питання сімейних конфліктів
Добрий вечір , я не можу проживати з мачухою, мені з 2009 році при великі кризі на роботі сказали, що я не офіційна сирота. Моє життя біля неї просто жах , сльози і прокльони в її сторону і в її оточення. Оточення відкриті такі алкоголічки і так звані хамки , для котрих я і мій брат не потрібні , брата дійсно роблять алкозалежним, і мене ворогом для нього. ЇЇ , як маму ще в мої 6 років бабця і дідо планували виносити на позбавлення батьківських прав, я мала тільки від них підтримку. Поліція не реагує на неї , як на агресивну п'яничку, мама відмовилась шукати для себе кваліфікованого психолога, на рівні алкоголізму і психічних розладів допускає моє побиття, союз українок під керівництвом самої жінки Вячеслава Чорновола написали на мене книгу - наклепи і на бабцю і діда , от і я скандалістка , що кляну тих дебілок союзок і католицьких шлюх , як та віталіна ющенко катерину і її оточеня ( як мачуху) ...... йдуть свята , я її не хочу чути і примати її гостей, а житло на мене і мали переписати бабця і дідо , ( як власники). Тато онкохворий, писав теж на її стани агресії в поліцію , закрили справу , вона частково працювала з ними, хату своїми ремонтами розвалює, неправильно розшили потолок, протікає дах, я вже на свої роки жінка інвалід по неврології, від її скандалів в мене опустились руки . Що робити коли нема дійсно надії , і поліція не помагає . ваші поради ..
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Добрий день!
А Ви, Оксано, матеріально залежите від мачухи?
У Вас є інвалідність? Який діагноз?
Доповнення від автора
Добрий вечір , ні , я можу бути фінансово незалежна , але тут питання спільного житла і її , повірте , диспотичні теорії поведінки до нас , і до тата і до брата ( брат алкозалежний і зараз працює за кордоном, але оточення теж алкозалежних і жінка ( українка) , я переживаю про наркоманію, тут біля брата оточення було і наркоманів , але йому наркота не подобається , то я дуже раділа) ,жінка , котра з ним, тільки тому що він її фінансує ), Маму родина і оточення хвалить - і від цього вона переконана , що діє вірно , але вони всі до своїх дітей - добрі і хороші матері і бабусі, всі погані в сім"ї , як жінки ( і відкриті жінки легковажної поведінки, алкозалежні , часто їм винні їх чоловіки, чоловіків їх знаю і вже давно переконана , - винні самі собі). Група інвалідності є , але медики ігнорують мої прохання, я робила і відео її криків , і як вона сприймає інформацію від наркоманів, робила фотографії , як вона до синяків б"є тата , та ніхто не реагує. Я часто роблю скандали відкриті - так захищаю себе, , по перше , в тата нема рідних ( брата і сестри) - і при онкології вона не купляє для нас їди , а кошти всі забирає. Знаєте , от всі знайомі розійшлися з чоловіками , а от вона не розійшлася , і так сама собі нашкодила , а наспраді , не розуміє , що біля неї і ніхто не здоровий і вона тратила гроші , керувала своїм життям і т д.. Дякую . що відповіли
психолог онлайн
цитата:
робила фотографії , як вона до синяків б"є тата , та ніхто не реагує.
А хто їх бачив? Ці фото треба показати в поліції та написати відповідну заяву.
Хоча, якщо батько не підтвердить ці факти - нічого з того не вийде.
цитата:
Я часто роблю скандали відкриті - так захищаю себе
Це може обертатись і проти Вас, бо можуть наприклад говорити, що Ви - "неадекватна", "скандалістка". І це буде не на користь.
Доповнення від автора
добрий вечір , так , ви у всіх питаннях і є праві , я для багатьох вийшла - не адекватна , то мало сказати ....тато давно , в свій час написав у поліцію на побиття , без мене і мого впливу , але не вели справу і тут почалось дома ще гірше - репутація мачухи, як великої людини і доброї для всіх людини ( гітлер , сталін в маніях величі , я так її називаю в очі і їх треба любити , як маму рідну ??? ) і тата довели до гіршого стану психіки , відсутність логіки, мислення алогічне ( не знаю як вірно прописати) , не приймає самостійних рішень , не може заперечувати її , привселюдно терпить приниження ( я спілкувалась із психологом колись - одним словом - деструктивна поведінка і в тому числі і до мене в мачухи така ж поведінка, і мститься , коли має можливість або показує свою зверхність - от болить в тебе нога - хай тато тобі поможе ). Але коли б працювали вірно психотерапевти і відсторонили б її від нас , і проговорили все з ним і мною , то я б не терпіла садизм дома і побиття , її ж хвалять і жаліють , а ми тут такі погані і недобрі , не хвалим і не наливаєм і т д, вже фото і мої фото - то вже не мої слова , а факти ...і поліція не може так удалити моє життя і життя від перших днів.
