Страх, який заважає жити
Добрий день! Мене звуть Настя і мені 18 років. Я з самого дитинства боюся стоматологів. Ще у 7 років у мене сталася така ситуація, що мені довелося пережити страшні муки з зубами у державній клініці, адже на той момент у моєї сім'ї не було грошей. Мені лікували декілька зубів зразу без анестезії і мій лікар дуже погано ставився до мене: кричав, злився і все тому подібне. Після цього я почала сильно боятися, що я перед входом до зубного рвала і мені ставало погано. Зараз мені потрібно полікувати зуб, він мене болить вже тиждень, але я дуже боюся йти і я просто плачу. Так ще й потрібно йти у клініку, де мені не комфортно лікувати зуби, але батьки заставляють мене туди йти, бо там дешевше. Що мені робити?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Анастасія, Ви - доросла дівчина. Ви можете вибрати не робити те, що Вам вказують батьки. Йдіть собі в ту поліклініку, яка Вам до душі. Врешті, позичте грошей, щоб потім віддати, але зробити зуб якісно і безболісно.
А ще у Вас вже тиждень болить зуб. І Вам погано. І часу працювати з вашими страхами ну зовсім немає. Тому психологи Вам зараз ніяк не допоможуть - зараз це спрацює. Вихід такий - спочатку бігцем бігти і лікувати зуб (через сльози, крики, блювоту, обморок), а потім вже звертатись за допомогою до психологів і працювати з вашою темою
Відредаговано автором 11-01-2024 21:43:09
психолог онлайн
Співчуваю вашому гіркому досвіду. Ви ніби тут просите дозвіл не йти в ту клініку, де дешевше і на яку так сильно наполягають батьки. А якби ви були собі люблячими батьками якби ви вчинили? Сробуйте піти іншою дорогою, обираючи себе. Зуб треба лікувати і питання просто як і де? Той досвід в минулому і зараз вам потрібно пережити новий і від вашого настрою і вибору залежить яким він буде. Ви вже можете робити те, що ви вважаєте за потрібне і не віддавати на тортури себе поганим дешевим лікарням, де немає гідного відношення. І так можете не подобатись батькам зі своєю позицією і своїм вибором! Ви вже доросла людина!
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Анастасія, Ви даремно так переживаєте.
Стоматологія розвивається і вона змінилася з того часу, коли Вам було 7 років.
У будь-якій клініці застосовується знеболювання, Вам навіть сподобається лікування.
Відредаговано автором 12-01-2024 04:21:02
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
Що мені робити?
Ризикнути(!)
Піти в поліклініку або зателефонувати і спитати, чи роблять зараз пацієнтам знеболювання, скільки воно коштує чи взагалі проводиться безкоштовно? Я особисто впевнений, що роблять.
Можете порадитись в реєстратурі, до кого Вам краще звернутись.
А з тими негативними спогадами про досвід лікування в дитинстві розберетесь вже потім... Якщо буде бажання і ПОТРЕБА.
Раджу не гаяти часу. Нехай мої слова будуть для Вас підтримкою!)
Відредаговано автором 12-01-2024 10:30:18
психолог онлайн
Доброго дня, Анастасія!
Ви не повинні йти туди, куди ноги не несуть. Маєте право не піддаватися вмовлянням батьків, а піти туди, куди захочете. І де роблять знеболення.
А зі своїм хворобливим стоматологічним досвідом попрацювати трохи пізніше з психологом особисто на психотерапії. І страх Вас відпустить.