Відсутність підтримки
Підкажіть ,будь ласка, якщо не має з ким поговорити, виговоритись коли зла чи навпаки радісна , попросити поради . Що робити ? Стосунки з чоловіком погані завжди за це переживаю , від мами теж ніякої підтримки ніколи. Це неті люди які щиро мене підтримабть. А в мене вже голова квадратна : проблеми в сім'ї , війна, дитина на мені 24/7. Ніякої не фізичної ні моральної розрядки. Буває йду як дурочка по дорозі говорю сама з собою . То щось собі запланувала, якась там є мріє хочеться поради розумію що люди які біля мене не дадуть хорошої поради . Як бути ?
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Оля, добрий день. Звертайтесь на консультацію, це буде актуально і допоможе розібратись із описанними вами проблемами із підтримкою, труднощах у шлюбі та самотністю.
психолог онлайн
Лучший вариант для вас сейчас это психотерапия. Час в неделю, уверена, вы точно найдете для себя.
Есть ли у вас подруги?
Какой возраст ребенка?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364941 для Валентина Михайловна
Подруг немає , я в чужому селі у чоловіка на батьківщині. Для знайомства не було часу з дитиною , а такого щоб чоловік побув з дитиною а я мала змогу розвіятись теж ні.
3.5 дитині в садок ходе , але ж то хворіє то світла немає , тривога все сама бігаю.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 364938 для Ксенія Шалімова
Скільки коштує консультація, скільки сеансів потрібно
психолог онлайн
Кількість зустрічей залежить від ваших цілей і потреби. В принципі однієї зустрічі достатньо щоб провести оцінювання нагальних проблем іузгодження, якого результату терапії ви хотіли б.
Якщо вас цікавить вирішення всіх вказаних вище проблем - це довготривала терапія. Якщо тільки частково, можна говорити про короткострокову - 10-12 зустрічей. По моєму досвіду, люди не завжди одразу розуміють що саме хотіли б змінити, і це нормально, бо психіка ніколи не готова до серйозних змін і захищається від цього. Тому не знаючи ваших цілей, важко конкретно сказати про строки. Якщо вас цікавить консультація зі мною, тут не дуже коректний простір для домовленостей, краще напишіть мені у телеграм чи вайбер, я вас зорієнтую по умовах.
психолог онлайн
Доброго дня Оля!
Співчуваю Вам. Бо дуже важко без підтримки, та ще й коли життя сповнене постійними стресами.
Певне, гарні подруги, найкраще могли б допомогти Вам виговоритися, але лише ті, що самі знають як правильно жити. Бо у іншому випадку, на гарні поради навряд чи можна було б очікувати.
Але є певні життєві закономірності, перша з яких: нічого в цьому житті не буває випадковим. Отже, якщо Ви опинилися в такій ситуації повної ізольованості, це для чогось потрібно: можливо, для того, щоб пройшло переосмислення свого життя, своїх стосунків з рідними людьми, своїх вподобань та життєвих смислів і сенсів. Бо, як це не дивно, але лише на самоті ми можемо все це глибинно зрозуміти.
Друга закономірність. Щоб змінити своє життя на краще, необхідні знання, як це зробити. А от знань у Вас якраз і не вистачає. Знань про те, як влаштоване наше життя, для чого воно нам дається, для чого ми приходимо у цей світ і куди потім ідемо далі, як будуються гармонічні стосунки з чоловіками...
Адже, судячи про те, що Ви написали про стосунки з мамою, навряд чи і Ваша мама щаслива. Як склалися стосунки між Вашими батьками? Бо ми, нерідко, повторюємо батьківські сценарії стосунків вже стаючи дорослими і створюючи свою родину...