Як почуватися знову добре?
На постійній основі я відчуваю втому нічого не роблячи. Всі інтереси вже не такі цікаві, я вигораю до всього. Мої відносини з людьми я сама ж перериваю не розуміючи навіщо я це роблю... Я не можу контролювати це. Моя любов межує з ненавистю тому в один момент мені стає противно від всього. Навіть від самої себе. Моє сприйняття світу шкодить мені самій, тому щоб витримати таку емоційну нагрузку я прибігаю до саморуйнування. Я не розумію чому роблю це. Проте в шкоді до себе я знаходжу вихід і не можу позбутися селфхарму протягом 2 років. У мене висока параноя тому я часто настільки накручую себе, що мене починає трісти від страху, задихаюсь і ковтаю сльози через галюцинації які бачу занадто часто. Щодо сну, все погано. Я прокидаюсь по 3 рази на ніч через сни де нібито грає будильник. Скільки я б не спала енергії не стає навіть на елементарне. У мене великі проблеми з розуміння себе. Я не розумію причини і зв'язок моїх вчинків. Хто я є, ким хочу бути. Відчуття що в середині мене порожнеча яку я стараюсь заповнити різним спілкуванням та залишаюсь тільки з вигоранням і безсиллям. У мене сильні проблеми з сім'єю. Я бачила смерті близьких мені людей. Терпіла булінг в школі. потерпала від пливу суспільства через яке отримала підозри на рхп. На жаль, я відчуваю велику нейровідмінність через орієнтацію яку сама ж не сприймаю. Мені знову ж противно від себе. Я часто тікаю від всього у свій світ де можу находитись протягом тривалого часу(пару годин на день). Допомагає поринути в цей транс музика. Проте останніми роками я почала на постійній основі впадати в такий стан. Я не можу зосередитися на представленому мені завданні адже поринаю в свої фантазії та відволікаюсь. Рік тому я пообіцяла вбити себе до свого дня народження, якщо не знайду сенс і сили жити далі.Залишилось обмаль часу тому я в розгубленості чи справді вартує припинити це. Думки про самогубство переслідують мене на постійній основі. Мені складно пояснити свій стан, але я хочу отримати хоча б найменшу пораду для покращення будування відносин з іншими, розвитку та самоконтролю.
Питання від: ; Вік: 13

психолог онлайн
Панянко, я можу дати Вам пораду, про яку Ви просите. На мою думку, Вам необхідна лікарська допомога. Тут немає нічого сороміцького, навпаки, зараз є дуже популярним звертатится до лікарів з питань ментального здоров"я. Вам скоро 14 років, а це значить, що Ви можете самостійно звернутися як за допомогою до сімейного лікаря, так і до психолога, психотерапевта, психіатра чи консультанта. Окрім того, зараз є багато безкоштовних варіантів допомоги на різних гарячих лініях. Їх так багато, що я навіть не беруся перераховувати. Гугл надасть Вам вичерпну інформацію. А поки Ви не отримали фахової допомоги, раджу Вам опиратися на Ваш ресурс, який Ви віднайшли - це музика, транс та проживання життя у власній вигаданій реальності. Нехай це не занадто надійні опори, та все ж Вам зараз потрібні хоч якісь. Згодом разом зі спеціалістом Ви зможете розширити список вашого ресурсу. Бажаю удачі. Добре Вас розумію, сама пережила "бурю і натиск" у свої 13
Відредаговано автором 04-12-2023 08:04:34