Як почати любити себе
Доброго дня.Як прийняти себе .і почати себе любити.живу минулим і важко прийняти себе зараз прийняти що мені вже 32 і я поправилась .інколи панічні атаки.стараюсь догодити оточуючим .періодичні напади депресії.
Питання від: ; Вік: 32
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Ирина Константиновна Зубиашвили
Наталия Горская
Доброї ночі, Оксана!
Ваше питання глибоке й багатопланове і потребує серйозної роботи зі спеціалістом - індивідуальної психотерапії.
Тому вибирайте на нашому сайті собі психолога і починайте працювати.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Павел Леонидович Басанский
Оксано, основою Ваших проблем є тривожний розлад.
І як Вам вже написав колега, впоратися з цією проблемою Вам допоможе психолог.
Відредаговано автором 14-12-2023 04:25:19
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Як прийняти себе .і почати себе любити.живу минулим і важко прийняти себе зараз прийняти що мені вже 32 і я поправилась
Оксано, доброго ранку. А що поганого в тому, що Вам 32 роки? Чим Вам не подобається цей вік?
Людина може набирати зайву вагу, коли у неї в житті мало задоволення. Зазвичай їжа - доступне задоволення. Якщо Ви часто намагаєтесь порадувати себе чимось смачним, подумайте, від чого ще у Вас стане кращим настрій, окрім їжі.
цитата:
інколи панічні атаки.стараюсь догодити оточуючим .періодичні напади депресії.
Вам лікар поставив діагноз, що у Вас депресія?
Що відбудеться, якщо Ви перестанете бути "гарною дівчинкою" для оточуючих?
психолог онлайн
Це нормально, коли є періоди, під час яких людина себе не приймає. В усіх нас бувають екзистенційні кризи. Це поворотні моменти в нашому житті, і треба мати мужність їх пройти. І свій вік, і свою вагу, і свою депресію, і всі неприємні події свого життя.
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Наталия Горская
Доброго ранку Оксано.
Щоб спробувати Вам допомогти, потрібно дещо більше інформації. Що сталося такого в минулому, що змусило Вас "застрягнути" на ньому?
Окрім того, потрібно розуміти, які стосунки у Вас були в дитинстві з батьками? Адже, бажання всім догоджати так просто не з'являється...
Наприклад. Маленька дитина дуже залежна від батьківської любові. Тому, якщо її, любові, не вистачає, у неї формується автоматично відчуття, що то вона винна, що батьки її не люблять. А отже, дитина починає намагатися бути для всіх гарною. Або ж, такий тип поведінки міг бути просто навіяним від когось із рідних...
Ви пишите, що поправилися, отже, є переїдання... А що Ви можете "заїдати", з чим не можете впоратися? Панічні атаки - непропрацьовані, непрожиті стреси, які створили важкі блоки, і як варіант, саме ці стреси змушують їх "заїдати"... Насправді, я можу лише припускати, а відповіді є в Вас, тільки Ви їх не бачите, бо вони глибоко на рівні підсвідомості...
Ну, і як узагальнення, депресії - це зупинка в розвитку, втрата сенсу життя, зацикленість на собі і своєму тілі...
Як на мене, у Вас комплекс проблем, які мають спільне коріння
То які були стосунки з батьками?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здравствуйте!
живу минулим і важко прийняти себе зараз" что для Вас такое важное осталось в прошлом?
Как Вы сами видите для себя выход?
Обращались ли к психиатру, если пишите про ПА и депрессию?
Ситуацию Вашу необходимо рассматривать индивидуально, выберите психолога на сайте и обратитесь?
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго дня, Оксано!
цитата:
ЯК ПОЧАТИ ЛЮБИТИ СЕБЕ
Справді гарне бажання. Можна сказати, надважливе і вельми доречне, особливо, якщо взяти до уваги
цитата:
живу минулим і важко прийняти себе зараз прийняти що мені вже 32 і я поправилась .інколи панічні атаки.стараюсь догодити оточуючим .періодичні напади депресії.
Почати любити себе з понеділка чи з Нового року точно не вийде.
Потрібно спочатку розібратись, на чому ГРУНТУЄТЬСЯ нелюбов до себе(!)
От скажіть, якої думки Ви про себе?
Що Вам в собі не подобається?
А чи є на тому негативному тлі щось добре і позитивне?
Я вважаю, що бов'язково є. А чи бачите Ви його? Чи можете цінувати?
цитата:
інколи панічні атаки
Щодо ПА пропоную переглянути відео. Воно надасть Вас реалістичне уявлення про феномен ПА. Не вилікує, але спрямує Ваші кроки до вирішення проблеми через індивідуальну співпрацю з психологом(!)
ПАНИЧЕСКИЕ АТАКИ. КАК ПРИРУЧИТЬ "ДРАКОНА"
«У Психолога»: https://upsihologa.com.ua/audio-video-460
Рекомендую не гаяти час і звернутись до спеціаліста, аби вибратись з емоційного провалля і зрештою почати себе поважати, турботливо ставитись, а згодом і полюбити.
психолог онлайн
Доброго вечора .Рекомендую звернутись до психолога або психотерапевта.
При панічних атаках спобуйте техніки заземлення:
1)Глибоке дихання: Сідайте або лягайте в зручну позицію. Закрийте очі і помірно і повільно вдихніть через ніс, рахуючи до чотирьох. Затримайте дихання на секунду, а потім повільно видихайте через рот, рахуючи до чотирьох. Повторюйте цей процес протягом 5-10 хвилин або до почуття зняття напруги.
2)Прогресивна м'язова релаксація: Почніть з розслаблення м'язів обличчя, починаючи з чола, і поступово переходьте до шиї, плечей, рук, корпусу, ніг і ступнів. Напружуйте кожну групу м'язів на 5-10 секунд, а потім розслабте їх. Почуйте різницю між напругою і розслабленням. Продовжуйте це вправу, переміщуючись від голови до ніг.
3 Усвідомлення: Сфокусуйтеся на своєму поточному моменті, зосереджуючись на деталях навколишнього середовища. Зауважте звуки, запахи, кольори та текстури. Це допоможе вам перенести увагу з тривоги на присутній момент.