ці дні коли він мені не писав, погрустила і відпустила його в душі. Сьогодні зранку він мені телефонує, питав як справи і тд, а потім запитав, ти мене не хочеш нічого запитати? я задала йому питання де він пропав, і він мені каже, що він устав мене мотивирувати на похуденіє, що його не влаштовує моє тіло моя вага. Мол в інстаграмі ти одна а в житті інша. Я набрала лишню вагу 25 кг, зараз хожу на танці басейн, правильне харчування але вага не сходить. Я чесно кажучи в ступорі, мене також не влаштовує те що він професійно не реалізований і мало заробляє, хоча для мене це важливо. Я готова худнути і худну, але не ради нього, а ради себе. В мене питання, чи варто продовжувати відносини, якщо вже зараз такі притензії. ми зустрічаємся 4 місяці, він бачив яка я, тимбільше він казав , що йому подобаюстья дівчата xl.
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Доброго вечора tina!
Насправді, навіть, якщо Вам психологи дадуть конкретну відповідь на запитання, чи варто продовжувати з чоловіком зустрічатися далі, це навряд чи повністю задовольнить Вас...
Адже, до тих пір, поки Ви сама не розберетеся з цим, жодна порада не спрацює. Наприклад, скажуть, що не потрібно... Пройде час, і Ви почнете жалкувати за тим, що послухалися... Отже, може початися "пошук" винних... А якщо скажуть, що краще продовжити
стосунки, а вони стануть ще гіршими - знову, хтось
буде винний... А Ви при цьому, будете почувати себе "жертвою"...
То, можливо, краще допомогти Вам самій зрозуміти, чого Ви хочете насправді і який чоловік Вам потрібний?
От Ви пишете про зайву вагу, яку не можете ніяк "скинути"... Якщо вага не "скидається", отже, швидше за все, є якась внутрішня глибинна проблема, на яку Ви ніяк не хочете звертати увагу.
Зазвичай, зайва вага, - це певний психо-соматичний прояв підсвідомого страху життя, бажання весь час перебувати в стані захисту від оточуючого світу...
Окрім того, до нас ставляться лише так, як ми самі ставимося до себе. Чи не от те саме Ваше внутрішнє неприйняття себе, незадоволення собою, озвучив вголос чоловік, говорячи про Ваше тіло?
Якщо б Ви почували себе впевнено, як цілісна гармонічна жінка, жодному чоловіку не спало б на думку робити якісь Вам зауваження, переходячи на особистості, тобто, принижуючи.
Тому одразу виникає зустрічні додаткові питання.
А як Ви сприймаєте себе? Як складалися стосунки з чоловіками до цього чоловіка? Як до Вас ставилися батьки в дитинстві?
Відредаговано автором 07-02-2024 16:15:40
Доповнення від автора
Я раніше коли була в нормальній вазі, завжди була недовольна своїм тілом, хоча я висока, гарної статури. Зараз я реально бачу що лишня вага, я набрала іі за останній рік. я цьому чоловіку завжди акцентувала свою увагу що набрала лишню вагу і хочу похудати. я собі не подобаюсь, ця лишня вага придає мені віку. До цього в мене було 2 серйозних стосунків. Перший хлопець мене кинув заради іншої дівчини після двох років зустрічань, я дуже страждала 10 років, прям душа боліла, а інший хлопець при розмові, обідився і тоже ісчез. В дитинстві я була дуже скута, стеснялась спілкування з однолітками і з першим коханням . Мама мені ніколи не говорила , що я гарна і розумна, говорила тільки що я вся в папу стеснітельна і перелякана
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Нет, не стоит.
Интересно, как вы оба выбрали друг друга - при этом оба изначально имеете недовольство партнером. Он вашим весом, вы его нереализованностью. С ним понятно уже - пытается хоть за счет вас самоутвердиться, раз с профессией и заработком печаль.
А зачем вы согласились на отношения с мужчиной, который мало зарабатывает, при том, что для вас это важно?
