Чоловік не вважає нас сім‛єю
Більше 10 років в цивільному шлюбі, є дитина 5 років. Перші 4 роки батьківства мій цивільний чоловік взагалі не мав нічого спільного з вихованням дитини, зараз стало легше. Але його безвідповідальність сильно мене засмучує. Ми живемо в квартирі, яку знімають мої, ні разу не богатії, батьки, вони ж всі ці 5 років платять за комуналку, бо в нього не стабільний дохід, бо в нього спочатку не вистачало, не було вчасно грошей, а зараз з роками це вже сприймається як норма. Я не працюю, сиджу з дитиною. В мене постійно таке почуття, що ніби він ще думає: треба йому вся ця " сім'я " чи ні. Часто гуляє з друзями, приходить додому в годин 11, а інколи і взагалі залишається у свого батька, в своїй кімнаті. Звичайно в ці дні присутній і алкоголь. За зраду не переживаю, чи може принаймі не палила його на цьому. Але найбільша проблема - це мій страх. Страх показати зуби і залишитись без землі під ногами. Тому часто проковткю образи. Довела себе до психосоматики, лікувалась. За 5 років в декреті боюсь залишитись сама. Роботи немає, в батьківській квартирі куди хочемо зїхати затяжний ремонт, який сама я не потяну, дитина часто з соплями і ми більше вдома ніж у садочку. Мені банально страшно палити мости. Але з кожним днем влюзія щасливої сім'ї тріщить більше. Я люблю свого чоловіка і вважаю його своїм чоловіком, але зрозуміла, що він ще сумнівається в тому жінка я йому чи так. Питання навіть не в цивільному шлюбі, до народження дитини все всіх влаштовувало, але зараз наш папа просто не хоче брати за нас аідповідальність.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Ситуація, звісно, ​​непроста. Спробуємо розібратися.
Головна і основна причина, чому чоловік не хоче узаконити відносини - його все влаштовує на цьому етапі відносин. Тобто йому з Вами добре, зручно і змінювати щось він просто не бачить сенсу.
Те, що він перетвориться на ідеального чоловіка, – це ілюзія. Ви все правильно розумієте про відповідальність. Для чоловіка офіційний шлюб принципово змінює рівень відповідальності. При сумісному проживанні він значно менше психологічно та юридично відповідає за жінку.
Його Ви не зміните. Але Ви можете змінити ставлення до того, що відбувається та змінитись сама. Ви молода жінка, у вас є батьки, які вас підтримують. Єдина проблема – немає роботи. Ви пишите, що 5 років у декреті, тобто Ви десь працювали?
Дитина ходить у садок і Вам потрібно спробувати знайти для початку хоч якусь роботу.
Ви називаєте партнера чоловіком, але потрібно усвідомити, що він є батьком Вашої дитини, але не є Вашим чоловіком.
Подумайте, за що Ви кохаєте цю людину, яка Вас не цінує і нічого не намагається зробити, щоб Ваше життя стало комфортнішим.
Уявіть, що зміниться у ваших стосунках через 5 чи 10 років?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
Ми живемо в квартирі, яку знімають мої, ні разу не богатії, батьки, вони ж всі ці 5 років платять за комуналку, бо в нього не стабільний дохід, бо в нього спочатку не вистачало, не було вчасно грошей, а зараз з роками це вже сприймається як норма.
Доброго ранку. Ваш чоловік зручно влаштувався. У нього не буде необхідності більше заробляти до тих пір, поки ваші батьки будуть платити за аренду квартири і комуналку. Він знаходиться в позиціїї дитини, яка не несе відповідальності за свою сім'ю. Питання в тому, чому Ви обрали саме його для стосунків?
цитата:
Я не працюю, сиджу з дитиною.
Чи працювали Ви до вагітності? Маєте плани шукати роботу?
цитата:
Але найбільша проблема - це мій страх. Страх показати зуби і залишитись без землі під ногами. Тому часто проковткю образи. Довела себе до психосоматики, лікувалась. За 5 років в декреті боюсь залишитись сама.
Ви можете звернутись для психолога, щоб розібратись зі своїм страхом проявити злість та страхом самотності. Ці страхи блокують Ваші можливості проявляти себе, захищати, говорити про свої почуття та бажання.
Рекомендую подивитись моє відео про образи. В ньому я в тому числі розповідаю про страх показати зуби, його причини та спосіб екологічного з'ясування стосунків.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-1563
психолог онлайн
Чую від Вас, що Ви боїтеся втратити свого чоловіка і боїтеся показати йому зуби. Ну, так не показуйте. Правда, Ви самі від цього потерпаєте і хворієте, але такий є ваш вибір. Також Ви описуєте, що вашу сім"ю фінансують ваші батьки. І, виходить, що і Ви, і Ваш чоловік повністю залежать від ваших батьків фінансово. Тобто, у ваших батьків насправді двоє дітей - Ви і ваш партнер. Це дійсно непевна ситуація, у вас зовсім немає фінансового грунту під ногами. Очевидно, з батьками у вас є якась домовленість, що вони будуть вас утримувати. Я би зробила акцент у цей бік і тут спробувала би більше для себе зрозуміти, що вас чекає. Тому що все може статися. А раптом батьки вашу сім"ю більше не зможуть утримувати? Ось тоді ваш шлюб дійсно зруйнується. А зовсім не від того, що ви показуєте чоловікові зуби. Загалом ситуація виглядає не дуже благополучно. Ви і ваш чоловік психологічно більше брат і сестра, а не двоє дорослих партнерів. Тому не дивно, що у вас такі стосунки. Адже брат сестрі нічого не винен. Вони на рівних правах. Що може виправити цю ситуацію? Думаю, повне відособлення від батьківського гаманця. Але ваша сім"я зараз до цього не готова, тому ця ідея відпадає. (Можливо, колись, через пару десятків років до цього й дійде, але не зараз).
