Боюсь пити ліки
Добрий вечір! Мене звати Даша, мені 18 років, і мені діагностували генералізований тривожний розлад. Прочитала інструкці до ліків. Насправді дуже боюсь наслідків та побічних реакцій. Також боюсь синдрому відміни після 14-денного лікування одним із ліків.
Щопорекомендуєте робити, щоб побічні реакції протікали якнайлегше?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора, Дашо!
Слід приймати ліки за вказівками свого психіатра, і звертатися до нього у випадку виникнення побічних реакцій. Тоді лікар пропише інший препарат замість того, що не підійшов, або скоригує дозу індивідуально під Вас.
Боятися побічних реакцій заздалегідь - не варто. І те, що в інструкції вони прописані - це, навпаки, добре. Тому, що якщо в інструкції зазначено багато побочок, це не означає, що вони всі одразу у Вас проявляться (і не факт, що проявиться хоча б одна з них). Це просто всі можливі ефекти на організм і психіку, які спостерігалися впродовж багатьох років на великих вибірках досліджуваних, які зголосилися повідомляти про своє самопочуття після прийняття ліків. В таку вибірку могли входити і люди з індивідуальними непереносимостями та алергіями, і люди з хронічними захворюваннями, тобто те, що у них щось після прийому ліків проявилось, не означає, що і у Вас буде.
Тому не бійтесь приймати ліки і звертайтеся до свого лікаря, якщо раптом щось піде не так.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358818 для Марія Радченко
Дуже дякую!
Ваші слова додали трошки впевненості.