Переїзд у Київ (вперше), з обмеженим бюджетом. Як вижити?
Добрий день! Мене звати Марина, за кілька місяців вимушена переїхати в Київ, (з твариною). Це мій перший переїзд. У Києві в мене зі знайомих нікого немає, та спитати поради немає в кого, бо з мого кола спілкування немає людей, хто переїжджав в інше місто чи орендував квартиру (з родичів жива лише мама, у якої, за її словами, такого досвіду немає тому не може, на жаль, нічого підказати). Я трохи розгублена, з чого почати. Куди заїхати, поки шукатиму квартиру, яку буду орендувати (якщо немає знайомих людей, у кого б можна було б попросити тимчасово пожити)? Де і як шукати квартири для оренди, щоб не нарватись на шахраїв? Як знайти роботу і ходити на співбесіди, якщо вперше у місті й погано орієнтуєшся (великий ризик запізнюватись через це)?
З варіантів міст можливий (за обставинами, які маю) лише Київ, а бюджет на момент переїзду дуже обмежений - від сили 25 тис грн з допомогою мами (зараз стараємось накопичити цю суму).
Хочу справитись без статусу ВПО.
Дуже прошу допомогти, як вижити ці перші місяці у пошуках житла і роботи?
Буду неймовірно вдячна 🙏🏻
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Марія Радченко
Тетяна Штапова
Доброе утро!
Переезд это всегда тяжело... а темболее в другой город.
Это всегда процесс адаптации.
Сможете ли вы там прижиться, адаптироваться.
Покажет только время.
Старайтесь сейчас, не спешить с выводами - не накручивать себя.
Составьте план действий четкий.
1. Это поиск жилья.
2. Попутно поиск работы.
3. Потихоньку изучать город - что и где расположено.
4. Не унывать - смотреть на все как на новый опыт.
5. Не доверять всем и сразу.
Думать и анализировать, что вам говорят - что именно говорят, с какими мотивами или выгодой.
Насколько открыто это делают. Отвечают ли на ваши вопросы. Не увиливают ли от ответов.
Что именно вам обещают - и в какие сроки.
Всегда важна конкретика - в деловых моментах.
( новые незнакомые люди - на работе, или в агентстве.)
6. Дать себе время на адаптацию - не ставить сразу много целей.
А делать все поэтапно - по плану.
Ну или максимум - пару дел одновременно решать.
7. И дать себе варианты - что если получится и понравится буду жить в Киеве.
( полгода - год на это решение - на адаптацию)
А если нет - то или вернусь к маме - назад.
( если есть желание и возможность)
Или буду переезжать в другой город.
Важно, чтоб были варианты.
" З варіантів міст можливий (за обставинами, які маю) лише Київ"
Почему именно Киев?
Какие именно обстоятельства вас ограничивают?
Какое у вас образование?
Кем вы работали ранее?
Нужно искать работу - или в которой вы уже имеете опыт.
Или подработки - более простую работу, но временную.
" Де і як шукати квартири для оренди?"
Тут только гугл в помощь - нужно искать агенство по недвижимости.
( смотреть на отзывы на сайтах)
Удачи вам!)
Відредаговано автором 11-02-2024 09:01:48
психолог онлайн
Здравствуйте, Марина!
У меня есть к вам несколько вопросов.
цитата:
(з твариною)
Есть ли у вас возможность оставить животное маме?
Дело в том, что арендодатели квартир (и комнат) очень неохотно берут жильцов с животными и это сильно затруднит вам поиски жилья (тем более в Киеве).
цитата:
від сили 25 тис грн з допомогою мами
Это вся сумма на которую вы рассчитываете до первого заработка?
Вы знаете, что за квартиру (или комнату) вам придется заплатить еще и залоговую сумму (в размере месячной аренды). То есть, например, если аренда в месяц - 10000 грн, то вам придется отдать 20000 грн и жить до первой зарплаты всего лишь на 5000 грн.
Вы готовы к этому?
Или мама будет помогать вам материально, пока вы не найдете работу?
психолог онлайн
Марія Радченко
Ірина Миколенко
цитата:
Мене звати Марина, за кілька місяців вимушена переїхати в Київ, (з твариною).
