Як перестати тривожитись?
Моя проблема полягає в тому, що я хочу завжди бути ідеальною) Я переймаюсь що подумають про мене інші, прокручую в голові ситуації, і ставлю собі «блоки», навіть якщо мене хвалять, я починаю сумніватися в чесності співрозмовника, хоча не скажу що невпевнена в собі. Забагато думаю і аналізую, хочу пустити життя на самотік
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Тетяна Штапова
цитата:
я хочу завжди бути ідеальною
Проблема навіть не в тому, що Ви завжди хочете бути ідеальною, а в тому, чим це Вам заважає?
І що хочете з цим зробити? Яка мета?
І чого очікуєте від психологів? Чим ми можемо Вам допомогти?
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго ранку!
цитата:
ЯК ПЕРЕСТАТИ ТРИВОЖИТИСЬ?
Відповідь очевидна - розібратись з причинами тривожності(!)
Одна з них вже відома
цитата:
я хочу завжди бути ідеальною)
От скажіть собі, НАВІЩО? Звідки ця потреба виникла?
Що в собі Вам не подобається?
цитата:
Я переймаюсь що подумають про мене інші, прокручую в голові ситуації, і ставлю собі «блоки», навіть якщо мене хвалять, я починаю сумніватися в чесності співрозмовника
А ось це свідчить про невпевненість в собі(!), яку Ви чомусь не визнаєте. Чому?
цитата:
хочу пустити життя на самотік
Це від того, що втомились гнатись за ідеалом?
Спробуйте уявити своє життя, пущене на самотік? Що в ньому буде відбуватись і що будете відчувати Ви?
До чого в новій якості будете прагнути?
Відредаговано автором 10-01-2024 11:06:50
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня! Немає такого рецепту, який би допоміг перестати тривожитись раз і назавжди. Якби людина взагалі не тривожилась, вона б частіше наражалась на небезпеку. Тому тривога по-своєму потрібна, щоб мобілізуватись при необхідності.
Але якщо у Вас високий рівень тривожності, який ускладнює Вам життя, варто розібратись, що викликає тривогу, та усунути чи навчитись по-іншому відноситись до цих факторів. Якщо зможете це зробити, рівень тривоги знизиться.
Відредаговано автором 10-01-2024 12:35:17