Стосунки з чоловіком
Добрий вечір.
Постійно сварюсь з чоловіком із-за його поганої звички багато балакати та випивати. Він нікому з рідних, а особливо дітей і мене, не дає вставити слово, нікого не хоче слухати, перекрикує і постійно переводить тему на інших, хто і як не то робить, а він святий) Особливо коли він випиває, а п'є він кожен день. У стані тверезості він абсолютно спокійна людина.
Ми з ним живемо 8 років, і терпіти цього вже неможливо, так як цей стан тільки погіршується.
Проблема в тому, що я сьогодні не витримала тієї балаканини, і дала йому ляпаса. Знаю що це нічого не змінить, але він замовк.
Не знаю що з цим робити, так як він переставати пити зовсім не хоче. Ні про яких психологів і лікування теж не хоче чути, каже що він здоровий і йому того не потрібно. Коли кажу що розведуся з ним із-за цього, його вистачає на пару днів, а потім все заново.
В моїй сім'ї ніколи ніхто не пив, батько навпаки зразковий. Можливо я щось не так роблю, але він і зі своїми рідними такий.
Таке відчуття, ніби я живу в психушці.
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Алла Анатоліївна Дребот
Співчуваю, ви перебуваєте в ситуації коли чоловік повністю занурений у несвідомий стан. Саме алкоголь дозволяє йому бути центром і повелителем, можливо це якась його нарцисична травма дитинства. У свідомості він чує, але не має сил з цим впоратись. Ніби його свідоме і несвідоме сильно неузгоджені. Ви бачите проблему лише в ньому, а ви з хорошої сім’ї і це ніби дублює його уявлення про себе, що йому психологи не потрібні. Але разом з тим ви обрали саме такого чоловіка і вже з ним 8 років. Як вам бути центром і брати увагу на себе? Ваш чоловік підпільно це робить, не бажаючи нести відповідальність за себе. Ваш чоловік ніби мала дитина, яка робить, що хоче, а де вам би хотілось подібного? Випивка це ніби регулятор розслаблення та дозволу робити все, що забажаєш і саме це вас дратує. Я би досліджувала ваші бажання та потреби. Безсумнівно, це його проблема і поки він її не визнає, допомогли неможливо, разом з тим, є ваше невдоволення і якісь ваші очікування та потреби, які можна усвідомлювати та йти їм на зустріч.