велика кількість сексуальних партнерів
Я не знаю як відстояти себе та відмовити людині, не знаю, що хочу насправді.
В дитинстві мене часто чіпав батько за попу, інколи міг поцілувати в губи, я вважала це нормальною батьківською поведінкою, але зараз я розумію, що це не так, тому зараз я уникаю його, й мені страшно, коли він підходить, якщо чіпає мене, то б’ю по його руці.
Перша близість з чоловіком була в тринадцять років, він був на п’ять років доросліший за мене, він не примушував мене, але думаю, що це сильно повпливало на мене. У нас не було сексу, лиш доторки до оголених тіл, прелюдія, ми робили приємно один одному, це було в продовж декількох років.
Мій перший раз був в п’ятнадцять, мені подобалась людина, але я цього не хотіла. Через деякий час у мене з’явився інший хлопець, я постійно казала, що мені боляче в процесі, але він не зупинявся, я часто казала, що не хочу займатися цим, але він ображався.
Нещодавно я зайнялася сексом з людиною, яка на 12 років доросліша за мене, до цього він просив робити це рукою. Я робила це, щоб все пошвидше закінчилося й ми могли спокійно полежати, подивитися фільм та т.п. але він почав чіпати й мене, й хоч я просила не робити цього, ухилялася, й казала, що не хочу, він все рівно продовжував.
Всього у мене було сім партнерів.
Я не знаю, чому не можу зупинити це все, я наче чогось боюсь.
В тринадцять років займалася селфхармом, маю розлади харчової поведінки, були спроби самогубства.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Алла Володимирівна Романенко
По-перше, Вам слід звернутися до двох фахівців: психіатра (зі скаргою на селфхарм, РХП і спроби самогубства) і психотерапевта, який має післядипломну освіту в галузі травмафокусована терапія або EMDR (обидва ці напрямки працюють з психотравмами), а також який працює з такими запитами, як сексуальне насильство та інцест.
Я б не сказала, що корені всіх Ваших проблем в стосунках з хлопцями лежать в сфері насильства з боку батька. Адже інколи Вам все-таки вдавалося відмовляти хлопцям в сексі, і якщо хтось із них не вміє приймати відмови, то вже явно не Ваша провина. Проте, домагання з боку родича, тим паче батька, - це неабияка шкода психіці, тому треба опрацювати цю ситуацію з психотерапевтом.
По-друге. Стосовно кількості партнерів - це субєктивна річ. У Вашій розповіді відчувається багато душевного болю та самоосуду. Тобто, Ви наче засуджуєте себе за те, що партнерів у Вас було сім. Таку проблему як "важко відмовити" варто опрацювати в терапії, але сама по собі кількість партнерів - це не проблема, проблема це те, як Ви себе оцінюєте і сприймаєте, в тому числі у звязку зі своїм минулим.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Алла Володимирівна Романенко
Катерина Пархомук
Доброго дня!
На мою думку, справа не в тому, що Ви не можете відмовляти, а в тому, що в дитинстві сформувалися певні установки завдяки сексуальним домаганням батька. І саме ці установки зараз керують Вашим життям, "притягуючи" до Вас чоловіків, які звикли не дослухатися до думки жінки та її бажань. Вони нехтують Вашими бажаннями так само, як нехтував ними Ваш батько. Окрім того, якщо я правильно Вас зрозуміла, навіть після того, що з Вами не рахуються, Ви продовжуєте ж такими чоловіками спілкуватися, сподіваючись, що якимось чином вони самі зможуть в Вас побачити не лише тіло та самицю, а ще й людину та жінку... Але до тих пір, поки Ви сама не відчуєте себе людину, яка варта поваги і не відновите свою жіночу гідність, до Вас ставитися по іншому, на превеликий жаль, не стануть. Адже, оточуючий світ лише відзеркалює нас самих. До того ж, щоб помітити погляд на себе та стосунки, необхідно розібратися, загалом, для чого ми живемо і який сенс нашого життя. Бо чим приземленіші наші погляди, чим сил ніше ми сприймаємо себе лише як тіло, тим більша вірогідність, що нас будуть сприймати лише як річ для користування і витирати об нас ноги...
Я б Вам радила звернутися на терапію до психолога, щоб поміняти внутрішні дитячі установки і повністю змінити свій світогляд. Якщо, певне, Ви не хочете перетворитися на жертву, яку всі чоловіки лише використовують задля втіхи...
психолог онлайн
Катерина Пархомук
Доброго дня! Дуже багато травмуючих подій при близькості ви описуєте. Ваш батько переходив дозволену межу і цим самим підірвав як вашу довіру, так і вашу безпеку. Перший досвід близькості ми отримуємо від батьків, які далі несемо в життя. Ваш батько вбачав в вас якусь свою втіху, яка неприпустима для ролі батька. Де була мама при цьому всьому?
Далі ви ділитись досвідами, які можливо були занадто вражаючими для вашої психіки та фізики. Це скоріш були бажання партнерів, а не ваші. Не було саме людського відношення, а таке тваринне інстинктивне реагування. Всі ці потрясіння залишаються з вами і виходять в симптоми селфхарму, розладу харчування та спроби самогубства. Ви не вмієте себе захищати і можливо просто потребуєте людини поруч, тому готові на небажаний секс. Це ніби підміна понять, це саме було з батьком.
Ви вже не справляєтесь з цим самотужки. Співчуваю, що вам довелось все це пережити. Ви досить юнна для такої кількості досвідів і потребуєте допомоги спеціаліста. Є безкоштовні психологи, які працюють в соціальних центрах. Знайдіть жінку спеціаліста і пропрацюйте ці травми. Також необхідна консультація психіатра, це техніка безпеки щоб переконатись у вашій психічній стабільності. Не бійтесь просити допомогу та відкривати свій внутрішній світ! Бажаю відродити своє відчуття цінності та кордонів ❤
Відредаговано автором 27-12-2023 14:23:25