Свекрівонька всіх називає синочками
Помітила, що мати чоловіка полюбляє називати свого племінника синочком. Ладно якби вона його виховувала, може якісь би окремі почуття то виникли б і то було б ненавмисне. Але не так часто вона його бачить, аби аж настільки до нього відноситись.
Оскільки зараз я в положенні, і ось ось очікуємо поповнення трохи сполошилась, бо розумію що і онука або онучку буде також називати синою або доцею.
Правду кажучи, мене це ну взагалі не влаштовує, бо мати ж в житті єдина (мені і сама свекрівонька так казала, хоча сама називає мене доцею), і вважаю треба розділяти ролі в сім’ї.
Через обставини будемо жити з чоловіком перший час з його батьками після пологів та розумію що це буде звучати не періодично, а постійно.
Чи варто завести з нею про це розмову? Чи нема в тому нічого страшного і просто прийняти це? Боюсь аби дитина не заплуталась в майбутньому. Або просто заздалегідь ревную.
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Helga, доброго часу доби!
цитата:
бо розумію що і онука або онучку буде також називати синою або доцею.
Може так, а може і не так. Це лише Ваше припущення яки вибудоване на існуючому негативному сприйнятті. Здавалося, ну називає вона кого хоче і як хоче і називає.. але Вас це чіпляє.. Через що? Що не так в тому, що вона всіх, хто по віку підходить їй за дитину, називає синочком?
цитата:
Чи варто завести з нею про це розмову?
А про конкретно Ви б хотіли з нею поговорити? Яке б питання їй задали?
психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
Чи варто завести з нею про це розмову?
Ваші хвилювання зрозумілі. Вам ТАК незвично.
Тому спочатку варто собі відповісти на питання, чого я, власне, хочу досягти можливою розмовою? Перевиховати свекруху? - так це, напевно, нереально, адже вона вже сформована особистість.
Спробуйте відчути в її зверненнях теплоту, любов і турботу, якою вона хоче ділитись.
Чи образить Вас таке намагання не ЧУЖОЇ Вам людини?