Допоможіть розібратися
Добрий вечір.
Це моя перша спроба звернутися до фахівців для отримання поради/допомоги.
Постараюся коротко описати основні проблеми які мене турбують.
Часто в мене виникають негативні думки, які постійно прокручуються у моїй голові. Вони можуть стосуватися самокритики або минулих ситуацій, коли мені сказали ,або зробили щось неприємне, а я це просто *схавав*. Я така людина якій часто важко повноцінно відстоїти себе, тому бувають такі ситуації, що просто не хочу спорити і дослухаюся до думки людини. Коли такі спори бували з моєю дівчиною інколи бувало таке, що я просто не хотів спорити і ніби *ховався в собі*, або *переводив стрілки* на дівчину, в плані, що я винен, але і ти теж тут винна.
Також буває відчуття ніби я просто *течу по течії* в житті, тому що і досі не визначився яка робота мені краще підходить, з хоббі в мене тільки спорт, а стосунки з дівчиною на паузі, бо виникає відчуття що їх важко продовжувати, через те що не можу знайти роботу з хорошою зарплатою і почав гірше відноситися до людини яку люблю.
Також відчуваю, що часто не впевнений в собі і в своїх силах. Навіть коли спілкувався з клієнтами на роботі, колеги говорили, що я повинен говорити на рівні з ними, а не ніби *прогинатися* під них.
Часто дуже дизмотивований, ніби вже і сам вже не розумію чого я хочу і куди мені рухатися (ніби просто в пусту проживаю життя).
Як мені виправити ці недоліки в собі ?
Питання від: ; Вік: 25
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Доброго вечора Ркслане!
Насправді, щоб мати можливість щось змінювати в собі, спершу, потрібно розуміти, чому саме така модель поведінки засвоїлася і тепер є провідною...
Як правило, відповіді потрібно шукати в дитинстві. Невпевнені в дорослому житті чоловіки, як правило, були і невпевненими в собі хлопчиками...
Які у Вас були стосунки з батьками а дитинстві? Чи живуть батьки разом? І хто, найбільше займався Вашим вихованням? Це була мама? Чи, можливо, бабуся?
психолог онлайн
Здравствуйте!
Вони можуть стосуватися самокритики або минулих ситуацій, коли мені сказали ,або зробили щось неприємне, а я це просто *схавав*." Какие у Вас мысли по поводу того, почему не можете себя отстоять, что становится страшным в этот момент, какой реакции Вы ожидаете?
Вы описываете те моменты в себе которых хотите избежать, не допуская в сознание по какой причине это с Вами происходит. Эмоциональная связь внутреннего состояния разрывается, Вы не допускаете мысли и чувства пытаясь их скрыть, но они все же всплывают! Как думаете с чем не хотите столкнутся в себе, что отвергаете и сложно признать?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355122 для Алла Григорівна
Дякую за відповідь, Алла
Коли я був дитиною, так сталося, що між мамою і татом часто бували конфлікти. В цілому мої з батьками відносини не були якісь погані, але бували ситуації, коли я трохи їх боявся, в плані підійти та щось спитати, бо їм і так було не легко один з одним і вони були час від часу нагружені морально.
Батьки живуть разом, все налагодилося.
Найбільше моїм вихованням займалася мати, потім бабці та дідусі і тато.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 355123 для Юлия Витальевна
Дякую за відповідь, Юлія
"Какие у Вас мысли по поводу того, почему не можете себя отстоять, что становится страшным в этот момент, какой реакции Вы ожидаете?"
Зауважив, що коли з кимось спорю, я ніби якось не свідомо переходжу на сторону людини, яка спорить зі мною і поступово забуваю про свою позицію. Страшним в такі моменти стає розуміння, що людина може підняти на мене голос і почати ще бульше "грузити", ну або просто ще бульше "грузити" до того моменту поки я остаточно не здамся. В таких ситуаціях я не встигаю знайти аргументи які знадобляться мені в спорі і я просто здаюся.
А потім коли добре обдумую вчорашній конфлікт розумію, що тоді міг сказати краще, але чомусь недодумався.
Тому якось і стараюся уникати різних конфліктних ситуацій та спорів, бо розумію що скоріш за все я не зможу захиститися.
"Как думаете с чем не хотите столкнутся в себе, что отвергаете и сложно признать?"
Не хочеться зіштовхуватися з відчуттям того, що я не можу себе відстояти і ці погані емоції постійно крутяться в голові, мені важко визнати, що я якись слабак, яким можна легко маніпулювати, або якось використовувати (я надто добра людина).
Хороше і важковате запитання, сподіваюся я дав повну відповідь для Вас.
психолог онлайн
Руслан, доброго вечора!
цитата:
Як мені виправити ці недоліки в собі ?
На психотерапії зі спеціалістом, не інакше. Поради, книжки, відео, роздуми - не допоможуть.
цитата:
Хтось з рідних піднімав на Вас голос в дитинстві і давив своїм авторитетом, а Ви були залежною від них дитиною і не могли тоді себе захистити, питання: ХТО?
психолог онлайн
Зауважив, що коли з кимось спорю, я ніби якось не свідомо переходжу на сторону людини, яка спорить зі мною і поступово забуваю про свою позицію." здесь звучит такой защитный механизм в психике как идентификация с агрессором, опять же все формируется из детства и механизмы неосознаваемые уже функционируют так, как Вы научились адаптироваться!
Это более глубокий процесс, чем может казаться, и понять почему Вы так реагируете в переписке никак не решит вопрос. Выберите на сайте психолога и обратитесь!
психолог онлайн
Дякую за доповнення.
Ми дорослішаємо, батьки змінюють свою поведінку та свої стосунки, але...
Так влаштована наша психіка, що ті установки та моделі поведінки, які закарбувалися а дитинстві, продовжують і далі керувати нами...
Це відбувається на рівні рефлексів...
На мою думку, саме той страх, щось запитати у батьків і бути відторгнутим, рухає Вами і зараз... Але несвідомо...
Маленька дитина ще не може впоратися зі своїми почуттями та переживання, бо не має на це сил. Окрім того, для неї батьки - абсолютно все. Тому найбільш яскраві почуття та емоції поступово перетворюються на рефлекси і "записуються" на рівні підсвідомості. Щоб вже звідти керувати нашим життям. Окрім того, діти вчаться, наслідуючи поведінку дорослих. Тому так важливо, хто саме займається вихованням хлопчика. Жінки, апріорі, не можуть в хлопчику розкрити риси чоловіка, бо самі жінки і від природи обережні і сором'язливі...
Отже, щоб впоратися з Вашим питанням, потрібний комплексний підхід: знання, як розвинути риси чоловіка, плюс, пропрацювати з психологом дитячі страхи та невпевненість, щоб замінити їх на конструктивну поведінку.
Відредаговано автором 22-11-2023 14:10:26