психолог онлайн
ДОброго часу доби!
Дуже болісна ситуація, співчуваю. Таке відчуття, поправіть мене, якщо я помиляюся, але таке відчуття, що Ви будували ці відносини на своєму стаху залишитися самою.. Ні?
цитата:
Страх показати зуби і залишитись без землі під ногами.
Вибачте, а про яку землю іде мова?
Про оце?:
цитата:
в цивільному шлюбі. Перші 4 роки батьківства мій цивільний чоловік взагалі не мав нічого спільного з вихованням дитини... його безвідповідальність сильно мене засмучує... в нього не стабільний дохід, бо в нього спочатку не вистачало, не було вчасно грошей, а зараз з роками це вже сприймається як норма... В мене постійно таке почуття, що ніби він ще думає: треба йому вся ця " сім'я " чи ні. Часто гуляє з друзями, приходить додому в годин 11, а інколи і взагалі залишається у свого батька, в своїй кімнаті. Звичайно в ці дні присутній і алкоголь... часто проковткю образи...
от шо з усього цього дає Вам під ноги землю?
цитата:
зараз наш папа просто не хоче брати за нас аідповідальність
А коли він цього хотів і яким чином він це робив, транслював, демонстрував?
психолог онлайн
Добрий день! Ви більше 10 років у цивільному шлюбі, є спільна дитина 5 років і вас не влаштовують відносини з вашим цивільним чоловіком на цей час. До народження дитини все всіх влаштовувало, а зараз перестало влаштовувати. Ви хочете, щоб чоловік взяв на себе відповідальність за вас з сином, але боїтесь, що якщо почнете говорити про те, що хочете, то залишитесь без чоловіка, одна з дитиною на руках.
Дивіться, ви можете говорити з чоловіком про те, що вас не влаштовує і чого ви хочете, можете не говорити. Якщо не будете говорити, все залишиться так, як є зараз. Та, якщо почнете говорити у вас зʼявляться ще варіанти розвитку подій: чоловік може дослухатись до вас і почати щось міняти у своєму житті, або не захоче нічого міняти, або піде. Варіанти можуть бути різні.
Скажіть, будь ласка, яка допомога психологів вам би підійшла? Ви описали ситуацію, задайте тепер, будь ласка питання.
З повагою, Олена Мороз
психолог онлайн
Ваш чоловік як і ви не вдіповідає критерію дорослих людей, які в змозі себе утримувати. Тут питання в тому, що не так треба зуби показувати, як необхідно працювати щоб вийти з залежності від батьків. Вам чекаєте цього від чоловіка, а що заважає вам самій це почати робити?
Вам страшно брати відповідальність за себе? Діти рано чи пізно виростуть і батьки теж не вічні… я рекомендую думати саме в бік автономності та працевлаштування. Це придасть вам самовпевненості і ви зможете вирішувати як бути далі, опираючись на свої ресурси!
Відредаговано автором 12-12-2023 14:19:20
психолог онлайн
Доброго дня!
Щиро співчуваю Вам, адже, Ви не просто заплуталися, Ви потрапили у важкі, залежні психо-емоційно, стосунки ..
Те, що Ви відчуваєте його своїм чоловіком, на справді, цілком закономірно і правильно - це відповідає самій природі жінки... А от те, що він не вважає себе Вашим чоловіком та батьком, сумний факт. І, на мою думку, причина не лише в ньому. "Доклали руки" і Ви, і Ваші батьки, неусвідомлюючи шкоди, яку вони роблять, як для нього, так і для Вас з донечкою своєю фінансовою опікою. Жодний чоловік, не лише Ваш, НІКОЛИ не стане брати на себе відповідальність, якщо це вже за нього робить хтось інший.
На мою думку, проблема, з якою Ви зіткнулися, комплексна і має "родове" коріння. Страх залишитися самою навряд чи тільки Ваш. Такі залежності, зачасти, передаються по роду. Які стосунки між мамою та батьком?
А чим сильніше жінка боїться втратити коханого, чим менше в ній жіночої гідності та вміння правильно себе поводити, тим сильніше нагліє її чоловік.
Як на мене, все ще можна виправити у ваших стосунках. Але для цього, насамперед, потрібно "прибрати" от ті всі, навіяні батьками та соціумом, хибні установки та неправильні моделі поведінки , відновити почуття власної гідності - стати самодостатньою ( не плутати з самостійною). І тільки потім вже розбиратися в стосунках з чоловіком. До тих пір, поки Вами буде керувати страх, сподіватися на бодай якісь зміни неможливо.
Окрім того, Вам бракує, насамперед, ще й знань про природу чоловіка, жінки та як будуються гармонічні стосунки. Дитина весь час соплива ще й тому, що мама весь час плаче та знаходиться в пригніченому стані. На мою думку - це психо-соматика.