Чи варто боротися за кохання?
Ще на початку війни я зустріла свого героя, він молодший за мене на 7 років, між нами спалахнула пристрасть на межі з екстімом, я дуже боялася його, і закохалася водночас...він з першого дня пішов до лав зсу, та отримав поранення, і щойно вийшов з шпиталю...ми зустрілися на вулиці навесні,біля його будинку, він запросив зайти, і одразу дістав дуже красиву каблучку, і сказав, як що підійде , будеш моєю, вдягнув мені на той самий пальчик, і накрив губи поцілунком...то була неймовірна зустріч...з того моменту ми стали один одному кимось.... ми стали на стільки близькими що проросли один в одному , були завжди разом, в нас був нереально крутий секс, ми робили разом ризиковані вчинки, розуміли один одного без слів, почали жити разом, але він досить неврівноважений та спалахував ідеями та вчинками які я розділяла з ним, ми піклувались один про одного, це найщасливіші спогади...але місяці минули досить швидко...він пішов знову у бій...почалися місяці чекання, дзвінки, смс, я займалася волонтерською діяльністю, допомогла йому,та його батальону як тільки могла....молила Бога щоб вижив...
І тепер, восени він знову поранений повернувся, але іншим...ми спали разом, та він не доторкнувся до мене..але я була щаслива і тим що він живий і поряд зараз...але далі все змінювалося , він часто хотів бути сам, ішов до себе до дому, не дзвонив, і знову повертався, а потім сказав мені що дуже цінує мене і любить як друга, як близьку людину, і щоб я знайшла собі іншого...
Він розповів мені що в нього був секс з іншими, які нічого для нього не значать,але це допомогає йому вийти зі стресу, а я...я лише друг...він знає як я його кохаю, і на що я була здатна за ради нього...мені дуже боляче...він повернувся іншим, він завжди багато пив, я навіть лікувала його від залежності, але результат був не довгий...я творча людина, кохання мені необхідно як повітря...він із поганих хлопців , але саме в таких закохуються хороші дівчата...я малювала його портрет, дарувала такий сюрприз, він не знав про мій талан, був вражений, я знімала кліп з піснею на його день народження, я робила дрібниці та вчинки які не купити за гроші...писала вірші...
В нас були дуже глибокі відносини...але тепер є повага, є спілкування, але ми вже не живемо разом і не займаємося любов'ю...іноді він може залишатися в мене на два три дні...а потім зникає...він зі мною лише тоді, коли йому болить, коли погано...
Моє серце не витримує, я хочу радіти що він вижив, що він дихає, і що якась випадкова тішить його у ліжку...але....це боляче...чи все втрачено назавжди, чи просто потрібен час, чекати коли він повернеться...я навіть не можу розізлитись на нього...бо все ще кохаю...він сказав що не може дати мені затишку і спокійного життя, а навіщо мені таке життя, коли його немає поряд....
Питання від: ; Вік: 43

психолог онлайн
За кохання не борються, воно або є, або його нема.
І викликати якимось психологічними прийомами чи ще чимось його неможливо.
Бо чужі почуття нам не належать. А в принципі і на свої власні почуття не вплинути. Що є то і є.
Тим більше, що між вами була лише закоханість і багато романтичного фльору.
Для появи ж такого глибокого почуття як кохання пройшло ще замало часу і ви ще не пізнали один одного в достатній мірі для цього.
психолог онлайн
Чим ми можемо Вам допомогти? Я прочитала вашу історію. Так, це болючий досвід, і водночас, він прекрасний. Ви задаєтесь питанням, чи вже й далі буде такий стан речей, чи, можливо, у стосунках щось покращиться? З мого досвіду, краще точно не буде, найімовірніше, що розхолодження у стосунках прогресуватиме, і ви поступово назовсім розійдетесь. Це мій прогноз. Питання в тому, що робити Вам зі своїми почуттями? Коли я з таким стикаюсь, я завжди кажу - насолоджуватись! Любовью можна і треба насолоджуватись, навіть якщо вона не взаємна. В будь-якому випадку - любов - це завжди джерело житттєвої енергії. Це хороший ресурс, навіть якщо болючий.
Відредаговано автором 13-12-2023 12:11:17
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
Насправді, нічого у вас не закінчилося, а як на мене, ще по справжньому і не починалося... Бо все те, що Ви описуєте прекрасно, але... Ви пишете про пристрасть, про проростання одне в одному... Та, насправді, Ви просто "залипли" на ньому, створили з нього в своїй уяві бога і стали на нього молитися... А чоловік не Бог і витримати той накал почуттів, який іде від Вас, просто не в змозі, бо звичайна людина. Його Ваша пристрасть "ріже на частини", "спопеляє" і, по факту, знищує... Тому він інтуїтивно відсторонюється, намагаючись зберегти себе. Йому і так важко після пережитого на війні, він психо-емоційно виснажений. А замість того, щоб давати йому необхідну енергію, Ви не розуміючи цього, своїм очікуванням близькості та щастя, виснажуєте його ще сильніше... Це все відбувається несвідомо. Зовні, Ви його кохаєте, а насправді, "вампірите", бо зробили його сенсом свого життя....як це не гірко... І Ви сама навіть пишете про це "я творча людина, кохання мені необхідно як повітря..." Ви його переплутали з Богом!
Тому ті чужі жінки, яких він не кохає, його дійсно рятують, бо до них у нього немає почуттів. Він з ними відновлюється поступово...
І ще Ви пишете "він із поганих хлопців, але саме в таких закохуються хороші дівчата.." Те, що відбувається війна, насправді, лише підсилила. Бо проблема давнішня і глибока - ще з дитинства. Чому гарні дівчатка закохуються в поганих хлопчиків? Можливо, тому, що прагнуть їх рятувати та змінювати? А для чого когось потрібно обожнювати та рятувати? Можливо, для того, щоб такі ж почуття отримати навзамін, бо їх не вистачало в дитинстві?
Які стосунки були з батьками, коли Ви була маленька?
Якщо хочете зберегти стосунки і мати щасливу родину з ним, потрібно, найперше, змінитися внутрішньо Вам самій. Неправильний світогляд, нерозуміння для чого ми приходимо, насправді, у цей світ, призводить лише до болі, трагедій та розчарувань... Я б Вам порадила індивідуальну терапію. Бо жодні гарні поради не спрацюють до тих пір, поки не зміняться внутрішні налаштування...
психолог онлайн
Не поспішайте засмучуватись, Ваш герой повернувся з війни.
Повернення з війни завжди складний момент. Якою б внутрішньо сильною людина не була, але для неї це завжди стрес. Їй потрібно звикнути до нової реальності, знайти себе в ній, заново вибудувати відносини з оточуючими. Це потребує якогось часу.
Дуже часто у чоловіків, які пройшли війну, настає "емоційне оніміння" як психологічний захист від жахів, через які вони пройшли. І зараз ще не час з'ясовувати стосунки.
Чоловікові потрібно, щоби йому раділи. Ось так просто, без докорів. Якщо у вас є до нього претензії, запитання, невдоволення – відкладіть на потім. Можливо, це здасться вам важким, несправедливим, повірте – усьому свій час та своє місце.
Просто посміхайтеся, дайте чоловікові спокійно дихати, решта зачекає. Потрібно, щоб людина якнайшвидше повернулася в реальність світу.