Я боюсь що із-за сильної тривоги можу щось зробити з собою
Десь з середини літа коли став рік як батька немає все пішло на гірше й я почала з кожним місяцем все частіше й частіше відчувати стрес і тривогу. Спочатку я могла спокійно відволіктись на щось інше й нічого що могло призвести до сліз (з думок) не з'являлось на тиждень-два. З початком школи я намагалась всі предмети вести на вище 8 особливо предмети які я не розумію щоб не бути нижче подруги по оцінкам. Через місяць стало із-за цього набагато гірше й я вже не могла підтримувати таку планку на математичних предметах(фізика, алгебра, геометрія) й тоді все пішло на гірше. Я намагалась угробити своє здоров'я й захворіти на ангіну й все таке аби не йти. Коли наступав вечір суботи я вже починала боятись що завтра неділя й потім знову в школу. Кожен вечір перед новим днем я плачу бо боюсь опозоритись і розчарувати матір тому що вона набагато краще вчилась за мене і очікує набагато більше від мене чим зараз є. Вона це не каже, але я знаю що вона може так думати. Я справді хочу бути гарною донькою яка радує оцінками й буде гарним прикладом доньки, але я не можу. Я боюсь йти в школу із-за того що я знаю що мої однокласники розуміють набагато швидше й більше більшість предметів а я не запам'ятовую навіть те, що говорили після першого уроку. Я не можу швидко зрозуміти матеріал й мені потрібно більше часу щоб зрозуміти, але інші його розуміють за п'ять хвилин й я завжди боюсь що мене спитають й я опозорюсь що нічого не розумію й не знаю. Єдині предмети які я витягую це англійська мова, зарубіжна література і мистецтво. Більше я нічого не розумію. Вчора все дійшло до того, що із-за сильної тривоги я цілий день намагалась получити отравлення ївши щось просрочене, те що їсти не можна й я розуміла що це може призвести до летальних ісходів. Із-за цього я написала щось типу записки чому я це зробила і я вибачалась що цн зробила. Я також написала подрузі з схожою запискою за що мені зараз дуже соромно й я видалила повідомлення бо в неї й так багато проблем й набагато гірші за мої. Я просто боюсь що із-за страху й тривоги я зможу зробити щось з собою й більше не проснусь просто. Я не знаю чому це все з'являється але я вже просто хочу спокійно жити без цього всього
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Надія, від просрочки Ви не помрете, але паскудно Вам буде. Нащо Вам робити собі паскудно, коли Вам і так недобре? Навпаки, додайте у своє життя всіляких насолод, адже й так навчання в школі Вам дошкуляє. Очевидно,. можна знайти ще щось у своєму житті, окрім школи. Врешті, добре було б вирішити ці питаня зі шкільною психологічною службою - психологом чи соціальним педагогом. Якщо у вашій школі їх немає, зробіть замовлення на таку зустріч, попросивши завуча - вам допоможуть зустрітись з іншими шкільними психологами чи соц.педагогами
Відредаговано автором 30-01-2024 15:01:12
психолог онлайн
цитата:
Десь з середини літа коли став рік як батька немає все пішло на гірше й я почала з кожним місяцем все частіше й частіше відчувати стрес і тривогу.
Мабуть батько був дуже важливою людиною для Вас, Надя, ВІН приймав Вас більше за маму й підтримував Вас? Цінував Ваші досягнення? На відміну від мами, яка виставляла ЗАНАДТО ВИСОКУ планку своїми ОЧІКУВАННЯМИ й тим змушувала Вас відчувати себе неповноцінною, ГІРШОЮ за неї:
цитата:
Кожен вечір перед новим днем я плачу бо боюсь опозоритись і розчарувати матір тому що вона набагато краще вчилась за мене і очікує набагато більше від мене чим зараз є. Вона це не каже, але я знаю що вона може так думати. Я справді хочу бути гарною донькою яка радує оцінками й буде гарним прикладом доньки, але я не можу.
Так? Але така позиція мами призвела вже до дуже поганих наслідків:
цитата:
Вчора все дійшло до того, що із-за сильної тривоги я цілий день намагалась получити отравлення ївши щось просрочене, те що їсти не можна й я розуміла що це може призвести до летальних ісходів. Із-за цього я написала щось типу записки чому я це зробила і я вибачалась що цн зробила.
Це вже серйозно. Через страх не отримати схвалення та любов від мами майже себе не отруїли.
цитата:
Я просто боюсь що із-за страху й тривоги я зможу зробити щось з собою й більше не проснусь просто. Я не знаю чому це все з'являється але я вже просто хочу спокійно жити без цього всього
Гарно, що боїтеся. Це буде Вас зупиняти, не дасть відбутись самодеструкції.
