Мені здається у мене депресія яка триває уже дуже довго і я не маю сил її побороти
Я не можу зібратися з думками, зробити хатні справи, навіть встати з ліжка, не бачу сенсу життя і я не хочу жити серед людей навколо. У мене немає друзів, єдина моя підтримка це чоловік і дочка. Останнім часом я майже не їм бо не маю сил і бажання, через це у мене болить живіт і голова. Я зверталася до психолога але тільки витратила купу грошей марно, зараз багато шахраїв за всі гроші світу. Може варто придбати якісь ліки?
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Так вам нужен психиатр. Именно он занимается лечением депрессии и выписывает препараты.
Как давно такое состояние?
Что предшествовало?
Какой возраст ребенка?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354830 для Валентина Михайловна
Вже більше року точно, дитині 7 років. Я думаю "переламні" моменти були такі:
- в дитинстві батько ліз до мене в труси ( років 10 було), це було не раз але мама не повірила в результаті я стала "погана дочка" і думаю після цього вона винила мене в тому що я не люблю батька
- в 19 я завагітніла від свого першого хлопця, дитину не хотіла, але він пригрозив і батьки настояли щоб народила. З дитиною я проблем не маю, вона дуже добра дівчинка, допомагає мені
Колишній обікрав мене і покинув, розказавши знайомим про мене гадості, я витратила купу сил і грошей на суди і позбавила його батьківських прав, аліменти платить не завжди і то копійки
Далі я вийшла заміж за хорошого хлопця, він любить мене і мою дитину, зараз він утримує сім'ю
Чоловік працював за кордоном і після початку війни ми з дочкою переїхали до нього і плануємо тут залишитися
Колишній періодично виписує матюків, я блокую
На початку 2023 батько помер і ми з мамою почали ділити квартиру в Києві.
Мама не спілкується зі мною, я хотіла продати квартиру і поділити гроші порівну, але вона сказала що дасть згоду або на її умовах або ніяк.
В результаті мама взяла 35 тисяч а я лише 15, мама купила іншу квартиру.
Мій чоловік також продав житло і ми плануємо купити землю, але сумма дуже мала
Мати мене тепер взагалі ненавидить. Як батько помер вона навіть не казала, коли я подзвонила вона першим ділом сказала що я можу радіти і тд.
Останній рік я в жахливому стані, купа дрібних невдач
Я зверталася до психолога онлайн але толку не було і лише витратила гроші
Також я пішла тут локально до лікаря, але сказали стати на якійсь облік і я побоялася, бо іноземці думають що це після війни і я боюся що зроблять запис що я якась хвора на голову, тому намагаюся знайти вирішення в інтернеті
психолог онлайн
Вы можете обратиться онлайн к психиатру частному, единственное нужно уточнить, как вы сможете потом купить препараты.
А в какой вы стране сейчас?
Вы описываете тяжелый опыт и похоже последний год, отношения с матерью и смерть отца подкосили вас. Медикаменты вам нужны скорее всего. Тем более вы описываете тревожные симптомы.
Но и психотерапия тоже.
Увы, но да, в психологах много неадекватных людей, кто не прошел личную терапию и отыгрывается на клиентах. Только вот сегодня слышала жуткий пример от девушки.
Но все же стоит предпринять вторую попытку.
Смотрите, чтобы было образование в одном из направлений психотерапии, чтобы была супервизия и личная терапия. И обычно это люди, которые не выучился когда-то и все, теперь я самый умный и все знаю, а те, кто постоянно повышают свою квалификацию.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Вам варто знайти спосіб звернутись до психіатра. Ваш стан вже довго триває. Потрібна медикаментозна підтримка. Не раджу купляти ліки, які хтось порадить. Тому що враховується багато факторів (потрібно врахувати всі аспекти Вашого стану) + лікар визначить схему прийому і буде супроводжувати Вас. Спробуйте знайти психіатра онлайн.
Плюс психотерапія. Фахівець має мати профільну освіту, спеціалізацію в методі, власну терапію, супервізії. Це не курси! На жаль, не завжди одразу вдається знайти свою людину. До того ж психотерапія - це тривалий процес.
Бережіть себе!
психолог онлайн
Ви пишете, що болить живіт та голова. Ось на це і треба звернути увагу насамперед.
І це проблема, швидше за все, не психологічна, а фізіологічна, тобто, медична.
І грамотний психолог мав відправити Вас спочатку до терапевта (сімейного лікаря). а потім уже опрацьовувати дитячі психологічні травми.
Причини Вашого стану можуть бути різні - від проблем з ендокринною системою до проблем з хребтом. Все це має з'ясувати лікар. Ну а далі може підключитись психолог.