чи можливо побороти страх крові?
добрий вечір!
хотіла б таке спитати... в майбутньому я б хотіла стати лікарем, але є одне але...
я дуже боюсь крові. боюсь дивитись на вени, судини... мені страшно міряти пульс. треба покласти палець на них бо.. мм. я думаю що вони вибухнуть.
мені може стати погано, з'являється дискомфорт коли ми розмовляємо про людські органи та кров. до речі, саме людські! коли ми проходили тваринну будову, все було нормально.
то цей... чи можливо якось це побороти? якісь психологічні прийоми, щоб не боятися...
ніде не можу знайти цю інформацію :(
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Для подолання специфічних фобій, як от страх крові, необхідно звернутися до психотерапевта, щоб поступово десенсибілізуватися (втратити підвищену чутливість) до страху.
Є теорія, що будь-які страхи походять від страху смерті. Тобто людина часто боїться тих речей, які прямо або опосередковано нагадують про небезпеку життю та здоров'ю або асоціюються з процесом вмирання. Наприклад, страх захворіти може бути маскованим страхом померти від хвороби або прожити неякісне життя. А страх соціального відчуження може асоціюватися з так званою соціальною смертю.
Тому треба розбиратися, звідки у Вас підвищений страх перед виглядом кровоносних судин і крові в цілому. Чи були у Вашому минулому випадки, пов'язані з кров'ю та фізичними ушкодженнями? Чи схильні Ви до нав'язливих думок? Чим обумовлена мотивація стати саме лікарем?
психолог онлайн
Віка, добрий вечір!
Треба зрозуміти, що чарівної таблетки від страху чого завгідно не має. Тому потрібно зрозуміти себе, своє бажання!
Яка твоя мотивація, чому ти хочеш стати лікарем? Задай собі питання та надай чесну відповідь!
Щоб "заробляти" гроші, бо люди кажуть що лікарям платять "на карман"?
Чи ти хочеш спасати людей, та своїм професіоналізмом заробляти гроші чесно та з гордістю!
Я працювала в медколеджі і багато хто з студентів приходив за призначенням, щоб спасати людей, лікувати своїх близьких та майбутніх дітей, а хтось, щоб "заробляти" на уколах та капельницях (таке буденне бажання, бо так батьки сказали, що будеш мати "копійку")
Хочу сказати, що є лікарі від Бога, а є просто лікарі і таких більшість.
Розбиратись в анатомії людини, розуміти, як вона створена, від чого залежить її життя та спасати її - це дар Божий!
Людина - найрозумніша, найсильніша розумна істота в світі, яка має цілющу силу через кров, якій відведена найголовніша роль в організмі. Вона, як цілюща ріка в тілі, тільки має червоний колір.
То ж, якщо ти зрозумієш своє бажання: навіщо тобі хочеться стати лікарем ти їм станеш!
Якщо ні то ні.
Хто хоче служити людям, спасати людей - той перемагає страх від бачення крові, смерті, бо це сторони нашого життя. А щоб воно було щасливим треба бути здоровим!
Подивись ці фільми, якщо вони на тебе вплинуть та надихнутьтебе, то вірю, що ти станеш гарним лікарем.
- Джузеппе Москати: Исцеляющая любовь». Италия, 2007.
- Золотые руки, США, 2009 год.
- «Творение Господне», 2004
- Целитель Адамс 1998 г.
Відредаговано автором 24-01-2024 21:58:12