Шукаю професіонала що має досвід у вирішенні питань заниженої самооцінки
Проблема із заниженою самооцінкою яка була майже завжди
Розвилась самокретичність, високі вимоги, крайнощі - так або ніяк по іншому, сприйняття себе зневажливо і тд
Низька самооцінка суттєво вплмває на всі сфери життя, розвитку майже немає тому що є проблеми з памятю, увагою, критияним мисленням, і не вдається утримавати нові знання в памяті, розуміти нове, часто помиляюсь бо спершу дію, а вже потім освідомлюю, хоч має бути навпаки
Суттєві складнощі є і в соціумі, люди що є авторитетними для мене (мають більший досвід в роботі, старші за мене, впевнені і тд) є страх спілкуватись із ними, автоматично несвідомо кажу собі що я гірший за них, я не достатньо якийсь щоб спілкуватись із ними
Складнощі із висловленням думки, підбір слів, малий активний словниковий запас, важко згадувати та підбирати слова при спілкуванні, (за останні роки небагато практики в спілкуванні), мляво можу реагувати на завязування діалогу зі мною зі сторони інших, хоч я хочу спілкування,
Можу діяти на автопілоті із негативними звичками які у мене розвились
Складнощі із тим про що говорити, є зажатість, почуття депресії є дуже часто
Через ту кількість моментів де я сам себе зневажив і дозволив це зробити іншим людям є почуття що не здатний на зміни зараз і в майбутньому, але я розумію що це почуття, а реальність каже що це можливо
На роботі часто туплю - спершу роблю а потім думаю, наче як наавтопілоті. память забита «проблемами» і негативом,і невистачає ресурсу на подумати
Були декілька моментів в житті коли я почувався цінним і мене цінували
один з найщасливішмх моментів в моєму житті це коли я зміг освідомити як це бути цінним для себе, цінував себе, небоявся людей, викликів, рухався на зустріч страху і це приносило як задоволення так і розвиток, спілкування, знайомства, результати в начанні
От я сижу на парі в коледжі з 200% відчуттям своєї цінності, я впевний, я тверезо мислю, я можу постояти за себе, мене цінують, люди позитивно реагують на мене, авторитет групи мене визнає, кличе на спільний відпочинок і багато яких інших рис у мене зявилось та змінилось
Я дійшов до цього завдяки уявленню - пропрацьовував моменти з минулого які мене турбували і на практиці виходив за рамки страху які мене обмежували
Зараз усе відкотилось назад. Когнітивні, спілкування, самооцінка, гумор, сприймаю часто усе буквально, серйозно, хоч іноді намагаюсь жартувати, близько сприймаю деякі речі, іноді почуваюсь що недостатньо знаю, вмію, реагую незріло по дитячому, а потім кажу собі «що це взагалі було!?»
Є ще багато що треба пропрацювати, шукаю спеліаста який зможе домогти вирішити мої питання. Хочу змінити і закріпити самооцінку раз і назавжди
Питання від: ; Вік: 24
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Євгеній Олексійович Ортенберг
Доброго вечора!
Питання самооцінки складне і цікаве тим, що в різних людей одні й ті самі проблеми з самооцінкою, такі як знижена самооцінка або залежність від думки оточуючих, можуть мати дуже різні причини. Це приблизно як в медицині - з респіраторними захворюваннями. Симптоми в різних людей можуть бути однакові, а вірус, який їх викликав, тобто причина хвороби - геть різний.
Тому я відмічу Вашу спостережливість і високу усвідомленість щодо психологічних проблем, які Ви маєте, і при цьому зазначу, що задля вирішення проблем з самооцінкою треба, перш за все, виявляти та знешкоджувати причину того, як Ви себе сприймаєте (це може бути Ваше дитинство, спілкування з оточенням в пеані сензитивні вікові періоди і стресові події в житті, які вплинули беспосередньо на сприйняття себе).
Я працюю з такими запитами, то ж, якщо буде бажання і можливість, можете звернутись до мене. ^_^
Відредаговано автором 13-10-2023 21:54:14
психолог онлайн
Добрый вечер. Приглашаю в терапию.
Доповнення від автора
Як недивно тест насамооцінку сонерсен каже що вона «нижче плінтуса» )
44/50
консультация психолога
Марія Радченко
Добрий вечір!
Варто підкреслити, що Ваша занижена самооцінка занижена дещо вибірково, оскільки це не розповсюдилось на 100 відсотків усюди. Звісно навіть під час психічних розладів залишається якась дуже здорова непошкоджена сторона особистості, але я зараз не про це. Суть в тому, що якщо виділити Вашу самооцінку в умовно кажучи, якийсь об'єкт, то вона може пошкоджена, але місцями. Тобто це те, що передбачає можливість налагодження, оскільки вона не зруйнована повністю. У Вас є логічне чітке мислення, є здатність до рефлексії та цінування себе, є можливість демонструвати суб'єктність. Я гадаю, що за таким розкладом дійсно можливо знайти шлях до вирішення цього питання, але я погоджуюсь з колежанкою вище - це для кожної людини про щось своє. Там варіантів маса і це точно, що може знадобитися близький довірливий контакт, оскільки за кожною такою історією стоїть якісь особливі та унікальні випадки.
У будь-якому випадку, якщо Ви питаєте про це, то у Вас вже є ресурс вирішити це питання!::smile::
психолог онлайн
цитата:
Нарцисична травма може мати місце і в людей, чия самооцінка за тестами знаходиться в межах норми.