цитата:
Я боюсь йти в школу із-за того що я знаю що мої однокласники розуміють набагато швидше й більше більшість предметів а я не запам'ятовую навіть те, що говорили після першого уроку. Я не можу швидко зрозуміти матеріал й мені потрібно більше часу щоб зрозуміти, але інші його розуміють за п'ять хвилин й я завжди боюсь що мене спитають й я опозорюсь що нічого не розумію й не знаю. Єдині предмети які я витягую це англійська мова, зарубіжна література і мистецтво. Більше я нічого не розумію.
Скоріш за все, подібний загальмований стан - це якраз і є наслідок цього страху: не виправдати очікувань мами. То може просто ДОЗВОЛИТИ собі НЕ ВИПРАВДОВУВАТИ її очікувань? Залишити її очікування для неї ж самої. Бо вони - НЕ ВАШІ!
Заслужити любов - НЕМОЖЛИВО, це марна справа. Щоб Ви не робили - все буде НЕ ТАК, все буде НЕДОСТАТНЬО добре. Такий собі мамин тероризм. То може, Надя, ДОСИТЬ вже бути ЗАЛЕЖНОЮ від цього? Але НЕ вмирати і НЕ втікати, а просто ЗАЛИШИТИ сподівання мами - мамі. Це її. Хай в неї й залишаються.
А Ви - навчайтеся ТАК, як виходить САМЕ у ВАС, як ХОЧЕТЬСЯ ВАМ, а не мамі. Бо їй все одно не сподобатись. Така вже вона людина. НЕ ВИ така, а вона. Розумієте акцент?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 359541 для Павел Леонидович
Як раз все навпаки. З батьком були ніякі стосунки із-за того що він пив по чорному й майже нічого гарного від нього я не пам'ятаю. З мамою все набагато краще й в нас гарні відносини. Вона не ставила й не ставить ніякі високі планки. Мені самій просто соромно що я не можу краще. Вона сама говорила що їй оцінки не головне. Можливо все із-за того, що із-за роботи я її рідко бачу й щоб хоч якось продлити цю увагу намагаюсь перестрибнути себе. Дякую за відповідь і поради. Візьму до уваги
психолог онлайн
цитата:
Як раз все навпаки. З батьком були ніякі стосунки із-за того що він пив по чорному й майже нічого гарного від нього я не пам'ятаю.
Хіба?! Дивно.
А чому ж тоді:
цитата:
Десь з середини літа коли став рік як батька немає все пішло на гірше й я почала з кожним місяцем все частіше й частіше відчувати стрес і тривогу. Спочатку я могла спокійно відволіктись на щось інше й нічого що могло призвести до сліз (з думок) не з'являлось на тиждень-два.
???
Якось не дуже стикується...
Виходить, яким би батько не був, коли він був живий - стресу та тривоги не було зовсім або вони були менші? Так?
Від чого тоді почався стрес?
цитата:
Вона сама говорила що їй оцінки не головне. Можливо все із-за того, що із-за роботи я її рідко бачу й щоб хоч якось продлити цю увагу намагаюсь перестрибнути себе
Думаю, що Ви трохи виправдовуєте маму. Це не треба робити. Вона може нічого не говорити, або говорити, що оцінки не головне, але при цьому - роздивляючись Ваш табель чи щоденник, робити СУМНИЙ вираз обличчя, або так тихесенько зітхати - і все, цього вже ДОСТАТНЬО, щоб дитина відчула себе якоюсь неповноцінною або гіршою за матір. Достатньо. Повірте. І не виправдовуйте її.
Але якщо все так і є, і Вам просто не вистачає маминої уваги, то про нестачу уваги мамі можна ж і розповісти - чи не так? Сподіваюсь, що не побоїтеся це зробити. Щоб мама могла врахувати Ваші почуття та побажання і почати приділяти Вам більше уваги. І щоб не відбувалися дурниці з отруєннями та посмертними записками.
цитата:
Дякую за відповідь і поради. Візьму до уваги
Будь ласка. Радий бути корисним.
психолог онлайн
Здравствуйте, Надя!
Ваша проблема может быть решена с помощью индивидуальной работы с психологом.
Но только это займет немало времени и будет дорого стоить.
А так как у вас много всего завязано
цитата:
на математичних предметах(фізика, алгебра, геометрія)
то для вас (и вашей мамы) будет гораздо проще поработать с репетитором по этим предметам.
Вы начнете разбираться в них, ваша успеваемость подтянется, появится уверенность в себе, вы перестанете бояться школы, выровняетесь с одноклассниками по оценкам и будете
цитата:
гарною донькою яка радує оцінками й буде гарним прикладом доньки