Проблема з алкоголем 🍸
Доброї ночі! Буду рада якщо допоможете мені трохи розібратися що не так з моєю любовью до алкоголю! Спочатку я начала пить як розішлась з хлопцем, і типу я пила і думала ну це таке випью та й пройде, але з того моменту пройшло вже багато часу, я знайшла роботу нового хлопця і в житті наче все добре, але от не задача, алкоголь, я начебто не можу без нього, і це не так що випив стаканчик та й додому, в мене це переростає в нарішать компанію собі і напитися так щоб і встати не змогла, на ранок я себе сварю за це тому що це йде в ущерб роботі та й стосункам с хлопцем, потім я начала розуміти що пити я начинаю тоді коли все дістає і хочеться розслабитися, а розслабитися просто лежать і дивитися фільм чи грати в гру я не можу, ну тобто можу але моя голова все одно забита думками за роботу чи ще щось, а от як випью то ясно що мені стає фіолетово на все і всіх, як навчитися розслабитися без алкоголю? Чому тільки з ним я трохи відключаю голову свою?
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Добрий вечір! Викликає повагу, що ви самостійно дійшли до усвідомлення щодо того, як саме діє на вас алкоголь. Це вже частина шляху.
1. Підкажіть, а як ви розслаблялись раніше, до того як розійшлися із хлопцем?
2. Чи є у вас у сім'ї історії, пов'язані із алкогольною залежністю?
цитата:
ну тобто можу але моя голова все одно забита думками за роботу чи ще щось
3. Як думаєте, чому ваш мозок це із вами робить? Для чого може потрібна подібна прокрутка?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365575 для Ксенія Шалімова
1.якщо брати до відносин, то це було по різному, я тоді ще вчилася, так що відпочинок був в тому плані що я нарешті дома і можу пограти в ігри, і нізащо не думати, розумієте зараз так не вийде, в мене робота від виробітки і віддалено, тобто якщо я нічого не роблю то і грошей я не заробила і коли я хочу там допустим в щось пограти, я начинаю себе їсти за те що я пока граю могла би в цей час робити, але коли пью то так воно не допомагає. Колись ще я відпочивала фільми дивилася, але зараз мені здається що лежать і дивитися фільм це скучно. А в відносинах то ми і начали трохи випивати, і так появився новий відпочинок від якого тепер я хочу ізбавиться.
2. Так,є, мама і дядя помер від алкоголю.
3. Аби я знала чого мій мозок так з мене знущається я би тут не писала 😅 Можливо це просто хороша відмова щоб переконувати себе що ти не алкоголік і все таки можу я відпочивати.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
Тяга до алкоколю - це вже укріплена звичка, яка знеболюю і розслабляє. У вас не з’явилось ніякої альтернативи як ще ви можете потурбуватись про себе. У кожного з нас вразливі місця, хтось заїдає, хтось спить, хтось сидить в іграх віртуальних, а хтось прикладається до спиртних напоїв. Все це способи вийти з нестерпної реальності, в світ ілюзій. Ви не навчились справлятись з напругою, витримувати фрустрацію, вам одразу хочеться це скинути.
Я рекомендую вам роботу з психологом, щоб дослідити цю тему більш глибинно та якісно. Ви вже усвідомлюєте проблему і просто порадами тут не обійтись .
психолог онлайн
У вас семейный сценарий, возможно какая-то склонность генетическая.
Но основное это то, что алкогольная зависимость, как и любая другая зависимость, это невозможность по другому справляться с переживаниями, неспособность переносить какие-то эмоции, чувства и это заливается алкоголем (а потом, как вы пишите "фиолетово на всех и все").
Пока ваша ситуация не переросла в сильную зависимость, нужна психотерапия и длительная с психотерапевтом по зависимостям (не психолог, а психотерапевт и работающий с этим вопросом).
Именно психотерапия даст вам возможность разобраться отчего вы убегаете в алкоголь, какие чувства и переживания непереносимы, найдете смыслы жизни и научитесь справляться без алкоголя.
Само не рассосется, даже не надейтесь. И затягивать решение вопроса очень не советую, поскольку дальше будет только хуже. Вы совсем молоденькая, поэтому есть все шансы вовремя все решить и не угробить здоровье.
