Ревнощі
- донька вийшла заміж, народила донечку, але в мене ревнощі, що вона мене не любить, більше любить свою свекруху, тобто мою сваху, і вона це бачить,як мені ізза цього погано, хоча вона мене любить, дуже хороша і турботлива донечка, коли я щось запитаю про сваху - чую суху відповідь, або не чую взагалі. Нутром розумію що це не так, але нічого не можу із собою зробить. Як покінчити із ревнощами?
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
- донька вийшла заміж, народила донечку, але в мене ревнощі, що вона мене не любить, більше любить свою свекруху, тобто мою сваху
Співчуваю Вам. Проте варто з'ясувати, на підставі яких ФАКТІВ виникли Ваші ревнощі. То, може, розповісте?..
Ви впевнені, що дочка Вас не любить? Бо в одному ж пості зазначаєте протилежні речі - то не любить, то любить.
Чи все-таки любить, але менше, ніж свекруху, як Вам здається?
цитата:
коли я щось запитаю про сваху - чую суху відповідь, або не чую взагалі.
Як Ви трактуєте собі таку поведінку дочки?
цитата:
Нутром розумію що це не так
Поясніть, що саме Ви нутром відчуваєте, ніби щось не так?
цитата:
Як покінчити із ревнощами?
Сочатку встановити, що відбувається в реальності.
Можна поспілкуватись з дочкою про її ставлення до Вас, без нарікань і
і претензій.
А далі буде видно, що робити і як себе поводити.
Відредаговано автором 24-12-2023 11:41:42
психолог онлайн
Какие у вас отношения с дочерью?
Что вы вкладываете в понятие любит больше свекровь? В чем это выражается?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357256 для Валентина Михайловна
Мені так здається, я звикла, що вона лише моя, і не звикла її з кимось ділити. Навіть забалакає з свекрухою чи сходить в магазин, чи привезе продукти, чи пограється з внучкою - оце в мене викликає ревнощі. Разумом розумію, а нічого з собою зробити не можу.
психолог онлайн
А к зятю тоже ревнуете?
Что значит дочь только ваша?
Насколько у дочери было и есть свое пространство без вас? Особенно интересно про ее подростковый возраст?
Сколько дочери лет сейчас?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357259 для Валентина Михайловна
Донці 27 років, до зятя ревнощів немає. В підлітковому віці був особистий простір, все було в межах дозволеного, жили і спілкувались як подруги. Я її ніколи ні до кого не ревнувала, з таким зіткнулась вперше, мені дуже важко, постійно на заспокійливих.
психолог онлайн
Что значит как подруги общались?
Мама и дочка не подруги, потому что все равно иерархия есть и вы не можете все дочери, как подруге рассказать.
Чем свекровь отличается от мужа дочери в плане ревности? Почему к мужу не ревнуете?
Какие у вас были отношения со свекровью вашей?
Какие отношения с мамой?
Доповнення від автора
відносини із свекрухою у мене були погані. вона мене не любила, настраювала чоловіка проти мене.
З мамою відносини наче не погані.
психолог онлайн
А на этот вопрос ответьте пожалуйста?
цитата:
Боитесь, что свекровь будет вашу дочь настраивать против вас например?
Чем свекровь вашей дочери лучше вас, как думаете?
Как она может испортить ваши отношения с дочерью?
Я так понимаю вам не 34 раз дочери 27.
Муж у вас есть?
Відредаговано автором 24-12-2023 18:08:14
Доповнення від автора
Мне 54,
Чем свекровь отличается от мужа дочери в плане ревности? Почему к мужу не ревнуете? Сложно відповісти, загнали мене в тупік.
---
Чем свекровь вашей дочери лучше вас, как думаете? А мабуть і нічим. Мабуть собі я внушила, а може я не впевненна в собі?
Чоловіка у мене немає - розлучена
---
психолог онлайн
Стоит подумать тогда, чем зять от свахи отличаются.
Ведь если бы писали про ревность ко всем, то было бы понятнее.
А тут могу предположить, что ваш негативный опыт со свекровью наложил отпечаток.
Плюс возможно не так ладятся отношения с дочерью последние годы и тогда свекровь как угроза им еще больше?
Может чувствуете себя не такой мамой хорошей, какой хотелось бы быть, а свекровь в каких-то моментах обладает теми качествами, каких нет у вас?
Доповнення від автора
А тут могу предположить, что ваш негативный опыт со свекровью наложил отпечаток. Як ви праві, я свекрусі ніколи нічого не розказувала, то було ТАБУ - все і про всіх. Тепер, я думаю, що і в доньки має так бути.
---
Может чувствуете себя не такой мамой хорошей, какой хотелось бы быть, а свекровь в каких-то моментах обладает теми качествами, каких нет у вас? Це відпадає, донці даю все, що має дати мама. Навіть зять іноді заздрить по доброму нашим відносинам.
---
психолог онлайн
А снова реально как относится к вашей дочери?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357267 для Валентина Михайловна
Відноситься дуже хорошо, як до дочки
психолог онлайн
Это ж прекрасно, можно порадоваться за дочку, что в ее жизни появился еще один хороший человек и что у нее не будет вашего опыта.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 357291 для Валентина Михайловна
То ж так. Дякую