Як позбутися соціальної тривоги
Я дуже боюся осуду людей. При взаємодії з іншими або при висупі перед однокласниками або вчителем в мене тремтить все тіло, серце б'ється в вухах а голос тремтить. Я втомився/ся (заради моєї анонімності) від цього, тому прошу допомоги.
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Юлия Витальевна Якименко
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня!
При соціофобії треба поступово привчати себе тих ситуацій, яких Ви боїтеся, по наростаючій. Ранжуєте ситуації від більш тривожних до менш, і спочатку робите те, що Вас лякає менше, поки не звикнете, і переходите на наступний рівень. Краще за все, робити це з психологом, а до психолога Вас можуть записати батьки, бо вони неповнолітні.
І паралельно можна розібрати з психологом причини того, чому Ви боїтеся людей. Чи бути у Вас якісь предиктори для соціофобії (строге виховання, булінг, еміграція в іншу країну, тощо)? І чи Вам нав'язували якісь установки про себе (я негарний, я дурний, мені краще помовчати, тощо), які знижують самооцінку?
Ну, і пам'ятайте, що зазвичай люди стурбовані, перш за все, собою і своїми проблемами, так що навряд чи Вас будуть негативно оцінювати оточуючі.
психолог онлайн
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
Ірина Миколенко
Доброго дня! За страхом осуду стоїть власне неприйняття своєї вразливості, некомпетентності та невпевненості. Ми живемо в нарцисичному сусупільстві, де більше цінується успіх та сила, проте у всього є зворотня сторона. Я наприклад завдяки своїй чутливості та вразливості психолог і це дає змогу мені працювати і відчувати людей. Я пропоную подивитись у свої темні сторони особистості, які вам страшно показати і відбілити їх, тобто прийняти. Що цінного в них є?
І ще можна піти в страхи. Ну подумають про вам щось і що? І що далі? Тобто прожити ці почуття вже, але краще це робити з психологом. Ви зараз переповнені тривогою і її варто розділити з кимось. Чи є у вашій школі психолог?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
Есть ли у вас поддержка близких людей?
Какие у вас отношения с мамой?
Есть ли у вас близкие друзья?
Кому вы можете рассказать о своем таком сильном страхе - осуждения социума.
И чего именно боитесь?
Что вы не достаточно красивы по внешности?
Или недостаточно сильны физически?
Или финансово есть недостаток, на фоне одноклассников?
И были ли ранее у вас конфликты с одноклассниками и учителями? ( осуждение с их стороны или подколы)
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
дуже боюся
Вам нужна индивидуальная работа с психологом.
Самостоятельно справиться со страхами у вас не получится, к сожалению.
Для этого нужна помощь специалистов.