Як піти на зустріч з чоловіком коли немає грошей на життя?
Шановний психолог, допоможіть будь ласка. Мені 28 років, незаміжня. 4 місяці без роботи, постійно співбесіди, але поки без чіткої пропозиції по роботі. Раніше працювала у сфері реклами. Мені дуже сподобався 40 - річний холостяк, працює в будівельній сфері. Чоловік сподобався добрими очима, милою посмішкою, прямолінійністю, працьовитістю, мужністю (його тренування бокс, стрільба). Чоловік читає книги, відвідує концерти, музеї, цікавиться наукою та технологіями. Я теж маю хобі. Чоловіка знаю через Інтернет. Живемо в одному місті. Розумію, що для першої зустрічі мені потрібна робота, щоб купити елементарні побутові речі, сплатити проїзд в громадському транспорті. Я ж на першій зустрічі новій людині не можу сказати, що у мене проблеми з фінансами. Єдина в родині працює мама, яка постійно на роботі, а я домогосподиня. Я боюсь, що поки я буду шукати роботу, то доброго чоловіка може забрати до себе інша жінка/конкурентка? Раптом даний чоловік моя доля? З різними чоловіками спілкувалася у своєму житті, але даний чоловік своєю душею дуже сподобався. Завчасно дякую за ваші відповіді. Бережіть себе.
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Karina, головне, не впадайте у відчай. Знайти роботу – це завжди проблема і вирішується вона не одразу. Ви зареєстровані на біржі для безробітних? Вони виплачують допомогу з безробіття. Але поки що можна спробувати попрацювати в будь-якій сфері – у супермаркеті, диспетчером таксі тощо.
Відомі історії, коли голлівудські зірки працювали офіціантами, якщо не запрошували на зйомки. Почніть хоч із чогось, заявіть Всесвіту, що ви готові працювати.
Щодо чоловіка не турбуйтеся і не накручуйте себе. Якщо він Ваша доля – нікуди він не подінеться. Але ж Ви його зовсім не знаєте. Поки що Вам подобається його образ у листуванні. При зустрічі він може Вас розчарувати, а якщо дуже сподобається, то й чудово.
Не сумуйте, коли ми оптимістично налаштовані, у нас все виходить.
Повторюйте фразу - "Якщо я хочу, то так і буде"
психолог онлайн
Доброго дня, Каріно!
Якщо живете в одному місті, то може, є варіанти зустрічі, на яку не потрібно витрачати гроші? Наприклад, прогулятися пішки у місці, до якого вам обом зручно діставатися?
цитата:
Я боюсь, що поки я буду шукати роботу, то доброго чоловіка може забрати до себе інша жінка/конкурентка? Раптом даний чоловік моя доля?
Чому боїтеся, що чоловіка "забере" собі інша жінка? Чи лякає Вас можлива конкуренція? Чи є впевненість в тому, що Ви сподобалися цьому чоловіку?
Відредаговано автором 28-10-2023 08:53:20
психолог онлайн
Доброго ранку, Karina!
цитата:
ЯК ПІТИ НА ЗУСТРІЧ З ЧОЛОВІКОМ КОЛИ НЕМАЄ ГРОШЕЙ НА ЖИТТЯ?
Як піти? Сміливо.
А Ви, до речі, вважаєте себе сміливою людиною?
Прошу Вас - поясніть, в чому складність піти на зустріч з чоловіком, якщо тимчасово не прцюєте? Які емоції відчуваєте при цьому? Що саме Вас стримує?
Які картини можливої зустрічі малює Ваша уява?