Доповнення від автора
думала це буде одноразовий секс і время провожденія, давно не було чоловіка в мене, але якось затянулось і на даний момент мене влаштовує, хоча жити разом я не хочу, він пропонував. Мені вже 40 років, і є страх що взагалі не буде в мене якихось романтичних стосунків. А з ним чудовий секс, сніданок мені готує, разом гуляємо. візуально він мені подобається, хоча в спілкуванні не дуже, немає того гумору який мені подобається. Але звязувати своє життя з ним я точно не хочу на данному етапі, не бачу спільного майбутнього
психолог онлайн
Общение так себе, чувство юмора тоже, нереализован и мало зарабатывает.
При этом есть страх, что вам 40 лет и никаких отношений не будет.
Самое время вспомнить про "уже лучше быть одной, чем с кем попало".
Мужчина, который изначально так себя показывает, не стоит внимания.
Я б рекомендовала вам разобраться с самооценкой и тем, как вы выбираете мужчин.
Почему вы считаете, что останетесь одна?
Что в вас есть кроме лишнего веса?
Какая вы?
Как получилось, что вы 10 лет страдали за мужчиной, который вас бросил?
Доповнення від автора
дякую за питання.
тому що 40 років і я себе відчуваю не прівлекательною
я добра, приємна людина , я реалізована в професії, в мене є де жити, в мене зараз є спорт, я легка в спілкуванні, ніжна, в принципі я прівлекательна
10 років зациклилась і не могла переварити, для мене він був як фігура значима, я дуже скучала за ним, колись хотіла це питання пропрацювати з психологом і мені сказав психолог що хтось і 16 років страдає.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Хотели с психологом проработать. А работали? Если да, то как долго?
Страдания по 10-16 лет это не про любовь уже, а про зависимость и про другие переживания, где уже не про мужчину и чувства к нему, а про свое одиночество и какую-то глубокую боль из детства.
психолог онлайн
Дякую за відвертість.
Навіть, коли у Вас була нормальна вага, Ви все одно були незадоволені собою...
Явна ознака низької самооцінки. А зважаючи, що самооцінка формується в дитинстві, стає зрозумілим звідки всі Ваші проблеми.
Ви пишете "Мама мені ніколи не говорила , що я гарна і розумна, говорила тільки що я вся в папу стеснітельна і перелякана". Справа в тому, що батько та мама - це дві рівноцінні половинки , з яких
складається дитина. І якщо знецінюється, нехай і у прихованій формі хтось один з них, це не дає можливості дитині в дорослому житті сприймати себе повноцінно. Алла, все що говорилося про батька, Ви сприймали по відношенню до себе.
Насправді, стосунки з чоловіками, як правило, відзеркалюють стосунки мами та батька. І якщо мама критично ставилася до свого чоловіка, так само критично почнуть ставитися чоловіки до їх дочки.
У Вашій ситуації єдиний спосіб зробити своє життя щасливим та налагодити стосунки - це разом з психологом розібратися у всіх тих дитячих та підліткових травмах, які Ви отримали в дитинстві. Плюс на них наклалися нещасливі перші стосунки з чоловіками. А це вже певні сформовані поведінкові моделі, що тепер лише повторюються в різних варіаціях. Щоб змінити своє життя, потрібно пропрацювати свої поведінкові моделі та трансформувати обрали і почуття неповноцінності у гармонію та цілісне сприйняття себе як жінки та особистості. Інших шляхів немає і думаю, Ви вже і сама це розумієте. Хіба ще не настраждалися ..
психолог онлайн
Добпрого вечора, tina!
цитата:
Я чесно кажучи в ступорі
Ступор - це про розгубленість від неочікуваного. Правильно?
цитата:
В мене питання, чи варто продовжувати відносини, якщо вже зараз такі притензії.
Зверніться до почуттів - які вони були у відповідь на претензії
цитата:
він устав мене мотивирувати на похуденіє, що його не влаштовує моє тіло моя вага. Мол в інстаграмі ти одна а в житті інша.
?
Напевно, не кращі. Вони Вам підкажуть, варто чи ні (наче слова з пісні).
Отже, така як Ви є, Ви його не влаштовуєте(!) Ну а тепер поміркуйте, що доброго може вийти на такій "заквасці"?
З нереалізованим йогом можна розібратись, то не дуже складно. Набагато важче навести лад у власному житті. Полюбити себе. Відкрити себе для щасливого життя. Вийти з обмежуючих кліше маминих поглядів на Вас. Повірити в себе і в гармонійні стосунки з гідним Вас чоловіком.
