Відносини з чоловіком та свекрухою
Вітаю. Допоможіть розібратись з ситуацією.
Маю чоловіка та двох дітей (2 роки та 2 місяці). На разі у нас є велика однокімнатна квартира, яку чоловік придбав ще на етапі зустрічать. Тобто фактично квартира його.
Але ми в ній на разі не живемо, бо в звʼязку тим, що чоловік працює в іншому місті, після народження другої дитини ми знову почали жити разом. До того на два міста. Чи нормально що свекруха хоче зупинятись у нас на квартирі за нашої відсутності, для вирішення свої питань( сходити до лікаря, на концерт, зустрітись з друзями)
Вона живе в ін області. У її чоловіка (вітчим) є трьохкімнатна квартира в цьому ж місті, але зараз там живе молодший син вітчима зі своєю сімʼєю. Колись вона мала з ним конфлікти і зараз не хоче зайвий раз туди їхати. Їй зручніше у нас зупинитись. Я не проти якщо вона зупиняється так, коли ми вдома, але інша справа коли нас нема. Чи я перебільшую?
Питання від: ; Вік: 30
Доповнення від автора
Таке гостювання мені не подобається. Чоловік вважає що це нормально. Перший раз коли свекруха так приїхала, я погодилась. Тепер очікується другий приїзд, але вже з вітчимом.

психолог онлайн
Доброе утро! А что Вас смущает, о чем беспокоитесь? Что Вас останавливает считать нормальным то, что свекровь останавливается в вашей квартире?
цитата:
Чи нормально що свекруха хоче зупинятись у нас на квартирі за нашої відсутності,
Вы не доверяете свекрови? Спрашивала ли она вашего разрешения?
цитата:
Я не проти якщо вона зупиняється так, коли ми вдома, але інша справа коли нас нема. Чи я перебільшую?
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго ранку!
цитата:
Певно, є щось таке, що спричиняє Ваш дискомфорт.
Думаю, що це емоції, спричинені Вашими уявленнями і переконаннями. Тобто її дії не відповідають Вашим очікуванням, як на Вашу думку, має бути. Вони стосуються понять, як правильно або не правильно для Вас.
Отже, пояснити зможете, які почуття виникають в разі приїзду свекрухи у Вашу квартиру за Вашої відсутності?
Що Ви втрачаєте внаслідок її гостювання?
цитата:
Таке гостювання мені не подобається. Чоловік вважає що це нормально.
Розкажіть, яким чином розбіжності в цьому питанні позначаються на стосунках з чоловіком?
Відредаговано автором 23-11-2023 09:18:53
Доповнення від автора
Добрий день. Так, Ви вірно підмітили. Її приїзд це завжди дискомфорт для мене. Свекруха звикла що всі свої проблеми вона може вирішувати за рахунок сина. Це перше. Мають бути якісь межі.
А друге, таке гостювання це ніби хтось порушує мої особисті кордони. Я не йду у ваш дім, і не хочу щоб хтось ходив у мій, за моєї відсутності. Це стосується і моїх батьків, родичів.
На наших стосунках це позначається дуже негативно, ми сваримось. Останнім часом у нас сварки тільки через батьків.
Доповнення від автора
Свекруха запитувала у сина чи не будемо ми проти, що вона зупиниться у нас, коли їй треба буде до стоматолога. В результаті у стоматолога вона справилась за один візит, а на наступний день зустрічалась з друзями і подругами. Додому поїхала на третій.
Скоро має бути другий візит, але з вітчимом чоловіка, теж до стоматолога. На ступний день вітчим іде до офтальмолога, а на третій внучка вітчима позвала їх на свій виступ у філармонії.
У вітчима є своя трьохкімнатна квартира, але зараз там живе його молодший син з сімʼєю. Хоча у батьків там ніби залишилась своя кімната. Свекруха не хоче зайвий раз зупинятись у тій квартирі, бо раніше мала конфлікт з сином свого чоловіка.
психолог онлайн
Наталия Горская
цитата:
Свекруха звикла що всі свої проблеми вона може вирішувати за рахунок сина. Це перше. Мають бути якісь межі.
Я також вважаю, що мають бути якісь межі. Але ж хто, по-вашому, має їх встановлювати?
цитата:
Тобто Ви націлені захищати свій психлогічний простір. І Ви не порушуюте простір інших людей. Ви б воліли, щоби й інші ставились до питання саме так. Це зрозміло.
Натомість у Вашого чоловіка інше бачення. Допомога або послуга мамі в його очах - нормальне явище. Хто як не син це має зробити?!
Чоловік не приймає Вашу точку зору, а Ви так само його. То невже заради однієї цієї розбіжності варто псувати стосунки?!
Звісно, свекруха з вітчимом чоловіка можуть зупинятись у готелі, винаймати на день чи два квартиру або гостювати в тій трикімнатній квартирі. Але ж як реалізувати ці сценарії? З ким потрібно поговорити? Як донести таку пропозицію?
цитата:
Останнім часом у нас сварки тільки через батьків.
Мушу сказати своє бачення - не через батьків(!) Через невміння почути думку іншого, сприйняти її, поставитись з повагою. І спільно шукати способи вирішення проблеми.
Відредаговано автором 23-11-2023 12:02:16