Дівчина не готова до серйозних відносин
Доброго дня.
Познайомився з дівчиною, яка до себе нікого не підпускала. Відвертий, чесний, їй це подобається. Через тиждень на 2-3 побачення вже був інтим, періодично у неї мешкаю, або вона у мене (2-3 дні на тиждень). Познайомила з мамою, хотіла познайомитись з моїми батьками, постійно питає що кажуть мої рідні. Дуже часто хвилюється за мене, облаштовуємо її квартиру, куди вона нікого не пускала, розповідає всі секрети свої, і тд.
Коли питав чим сподобався, каже серце підказало і описала багато моїх якостей які сподобались. Я сильно закохався, але в один момент вона сказала що ми спількуємось. Я вирішив запропонувати зустрічатися (бо мені здавалось це і так ясно). Вона сказала що хлопець не повинен пити, кинути курити, і бути цілеспрямованим (в принципі я відповідаю критеріям) і потім надасть відповідь. Через 2 дні були в неї і після інтиму каже що вона не готова до серйозних відносин, що про вимоги пожартувала... Каже будемо гуляти, займатись сексом але не хоче надавати гарантій і боїться зобов'язань серйозних відносин. Сказала що наче швидко розкрутились відносини у нас, хоча і не сказала що це погано. Коли я запитав що значить свобода, сказала час на себе, погуляти і тд, але не спати ні з ким, не цілуватися, не гуляти за ручку (максимум кава з цікавими людьми).
Я не можу зрозуміти що не так, чи варто почекати, чи якось вчинити. Бо все показує на серйозні відносини, але для неї ні.
Дякую за відповідь!
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Petrovich, доброго часу доби!
Дуже багато дивних протиріч у образі дівчини..
цитата:
Познайомився з дівчиною, яка до себе нікого не підпускала... на 2-3 побачення вже був інтим
або поясніть, що в Вашому понятті "нікого не підпускала"? Бо на 2 побаченні інтим - це говорить геть про інше..
цитата:
облаштовуємо її квартиру... після інтиму каже що вона не готова до серйозних відносин
а хто платить за облаштування її квартири?
тобто облаштовувати квартиру разом - вона готова, а на відносини - ні?
цитата:
облаштовуємо її квартиру, куди вона нікого не пускала, розповідає всі секрети свої, і тд.
це вона Вам сказала, що Ви перший, хто був у її квартирі? А чому Ви думаєте, що ці самі секрети вона не розповідала попереднім хлопцям?
цитата:
Каже будемо гуляти, займатись сексом але не хоче надавати гарантій і боїться зобов'язань серйозних відносин.
тобто ці відносини не серйоні.
А коли та на підстві чого вона планує будувати серйозні відносини?
цитата:
Я не можу зрозуміти що не так, чи варто почекати, чи якось вчинити
Я б радила розібратися саме в ставленні дівчини до Вас. Бо с того, що Ви написали - не схоже, що вона налаштована на щось серйозне.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356900 для Наталия Павловна
Насправді між побаченнями я ще заїжджав до неї після роботи і ми довго сиділи балакали у авто, там і поцілувалися вперше і обіймалися. А інтим то вже після 2 тижнів спілкування був.
Квартиру облаштовує за свої кошти, я звісно теж якісь речі купляю але більш для господарства, а вона вже битову техніку, телевізор і ТД.
Про не підпускала - у неї був хлопець півтора року, і після цього рік до мене нікого не було, вона максимум каже гуляла на каву, але навіть не цілувалась і не зближалася з чоловіками бо не "її" як сказала.
Про все що вона каже я знаю що правда, тому там нічого не скриває.
Серйозні відносини не може відповісти коли хоче, каже це як от нікого не було і з'явився ти, що її перемкнуло і каже давай далі так спілкуватися а там побачимо.
Для мене це виглядає що я непоганий хлопець, але все ж таки не принц на білому коні, а якщо нема відносин то потім буде легко мені сказати типу "у нас навіть серйозних стосунків не було"...
Дякую за увагу.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Наталия Павловна Венглинская
Алла Володимирівна Романенко
Дівчина досить чітко описала все, що відчуває зараз.
Немає ніяких гарантій, що так буде і далі.
Вона може покохати Вас, а може завершити стосунки.
Варто спиратись не на те, що "у повітрі " (як назвати стосунки, що буде потім тощо) , а на свої почуття.
Якщо Вам комфортно в таких умовах-продовжуйте.
Якщо ні- розмовляйте про це з дівчиною.
Не погоджуйтесь на те, що Вас не влаштовує, будьте собою, не підлаштовуйтесь, щоб бути "зручним".
Саме тоді в стосунках буде можливість зрозуміти, чи добре вам один з одним.
Немає іншого способу, ніж спілкування.
І зазирнути в майбутнє неможливо.
Дівчина може нести відповідальність тільки за свій теперішній стан. Що вона і робить, не розвиваючи непотрібних фантазій у Вас, та і у себе.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
. Каже будемо гуляти, займатись сексом але не хоче надавати гарантій і боїться зобов'язань серйозних відносин. Сказала що наче швидко розкрутились відносини у нас, хоча і не сказала що це погано. Коли я запитав що значить свобода, сказала час на себе, погуляти і тд, але не спати ні з ким, не цілуватися, не гуляти за ручку (максимум кава з цікавими людьми).
Скажите, а какую помощь Вы хотите получить? В чем Ваш вопрос? Что Вы сами хотите? Судя из Вашего описания, то девушка Вам четко написала, что она пока не готова к серьезным отношениям. Возможно, она просто не готова с Вами вступать в отношения и ищет еще варианты. Если Вы настроены на серьезные отношения, то, возможно, Вам стоит не терять время и заняться поиском другой девушки. Здесь Вам гарантий никто не даст, как могут развиваться Ваши отношения.
психолог онлайн
Доброго дня! Багато тексту про вашу дівчину, що і як, але вас мало в описі… Так враження, що ви через неї хочете себе пізнати, взнати який ви і що вас чекає. Дівчина відверта з вами і не дає ніяких гарантій. А вам потрібні гарантії серйозних стосунків від неї? А які гарантії ви даєте і які ваші цінності в партнерстві? Ніби ви займаєте пасивну позицію і чекаєте активності від неї. Це мої припущення, бо інформації мало. Щоб розуміти гарно інших людей, треба себе розуміти та аналізувати. Певно якісь ваші потреби не задовольняються в цих стосунках і ви хочете зрозуміти дівчину, а потрібно себе. Рекомендую вам поспілкуватись з психологом особисто!
психолог онлайн
А как давно вы встречаетесь?
психолог онлайн
І ніхто не запитав у Вас, що значить "серйозні стосунки"? Ви пишете, що мешкаєте у дівчини (чи вона у Вас) по 2-3 дні на тиждень, і для Вас це серйозні стосунки. А що ж тут серйозного? Для мене серйозні стосунки - це коли пара, принаймні, заручилась, живе разом та планує сім"ю. Збоку те, що у вас зараз - це просто вільні від зобов"язань зустрічі для спільного задоволення. І саме про це й каже дівчина. Як на мене, то дівчина точно впіймала формат ваших стосунків і точно його назвала. І він, я так розумію, таким і залишиться - пару днів на тиждень. То що змінилося? Як було два дні, так і залишилось, і це точно не про серйозні стосунки. Швидше за все, ви по-різному назвали те, що відбувається. А відбуваються просто певні факти, і вони ПОКИ ЩО НЕ про серйозні стосунки
Відредаговано автором 19-12-2023 16:36:43