пропали почуття до хлопця
разом ми майже один рік. спочатку було шалене кохання і все, що він робив - для мене було неймовірним. любила його за все. згодом поступово почала відходити і зараз навіть стали дратувати речі в ньому, які для мене колись були такими класними, які я так любила. бачу в ньому в основному мінуси. я розумію, що в стосунках присутня стадія розчарування. але не знаю, як з цим працювати (( налаштовуюсь, аби поговорити з ним про це, але він все рівно робить для мене багато. я відчуваю, що любить мене, але в мене вже ніби не залишилось тих почуттів, які були раніше і я не знаю, що робити в такій ситуації..(
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
В нас немає керівництва, що робити, коли почуття охололи. Тут лише ваш вибір. А що би Ви хотіли зробити у вашій ситуації? чому вас так напружило те, що ви більше не захоплюєтесь партнером? це якось впливає на ваше життя?
психолог онлайн
Наталия Горская
Ви все правильно підмітили, що це стадія розчарування, після якої ви знову чи оберете свого хлопця чи ні. Ця стадія дуже важлива, бо гормони вже не затьмарюють мозок і ви бачите реальність. Цю стадію треба прожити, він також з часом може розчаруватись в якихось ваших аспектах. Люди не боги і після ідеалізації, яка потрібна, щоб зблизитись закохатись, наступає тяжка земна реальність, яка вже не така солодка та феєрична. Рекомендую вам роботу з психологом, щоб прожити з підтримкою свої важкі переживання.
психолог онлайн
Ну що ж, у Вас два варіанти дій:
1) бути чесною і сказати хлопцю правду про охолодження почуттів і запропонувати закінчити стосунки (щоб не травмувати зайвий раз людину своїм холодом і себе не мучити також);
2) нічого не говорити або навіть брехати про свої почуття і продовжувати користуватись його увагою, подарунками тощо.
Який з них обираєте?