Депресивний стан
Місяць тому виїхала в Польщу, сумувала за домом, але все було добре. Тиждень тому з'явилась думка що буде після смерті, і вона мене не покидає ні дня. Щодня плачу через ці думки і дуже хочу назад повернутись до сім'ї. В голові сумні пісні лише і думаю що буде далі
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
цитата:
Тиждень тому з'явилась думка що буде після смерті, і вона мене не покидає ні дня.
Дуже добре, що з'явилась така думка. Про це теж треба думати, бо це глибина ЖИТТЯ в широкому розумінні.
І до яких висновків Ви дійшли через ці роздуми? Що буде після смерті?
Важливо намагатися жити так - чесно й порядно, вчитися любити світ та людей, а також й себе. Не порушувати моральні закони (заповіді повинен знати кожен). І тоді й вмирати буде не страшно.
цитата:
Щодня плачу через ці думки і дуже хочу назад повернутись до сім'ї.
Включився дитячий стан особистості - таке буває, коли людина, навіть доросла, попадає в складні умови життя й вимушена адаптуватись до нового і незвичного. Тому хочеться додому.
цитата:
В голові сумні пісні лише і думаю що буде далі
Жалієте себе?
психолог онлайн
Доброго ранку, Оксано!
цитата:
Місяць тому виїхала в Польщу, сумувала за домом, але все було добре.
Зазначили, що все було добре. А чи можете розповісти, чим займались у Польщі? Як влаштувались? З ким познайомились та налагодили спілкування?
цитата:
Тиждень тому з'явилась думка що буде після смерті, і вона мене не покидає ні дня. Щодня плачу через ці думки і дуже хочу назад повернутись до сім'ї.
Повернутись до сім'ї - це, власне, про що? Повернутись для чого? За якої потреби?
Можливо, не вистачає підтримки? Кого саме з близких бажаєте почути щодо своїх думок про кінечність земного шляху?
цитата:
ДЕПРЕСИВНИЙ СТАН
Депресивний стан минає, якщо його долати. Усвідомлювати, чим спричинений, на чому грунтується, навіщо прийшов?
Напевно, його мета поставити питання, яка Ви?
Наскільки самостійна і самодостатня?
Чи вмієте жити власним життям, покладаючись на себе?
Відредаговано автором 09-01-2024 11:02:08