Як ставитесь до співпраці з психологом?
психолог онлайн
Доброго дня! Неприйняття вас «за розміром» можливо говорить про його вузький образ ідеалу та страх близькості. Також ця історія підіймає ваші страхи, можливо травми, з якими треба працювати з психологом.
У кожного з вас є свої задачі розвитку: йому треба працювати над реалізацією, вам підняти свою цінність як жінки і прийняття своє тіло. Якщо ви співпадаєте як команда, то у ваших стосунків є майбутнє, проте заповнити внутрішню пустоту об партнера, це використання, а не зрілі стосунки… Мені здається ви і самі це розумієте!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360266 для Валентина Михайловна
Так працювала . В мене був інший запрос , там я не вирішила своє питання . Потім з нею вирішила пропрацювати тему чоловіків . Я не психолог , тому на той момент не могла оцінити чи це хороший спеціаліст чи ні . Вона мені нічого не пояснювала , і в голові в мене сталась каша . Після того пішла до іншого психолога , тому що попередній мені травм наробив тим що скористалась моїми слабкими местами , в мене було з першим психологом 20 сесій , про самооцінку самоцінність мови не було , вона мене просто слухала і підкреслювала що зі мною щось не так
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360273 для Володимир Анатолійович
В мене був тільки негативний досвід з психологом . На той момент я була довірлива , мені було важко предʼявити притензії психологу , і вона скористалась моїми слабкостями ще й травмунанесла . Я потратила час і гроші а проблему свою невирішла на той момент . З часом почала сама цікавитись психологією , і найшла відповіді на всі питання. Почала міняти поведінку . Я б хотіла завершити екологічно відносини з психологом , але не можу підібрати підодящого
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго вечора . Рекомендую почати з самоцінності , краще з психологом або психотерапевтом.
З партнером вибудовуйте здорові кордони , проговорити про вагу ок, але без претензій, в спокійній обтановці, без ультиматуму ( але не ок після тижневого уникання, бо це вже схоже на маніпуляцію або шантаж, схуднеш будемо разом, ні... то сама винна)
І якщо не обговорити з ним, то він може і далі так себе поводити .
А що ви йому відповіли?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
вона мене просто слухала і підкреслювала що зі мною щось не так
Вы работали с психоаналитиком или психологом психоаналитического направления и поэтому и не получили никакого результата за
цитата:
20 сесій
цитата:
Я б хотіла завершити екологічно відносини з психологом , але не можу підібрати підодящого
Вы до сих пор продолжаете работу?
цитата:
В мене питання, чи варто продовжувати відносини
Ответ на этот вопрос зависит от ваших желаний.
Если
цитата:
з ним чудовий секс, сніданок мені готує, разом гуляємо. візуально він мені подобається
и
цитата:
на даний момент мене влаштовує
то можно и продолжить эти отношения.
Если вы будете осознавать, что претензии не прекратятся и вам надо будет учиться противостоять нападению и манипуляциям этого мужчины.
Для этого необходимо будет убирать крючки, на которые он вас ловит (как минимум, это страхи), развивать уверенность в себе и ассертивное (уверенное) поведение.
Этому и должна быть посвящена ваша работа с психологом.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброе Утро!
"В мене питання, чи варто продовжувати відносини, якщо вже зараз такі притензії. "
Не вводите себя в иллюзии.
У вас уже с ним разные цели - разногласия.
Ему нужна более худая женщина.
( и скорее он их тех мужчин - который будет всегда строг к внешности женщины )
Всегда будет чемто ее укорять за внешность
( то фигура не та, то прическа не та, то макияж и платье не такое)
Темболее вас он тоже не во всем устраивает - финансовая сторона.
Так что зачем такие отношения - где уже изначально такие разногласия?
Лучше найти мужчину - который будет вас любить. Именно вас ( а не только вашу внешность)
С которым не будет таких сильных разногласий.
"він бачив яка я"
А какая вы?
Вы собой разочарованы? Недовольны не цените себя?