Марина, доброго дня. З твариною у Вас буде набагато менший вибір житла, як тимчасового, так і постійного. Можливо, потрібно буде вибирати серед більш дорогих варіантів. Щоб зекономити гроші і час, мати менше стресу, краще спочатку не брати тварину, а перевезти, коли вже матимете хоч якусь стабільність.
цитата:
Куди заїхати, поки шукатиму квартиру, яку буду орендувати (якщо немає знайомих людей, у кого б можна було б попросити тимчасово пожити)?
Пошукайте хостели через букінг, наприклад. Це більш бюджетний варіант, ніж платити подобово за готель чи квартиру. І менш ризиковано, так як можна буде залишити відгук на букінгу, тому власники житла стараються, щоб відгуки були позитивні і опис житла та умов заселення відповідав реальному.
цитата:
Де і як шукати квартири для оренди
Можете порівняти вартість житла в Києві і Софіївській Борщагівці, Ірпені та інших місцях поряд з Києвом через олх. Там багато більш бюджетного сучасного житла, до Києва недалеко їхати, транспорт регулярно ходить. Але це вже для пошуку постійного житла. І дізнайтесь, яка вартість проїзду в громадському транспорті. Звичайно, краще жити біля метро в Києві, але ціни за оренду таких квартир будуть значно вищі.
Хостел для перших днів краще знайти в Києві, щоб був розташований недалеко від центру або біля станції метро, яка зараз працює.
цитата:
як вижити ці перші місяці у пошуках житла і роботи?
Роботу краще почати шукати до переїзду. Розсилати резюме і починати спілкуватись з роботодавцями можна он-лайн, а потім вже приходити знайомитись, коли приїдете в Київ. В такому випадку ви будете мати час, щоб зорінтуватись, де знаходяться компанії, в яких Ви будете проходити співбесіди, почнете вивчати карту Києва, карту метро, можливо знайдете тимчасове житло в тих районах.
цитата:
Як знайти роботу і ходити на співбесіди, якщо вперше у місті й погано орієнтуєшся (великий ризик запізнюватись через це)?
Виїжджайте заздалегідь. Краще погуляти поряд з офісом, де будете проходити співбесіду, ніж запізнитись.
Якщо щось Вам буде незрозуміло, як зорієнтуватись в місті, коли приїдете в Київ, можете написати мені повідомлення.
психолог онлайн
Марія Радченко
Вначале все же найдите жилье хоть на неделю, потом переезжайте. А еще лучше работу присмотрите заранее - что вы можете, какие предложения на рынке есть, разошлите туда резюме с сопроводительным письмом. Возможно есть смысл договориться по 4-5 собеседований на 1 день и приехать только на них, а потом вернуться домой. При поиске работы смотрите на то, как компания в полной мере предоставляет информацию про вакансию, условия работы. Попросите про телефонное интервью вначале, если вас пригласят на собеседование. Это адекватная просьба и нормальная компания пойдет на это, а не просто будет зазывать на собеседование "мы вам потом все расскажем". Вот таких "все потом" можете сразу отбрасывать - они только морочат голову, и так же потом себя ведут в работе.
При поиске работы рекомендую здраво все взвешивать, а не на радостях соглашаться на любой вариант. Потому что эйфория пройдет, а дальше будет усталость и разочарование.
Рассмотрите пригороды Киева - там дешевле и спокойнее (это если про долгосрочную аренду).
Еще стоит рассмотреть вариант аренды комнаты у какой-то хозяйки одинокой, пожилой. Правда тут важно четко все проговорить и присмотреться, а приятен ли вам человек. Знаю по опыту других людей, что это может быть порой весьма приятным соседством.
По поводу собеседования и опозданий - смотрите по картам, можно ввести расстояния в карты и увидеть примерное время на дорогу+запасных, например, полчаса добавить.
В целом, если запас денег маленький, то продумайте все же как вам найти работу и жилье до переезда, потому что приехать в никуда с небольшой суммой это очень рисковано - все потратить рискуете до того, как найдете работу.
Не бойтесь просить все обсуждать по телефону, видеосвязи, чтобы максимально владеть информацией что к чему. Адекватные люди спокойно это воспримут, понимая вашу ситуацию, а те, кто будет против - и хорошо, меньше проблем вам доставят)
Проверено на себе)