яким діями проявити почуття до хлопця на відстані
якими діями проявити почуття до коханого щоб він відчув мої почуття до нього, якщо ми на відстані
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго вечора!
Це дуже цікаве питання. Давайте разом поміркуємо і пошукаємо на нього відповідь. Кожній людині приємні якісь свої знаки уваги та прояви кохання. Будь то слова підтримки, практична допомога, подарунки, доторки, час разом. Деякі речі (як от сходити кудись разом, пригостити хлопця чимось смачним чи зайнятися сексом) зараз недоступні, бо ви з ним на відстані. Але щось із проявів любові доступне навіть в режимі онлайн. Давайте поміркуємо, що саме.
Спробуйте поговорити з хлопцем і спитати в нього, чого б йому від Вас хотілося, чи потребує він якоїсь допомоги. Можливо, вислухати і підтримати. Можливо, поговорити по відеочату. Можливо, поділитися чимсь позитивним з Вашого життя, що підніме йому настрій (наприклад, покидати фотки свого кота чи пса, якщо він є, розповісти що хорошого Ви бачили чи робили сьогодні). Можливо, якась еротична переписка або відеочат, якщо вам обом буде не вистачати інтимної близькості (тільки якщо вам таке комфортно звісно, і фото еротичного характеру краще відправляти без обличчя, для інформаційної безпеки і захисту на випадок взлому).
А так, кращий спосіб дізнатись, як підтримати людину - спитати в самої людини. І якщо допомога знадобиться Вам, не соромтеся звернутися до психолога. Я працюю з такими запитами і допоможу, чим зможу. )
психолог онлайн
Слова, вітання, подарунки, анекдоти, цікаві історії, ріал-відео