Вже на відкриті скандали - то просто виходу нема , так появляється їда і для тата і для мене , вона розуміє, якщо навіть мене не люблять, наприклад сусіди і родина і тата в тому ж числі, ніхто не захищає , то я її питаю - а тебе хто любить і поважає ??? люблячі твої бабусі і матері , коли годують і наливають , і десь пробивається сором і я тикаю . повірте . в її неуспішність, як жінки і мами , і свідомість деколи працює і в мачухи .. то ж десь розуміє , , от вона не зважає на наші потреби , її психіатри так лікували без нас , ігнорували нас і скривали її діагнози і ми проживали з бабцею і дідом , котрі нас любили і не приймали мачухи гостей , не було таких сварок і п'янок , бабця була медиком успішним і зупиняла таку теорію поведінки , мачуха забезпечена майном , може жити і без нас , і зараз я шукаю вихід із ситуації - розуміння своїх помилок і роз"їзд ....дякую. Я до вас писала під час істерії мачухи ... я від головних болів тоді просто "помираю"..
психолог онлайн
цитата:
Але коли б працювали вірно психотерапевти і відсторонили б її від нас , і проговорили все з ним і мною , то я б не терпіла садизм дома і побиття , її ж хвалять і жаліють , а ми тут такі погані і недобрі , не хвалим і не наливаєм і т д, вже фото і мої фото - то вже не мої слова , а факти ...і поліція не може так удалити моє життя і життя від перших днів.
Це не є відповідальністю психотерапевтів. Як і поліції. Відсторонитися може ТІЛЬКИ САМА людина, коли цього захоче й зможе. А всі інші можуть лише їй допомогти у цьому.
Доповнення від автора
Добрий вечір ! А ви розумієте, я її відсторонила від свого життя, але прагну роз"їзду і не хочу прибирати і варити її , приймати її гостей і слухати про так звану її теорію життя, вона не питає і навантажує собою , не розуміє слова ні , не дає мені вибору в житті , дідо і бабця повністю відмовились від неї , не хотіли її допомоги , я з малку помагала бабці ( інвалід першої групи , прикута до ліжка ), вона , коли я працювала прийшла на мою роботу , а я вимагала щоб вона пішла до іншого психотерапевта , на рівні шизофренії не розуміє сорому за її вчинки і не розуміє , що я її дійсно не не хочу знати , не приємно йти з нею і соромно називати примусово мамою , вона заставляє каральними методами . Так я навіть не хочу щоб вона вітала мене з днем народження, вона не привітала , я не плакала , просто повірте , була рада , привітання просто від так званої вибачте " показової пянички і суки " , яка при бездіяльності поліції просто відчуває свою силу. А як поставити до неї , як до шизофренічки правильну поведінку субординації , щоб манати доброту мачухи і не мати її доброти , от так як ви написали , я сама відсторонила її і отримала полегшення, що вона відмовилась вітати мене з днем народження.
Доповнення від автора
Дякую вам !! Ви гарно пишете !!!
Доповнення від автора
Доброго дня чи вечора !!! Я чекала ваше доповнення , якщо воно буде ?? чи дійсно ви не пов"язуєте моє питання і бездіяльність поліції і психіатрів ?я так вас питаю для розуміння . Дякую за розяснення. Ви , для мене , для мого розуміння , дали не повну відповідь . Я вам розкажу, із своєї сторони просто, фільм "Гра Молі", де тато в Молі , успішний тренер - психіатр , виховував лідерів у сім"ї і виховав все таки і зірку Молі , як для мене, в мене тато не є психіатр і не є успішний , і я сама не можу зламати методику кульпарківську ( я із львівщини) , якщо б ви вникали в їх методику - то методика євгеніки і дійсно вигідна навіть для путіна, вони активні в неофашистскі теорії і там така теорія прогресує , лікарі стажуються в польщі і всім розказують як вони народили дітей і працюють за методикую освенціуму , далі вони влізли в тюрму і тюрма їм теж по зубам , грати силу волі не дають , а напевно наркоту і параною , такі як вини завжди вигідні системі, як я їх назвала - психіатри навіть для Алілуєвої. психіатри дійсно неуспішні вибачте , за поняттям - селюшки і євро ( заробітчани італія, португалія, і т д.. - для уточнення поступи "селюшок") Може я вам і багато написала... але ..дякую вам і за не велике розяснення..