Що робити в ситуації коли потрібно жити з братом хлопця та його дівчиною?
В мене є хлопець і він живе зі своїм братом, і у брата є дівчина яка з нами теж живе, з нею ми не спілкуємось вона дивна швидко говорить сількими поговірками, дає всім свої правила як прибирати хто має прибирати квартиру, де спати хто має, щоб ніхто не заважав їй просто неприємна для мене людина, амебний брат який віддає їй свою зарплату на косметику і супермаркет з МакДональдс і ніяк вже декілька місяців не може відкласти гроші щоб жити окремо вони з цим ділом не спішать а мені як дівчині не дуже класно що у нас в квартирі ще живуть практично 2 незнайомі для мене людини з якими я маю все ділити, грошей на окремий переїзд у брата нема бо вони всю його зарплату повністю витрачають і в більшості дівчина брата хлопця на косметику і ще в кінці місяця він може позичати в мого хлопця гроші, за квартиру і ком послуги повністю платить мій хлопець і помагає так брату ло кидати його не можна це сім’я він його не кине і мамі він пообіцяв що не вижене брата на вулицю, тут не діло в тому щоб вигнати, мене ця ситуація вже дістала насправді, поки ми з хлопцем не почали жити разом вони ще платили за комуналку зараз навіть за ню все платить мій хлопець + треба скидати кошти його мамі і звичайно що це робить мій хлопець, бюджетом брата розпоряджається його дівчина і ще як мінімум декілька місяців як мені каже мій хлопець буде це все продовжуватися а як вийде на практиці не зрозуміло бо це вже десь півтора роки якщо не більше, і настав момент коли з урахуванням зп яка в мого хлопця стала менша нам треба переїжати і типу моооооооже я маю що брат його буде платити половину хоча сьогодні за все знову платить мій хлопець бо в брата нема грошей як за перший і залоговий місяць і так і комісію ріелтору, і коли я хочу вибрати кімнату в зв’язку з всіма обставинами як його дівчина мені кажуть що я виделуюсь і щоб я сама вирішувала з дівчиною брата за кімнату бо йому і брату де спати всеодно, так може він мене не любить взагалі якщо дозволяє таке казати хоча і робив подарунки квіти ресторани суші. Чи мені пред’являти що мені не подобається хоча підіймаю цю тему він злиться чи просто терпіти і дійсно не виделуватися чи збоку краще видно що мене просто не люблять і я далеко не в пріоритеті…?
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
ну, Ви не можете розпоряджатись грошима свого коханого і його стосунками з рідним братом. Ви можете розпоряджатись лише своїми грошима і своїм стосунком з цим братом і його дівчиною. Якщо Вам особисто не вистачає ВАШИХ грошей, тоді просто перестаньте оплачувати потреби інших. Якщо Вам некомофортно поряд з дівчиною, яка живе біля Вас, просто відселіться від неї. Це ж проста математика. Тим більше, вашому коханому все-одно, де ночувати. Перейдіть до іншого житла, і нехай переходить до Вас і ночує з Вами там. Але ж платити за нове житло змушені будете Ви, Ви ж це розумієте. Якщо Ви хочете комфорту, то він не безкоштовний. Доведеться заплатити
Відредаговано автором 10-12-2023 20:41:29