* проблема с самооценкой явная - с этим вам надо работать - иначе это все будет тянутся в любые ваши отношения с мужчинами
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360283 для Тетяна Гергель
Я його вислухала і сказала , що в мене не получається , я хожу на танці , в басейн , правильно харчуюсь , і що я може й не похудаю . Може тобі найти краще іншу дівчину
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360287 для Светлана Владимировна
Вона була здається гештальт . Але якщо людина сама по собі не порядна , то і психолог ніякий . В мене була душевна біль і одна проблема , зараз аналізуючи , вона мені зовсім не допомогла а стан був гірший . Я думала може так і надо і продовжувала ходити , вона взяла предоплату за останню сесію , потім коли я вирішила припинити ( так як сходила на курси по емоційному інтелекту і мені стало ясно про крючки на яких я тримаюсь в сесії ) , то вона почала директивно мене примушувати все таки прийти на останню сесію , мол це ваше неосознанне решеніє . А потім вернула залог і наеисала смс , щоб я більше не зверталась до неї . Коли я запитала причину , вона сказала що я я нарушила контракт , хоча контракта не було . Коли я запитала в якому методі вона працювала з мною і тд , в мене тоді перший раз в житті вилізла моя агресія , то вона відповіла що я іі преследую . На сесіях я була дуже мʼяка, растеряна , злякана . В мене був трігер один з яким я нею поділилась , страх їхати в літаках , то вона робила техніку махала руками перед очима , нічого не пояснюючи і не розбираючи ситуацію. Сама вона час від часу пояснювала що вона експерт, і я на це велась , я ж не могла сперечатись з експертом. В мене був страх людей які за менерозумніші , по статусу вищі . Вона просто маніпулювала мною , розтягувала сесії , в кінці сесії щось розумне говорила і чекала мене на іншу сесію
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360297 для Ірина Миколенко
Бачив яка я візуально я мала на увазі . Я себе нормально оцінюю : в мене адекватна самооцінка , я знаю що я маю лишню вагу , але я приймаю себе зараз такою і намагаюсь схуднути : спорт. , харчування
психолог онлайн
цитата:
Вона була здається гештальт .
Да, к сожалению, в Украине именно гештальт оставляет желать лучшего.
Хотя само по себе направление (от отцов-основателей) является очень рабочим и действенным.
цитата:
Вона просто
Вам теперь придется прорабатывать травму, нанесенную этим специалистом.
цитата:
не можу підібрати підодящого
Вы находитесь в поиске психолога?
Или какую помощь ожидаете получить на форуме?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360306 для Светлана Владимировна
Зараз немає вже цієї травми я думаю, пройшло 5 років , але я зверталась до спеціалістів з цим питанням . То були коментарі чого ж ви ходили до неї , тоді я відчувала себе тупою , дехто взагалі не брав до уваги а просто тихо вислухав , дехто казав ніхто вами не маніпулював немає смисла. Мол психологи святі люди . Коли такий досвід то вже є страх звертатись до психологів . Сама над собою працюю поки що
психолог онлайн
цитата:
Сама над собою працюю поки що
Вам нужна в этом помощь?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360312 для Светлана Владимировна
Я не проти, в мене є інтерес до психології і до себе . Але ж я сказала , що багато негативного досвіду , мені вже важко довіритись чужій людині і розкривати душу
психолог онлайн
Я спросила, нужна ли вам еще какая-то помощь здесь, в формате форума.
О том, что вы не хотите индивидуально работать с психологом, я поняла.
Доповнення від автора
Дякую всім за відповіді , є над чим подумати, мені стало легше і я зрозуміла в якому напрямку рухатись
психолог онлайн
Добрий ранок.
цитата:
В мене питання, чи варто продовжувати відносини, якщо вже зараз такі притензії. ми зустрічаємся 4 місяці, він бачив яка я, тимбільше він казав , що йому подобаюстья дівчата xl.
Якщо дуже коротко, то ні, ви це самі відчуваєте. Але б я вам рекомендувала індивідуальну зустріч з психологом, щоб більше почати себе розуміти.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360321 для Віталія Юріївна
Дякую , так з відчуттями потрібно працювати . Думаю за 2 сесії я б вирішила це питання . Налаштуюсь на психолога і звернусь , тимбільше появився кейс, є поле для робото