Немає сил
Я не знаю що зі мною. Якийсь суцільний ад всередині. В свої 28 я не знаю що таке щастя і що таке любов. Я не знаю коли це почалося можливо ще з дитинства… але факт в тому що я не хочу жити. Ні мені не лізуть дурні думки покінчити життям а просто не хочу жити. Але є заради кого ради доньки тому й тримаюсь як можу. Але вся біль яка живе в мені вона мене душить в грудях. Ніби якийсь камінь.
Мене не цікавить нічого. Раніше я любила ходити десь, читати книги слухати музику а зараз мене це не цікавить. Я маю борги брала в друзів і ніяк не можу їх віддати і це мене теж хвилює і мені погано від цього. Людина яка зі мною живе він просто убив в мені все що я трішки мала.
Я розгублена і просто хочу не жити.
Рятує донька та робота .
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброе утро!
" Людина яка зі мною живе він просто убив в мені все що я трішки мала."
а почему не уйдете, от человека с которым вам плохо?
( или финансовые обстоятельства вам не позволяют )
И что именно он сделал с вами?
Нужно прежде всего, жить для себя - а не для когото.
"Рятує донька та робота" это ваш стимул!
А с родителями какие отношения?
И сами как думаете, как так получилось - что у вас сейчас такие обстоятельства?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
цитата:
Я не знаю що зі мною. Якийсь суцільний ад всередині. В свої 28 я не знаю що таке щастя і що таке любов. Я не знаю коли це почалося можливо ще з дитинства… але факт в тому що я не хочу жити. Ні мені не лізуть дурні думки покінчити життям а просто не хочу жити.
Sara, доброго ранку. У Вас може бути депресія, яка лікується у психіатра. Вам варто звернутись до лікаря, щоб дізнатись, що з Вами відбувається, і отримати допомогу. А потім до психолога, щоб поступово знаходити в собі сили і отримувати новий досвід, підтримку, вчитись відчувати себе по-іншому.
психолог онлайн
Здравствуйте, Sara!
цитата:
донька
Вы точно были в отношениях с отцом вашей дочери.
Там тоже не было
цитата:
щастя
?
И вы не знали
цитата:
що таке любов
?
И если человек, с которым вы живете,
цитата:
убив в мені все що я трішки мала
то зачем вы с ним продолжаете находиться вместе?
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго дня, Sara!
цитата:
НЕМАЄ СИЛ
цитата:
Я розгублена і просто хочу не жити.
Співчуваю Вам.
цитата:
Але вся біль яка живе в мені вона мене душить в грудях. Ніби якийсь камінь.
Знаходитись довгий час в такому стані, дійсно, нестерпно. Тому варто той камінь скинути з себе(!) Як ставитесь до такої пропозиції?
До речі, перший рух у тому напрямку вже зробили, звернувшись на форум психологів. Далі потрібні наступні кроки. Знайти спеціаліста, до якого виникне довіра і бажання йому відкритись. Від цього вага болю зменшиться, принаймні, удвічі.
А далі у взаємодії з психологом відновлюватись, наповнюватись ресурсом, аби мати сили жити для себе і для доньки. Аби дійти усвідомлення справжньої картини теперішніх стосунків і зробити вибір на свою користь.
цитата:
Рятує донька та робота .
Цікаво, чим Ви займаєтесь? Що раніше приносило радість і задоволення?
Окрема глибока тема - Ваше дитинтство
цитата:
Я не знаю коли це почалося можливо ще з дитинства…
Саме в той період формувався Ваш характер, відбувався розвиток особистості. Тож яким було дитинтство? Що пам'ятаєте про ставлення батьків та атмосферу в сім'ї?
психолог онлайн
Добрий день. Я співчуваю вашому стану і ситуації. Вам варто звернутися за підтримкою до психолога.
психолог онлайн
цитата:
Я не знаю що зі мною. Якийсь суцільний ад всередині. Але вся біль яка живе в мені вона мене душить в грудях. Ніби якийсь камінь
цитата:
Мене не цікавить нічого. Раніше я любила ходити десь, читати книги слухати музику а зараз мене це не цікавить
Дуже схоже на депресію. Вважаю, що Вам потрібна допомога лікаря-психіатра, який надасть Вам медичну допомогу у вигляді антидепресантів. А вже після цього не буде зайвою і психотерапія з психологом.
цитата:
В свої 28 я не знаю що таке щастя і що таке любов
Співчуваю. Але ж 28 - це ще так небагато і Ви ще ВСТИГНЕТЕ їх відчути.
Sara, Ваш стан на сьогодні:
цитата:
Я розгублена і просто хочу не жити.
Таке трапляється, коли людина трохи заблукала у житті, і можливо зробила неправильний вибір.
А ось це скоріше за все головна ПРИЧИНА Вашого стану:
цитата:
Людина яка зі мною живе він просто убив в мені все що я трішки мала.
Що це за людина? Як вона опинилася з Вами разом? І хоча я вірю, що він заподіяв Вам багато шкоди, але Ви чомусь ДОЗВОЛИЛИ йому це зробити. А чому дозволили? Мабуть тому що:
цитата:
Я не знаю коли це почалося можливо ще з дитинства…
це звична для Вас ситуація: Вас психологічно вбивають, а Ви, наче залежна від батьків, беззахистна та безпорадна дитина, терпите це, бо ЩО Ж РОБИТИ?!
цитата:
Я маю борги брала в друзів і ніяк не можу їх віддати і це мене теж хвилює і мені погано від цього.
Думаю, що це ще може почекати, тим більше, що друзі почекають - вони ж знають, що з Вами відбувається? Чи Ви їм нічого про свої сімейні відносини та про психологічний стан не розповідаєте, а вдаєте, що все добре? Якщо так, то це Ваша величезна помилка. Бо Ви втрачаєте можливість отримати підтримку та допомогу від друзів.
цитата:
Рятує донька та робота
Добре, що вони в Вас є: і донька, і робота. Бажано, щоб хтось ще Вас підтримував. Є такі люди? Друзі, родичі, колеги, сусіди?