психолог онлайн
Добрий день. На форумі заборонено пропонувати психологам свої послуги. Тож читайте анкети і вибирайте свого.
психолог онлайн
Ремарочка. Не заборонено, якщо самореклама не нав'язлива та їй передує коментар до проблеми людини, яка звернулася з запитом на форум.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352577 для Віталія Юріївна
Я наче не ропоную послуги, а шукаю спеціаліста який їх надасть
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 352577 для Віталія Юріївна
психолог онлайн
цитата:
Я наче не пропоную послуги, а шукаю спеціаліста який їх надасть
звісно, я це розумію.
Маю на увазі, що коли ви пишете, шукаю спеціаліста, то спеціаліст у відповідь має про себе заявити,тобто себе прорекламувати. Тому я вам запропонувала продивитися анкети спеціалістів😊
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
пропрацьовував моменти з минулого які мене турбували і на практиці виходив за рамки страху які мене обмежували
Вероятнее всего, вы неправльно работали с прошлым.
Иначе ваша проблема была бы решена.
А со страхами вообще нельзя погружаться в них и "выходить за рамки", так как это может только ухудшить состояние.
Ведь не всех тех, кто боится ездить в лифте, например, можно заставлять проводить в нем время. Кому-то такой метод может помочь (единицам), а у большинства от клаустрофобии начнется приступ, требующий помощи врачей.
Поэтому ваша
цитата:
Проблема із заниженою самооцінкою
требует правильного подхода.
И следовательно, работа с вашей самооценкой должна проходить следующим образом:
1.
цитата:
страх
Во-первых, это проработка страхов, которая происходит на бессознательном уровне с помощью специальных проективных методик. Так как на уровне сознания никакие логические доводы не действуют.
Страхи иррациональны и методы работы с ними должны быть такими же.
2.
цитата:
я гірший за них
Во-вторых, надо расфиксировать ограничивающие убеждения и установки, лежащие в основании страхов и являющиеся триггером.
В частности, надо убрать зависимость от мнения других людей (установка "что скажут люди").
3.
цитата:
я гірший..., я не достатньо якийсь
В-третьих, необходимо полюбить себя.
Для этого необходимо научиться видеть свои положительные качества и принимать недостатки.
4.
цитата:
я сам себе зневажив і дозволив це зробити іншим людям
Затем надо работать над осознаванием своей ценности. Для этого надо уметь ставить себя на первое место и быть здоровым эгоистом.
5.
цитата:
самокретичність, високі вимоги, крайнощі -
После этого надо поработать с внутренним критиком, чтобы уменьшить его влияние на вас.
6.
цитата:
самооцінка
Затем надо правильно сформулировать цель, потому что адекватная самооценка - это уверенность в себе.
Прописать шаги по ее достижению, убрать преграды на пути к цели, увеличить ресурсы и осуществить желаемое.
В результате вы станете уверенным в себе человеком и ваши
цитата:
проблеми з памятю, увагою, критияним мисленням
будут решены.
Если вам подходит такой план работы и вы хотите
цитата:
змінити і закріпити самооцінку раз і назавжди
то можете обращаться ко мне.
цитата:
шукаю спеліаста який зможе домогти вирішити мої питання
Я работаю с такими проблемами и могу вам помочь.
Відредаговано автором 14-10-2023 04:32:02
психолог онлайн
Доброго дня!
Хочеться підтримати Ваше рішення про роботу над собою і власною самооцінкою. Терапія - це цікавий шлях знайомства з собою, тому бажаю Вам удачі та багато цінних інсайтів під час цього процесу.
Звичайно, терапія не завжди проходить легко та приємно, тому вибір психолога дуже важливий.
На мою думку, потрібно обирати того спеціаліста, котрий Вам «відгукується», є приємний, викликає симпатію. Рекомендую, ознайомитись з анкетами психологів та запитами, з якими вони зазвичай працюють.
Також корисно буде почитати відповіді спеціаліста на онлайн-питання чи блог (якщо такий є) для того, щоб краще пізнати його та зрозуміти чи підійде він Вам.
Бажаю вам успіхів у пошуку «Вашого» психолога!
психолог онлайн
Добрий день.
Самооцінка людини формується через діяльність, отримання зворотнього зв'язку і досвіду і новими спробами, через научіння. Великий міф в тому, що афірмаціями можна змінити самооцінку. Через роботу з психологом можна пропрацювати ті автоматичні думки, "голоса з дитинства", які казали - ти не зможеш, тому що є в дитинстві період, коли формується самооцінка і якщо батьки не допомогли сформувати адекватну самооцінку, то у дорослому житті є дезадаптивна поведінка і думки. Доросла людина це про вибір - іти за автоматичними думками і уникати діяльності, або пропрацювати ці викривлені думки про себе і почати діяти по іншому. Наголошу, що саме діяльність людини формує адекватне сприйняття себе і своїх можливостей. Також важливо на чому знаходиться фокус уваги - в пошуку причин чому я не зможу, або в пошуку причин, чому я зможу.
Я пройшла цей шлях і знаю і розумію стан, коли є страхи і не хочеться іти в нове, тому що є автоматична думка - у мене не вийде.
Запрошу на консультацію для пропрацювання таких автоматичних думок і формуванню нової поведінки.