психолог онлайн
цитата:
якщо я нічого не роблю то і грошей я не заробила і коли я хочу там допустим в щось пограти, я начинаю себе їсти за те що я пока граю могла би в цей час робити
Слухайте, якщо не розслаблятись, не заряджати власну батарейку, то звичайно ви будете постійно напружені. А коли ви п'єте, ви можете працювати?
Алкоголь взагалі мало кого заряджає, виходить цей спосіб заводить вас все глибше у тривожний стан.
цитата:
А в відносинах то ми і начали трохи випивати
З нинішнім хлопцем?
цитата:
Так,є, мама і дядя помер від алкоголю
Які у вас почуття щодо нього?
цитата:
За роботу? Чи ще щодо чогось? Ви себе гризете що не працюєте? Мало заробляєте? Щось із вами не так?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365676 для Ксенія Шалімова
Я розумію що я не розслабляюсь і ще більше закриваю себе в стан не зарядженої батареї, але як мені розслабитися? Як відсіяти думки лишні? Звісно під часу алкоголю робота йде дуже рідко але коли випиваю я розслабляюсь і не думаю якраз за роботу, це типу як монета з двох сторон, якби це було раз в неделю баночка пива допустим то я би тут це все не писала, а в мене це запой виходе, пока запой в один два дня максимум але я думаю чим далі тим хуже(
Так з нинішним, ми рішили разом кинути і підтримувати друг друга!
Трохи не розумію питання, щодо чого? Якщо алкоголю це як любов і ненависть) якщо щодо до смерті близьких із-за нього, то вони самі вибрали свій шлях, я зла на них та сумую за ними. Мені лічно не пофіг на своє життя тому я тут і начинаю щось робити щоб не бути там де вони!
Я гризу себе багато за що, але в більшості за роботу, я добре заробляю, і звісно хочеться більше, щоб більше заробляти треба більше часу на це, і коли я беру вихідний допустим, я сижу і гризу себе що замість того щоб лежати і нічого не робити я могла заробляти гроші! Повторюю, а як випью то стає фіолетово і так я розслабляюсь, але це не просто одна баночка допустим пива, я з неї начать тільки можу а далі компанія випивка і пьянка.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброї ночі!
цитата:
це не просто одна баночка допустим пива, я з неї начать тільки можу а далі компанія випивка і пьянка
Зазвичай так і буває - напрацьований алгоритм. Все по схемі, яку можна й потрібно розірвати - смінити. При чому не в одномі місці, а в декількох.
цитата:
а в мене це запой виходе, пока запой в один два дня максимум але я думаю чим далі тим хуже
Вже початок серйозної - 2-гої стадії алкоголізму. Треба терміново лікуватись.
цитата:
Добре, що є підтримка одним одного. Головне НЕ потягнути за собою партнера в разі зриву. А зриви трапляються.
цитата:
Як відсіяти думки лишні? Звісно під часу алкоголю робота йде дуже рідко але коли випиваю я розслабляюсь і не думаю якраз за роботу
Не так просто це зробити за порадою, бо справжня причина подібного глибша за просто думки:
цитата:
Я гризу себе багато за що, але в більшості за роботу, я добре заробляю, і звісно хочеться більше, щоб більше заробляти треба більше часу на це, і коли я беру вихідний допустим, я сижу і гризу себе що замість того щоб лежати і нічого не робити я могла заробляти гроші!
Тобто сидить в середині Вас такий собі КРИТИК і гризе критикою та сумнівами. Впевнений, що голос цього критика схожий на голос когось з Вашої рідні. Можливо мами, але скоріш за все когось іншого - можливо бабусі?
З допомогою цієї людини у Вас всередині утворилося кілька патологічних програм, одна з яких, наприклад: "Людина цінується тільки якщо вона ефективна в заробітку грошей, яких повинно бути багато, якщо ж ні - ти нічого не варта і дарма втрачаєш час". Впевнений там не одна, а декілька таких.
І поки що подібні психологічні програми Ви відключали тільки з допомогою алкоголю:
цитата:
Повторюю, а як випью то стає фіолетово і так я розслабляюсь
Боротьба з цим програмуванням з допомогою алкоголю вже призвела до сильної залежності. Бо це НЕ той спосіб.
Тепер прийшов час навчитись це робити інакше - психологічним шляхом. На психотерапії.