Що зі мною такє робиться
Добрий день.
Мені 29 років і у мене є син(6років) та чоловік.
Перше що хотілося би запитати - чому я постійно стомлена?(нігде поки не працюю) Якась заторможеність у думках, розмовах. Тяжко підбирати слова, хочеться дивитись в одну точку.
Тяжко прокидатись кожного ранку.
І ще - дуже невпевнена в своїх силах. Хочу відкрити свою справу - боюсь що не вийде, що нічого не буде і тому подібне.
Допоможіть будь ласка розібратися в цьому, дайте пораду, що робити щоб не тупити так.
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Наталия Горская
Добрий день! Підкажіть чи перевіряли здоров'я? Гормони? Загальний стан?
Чи є стрес в житті?
Симптоми які Ви описали схожі на депресію, але потрібно знати, що здоров'я в порядку, щоб виключити це.
Відредаговано автором 14-11-2023 14:54:58
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Наталия Горская
Такое состояние может быть как по причинам дефицитов в организме, так и при стрессе, постоянном подавлении переживаний.
Поэтому рекомендую обратиться к терапевту, сдать анализы, проверить щитовидку, гормоны по женской части, а если уже все там ок, то идти к психологу и разбираться с тем, что с вами происходит.
Практически у всех есть дефицит витамина Д и ферритина (запас железа в организме). Увы, мало терапевтов рассказывают о необходимости приема данных препаратов для профилактики дефицитов. А дефициты этих двух веществ может приводить к хронической усталости, истощению, апатии и тп
психолог онлайн
Здравствуйте!
Обратитесь к эндокринологу, важно проверить гармоны, т.к усталость, нехватка энергии, заторможенность это симптомы гармонального порядка. Можно конечно пофантазировать о депресивных состояниях, но я склоняюсь все же к тому, что необходимо обследование гормональной системы, это важный ресурс для организма, так же влияющий в последствии на психологическое здоровье!
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Наталия Горская
Доброго дня!
цитата:
Перше що хотілося би запитати - чому я постійно стомлена?(нігде поки не працюю
Прийміть мої слова підтримки!
Аби вийти з того стану, потрібно з'ясувати причини, що до нього призвели.
Перший крок - відвідини лікаря терапевта і напевно здача окремих аналізів. Необхідно виключити соматичні проблеми.
Якщо з тілом все гаразд, тоді до психолога або психотерапевта. Це буде другий крок.
З того, що вже наочно помітно, це
цитата:
Кілька уточнюючих питань з цього приводу.
Як давно перебуваєте в страху щодо відкриття своєї справи?
Які думки в голові ганяєте в цей час?
На Вашу думку, що заважає зробити перший крок у власному бізнесі?
Попередньо можна припустити, що у вогнищі страху Ви спалюєте свої сили та енергію. В страху, в сумнівах, у відтворенні в уяві поганого результату майбутніх зусиль.
Звернення до психолога вже показане за таких маркерів. Вам обов'язково нададуть кваліфіковану допомогу. Будь ласка, не зволікайте.
психолог онлайн
Я б також порадила в першу чергу обстежитись у лікаря щодо фізичного здоров'я, потім можна проконсультуватися у психіатра щодо депресії.
А щодо невпевненості в собі-це до психолога, індивідуально, бо на форумі неможливо врахувати всі особливості формування вашої особистості, самооцінки, наявні можливості і реальні умови, в яких Ви живете (наявність допомоги, підтримки, ваші сильні сторони, складності, тощо).
психолог онлайн
Вітаю. Колеги вже дали вам рекомендації, підтримую їх. Але не змогла пройти мимо вашого тексту.
Якщо у організмі недостатньо якихось мікроелементів, є затяжний стрес чи депресія, то ми функціонуємо в економному режимі. Адже головне вижити. В такому стані енергії для нових звершень і втілення планів не буде. І щоб працювати з невпевненістю і самооцінкою з психологом, для цього теж потрібен ресурс. Дослухайтесь до порад про лікаря для початку.
психолог онлайн
Добрий вечір!
Психологічних причин такого стану може бути декілька:
1) умови, в яких знаходиться країна: війна, небезпека, невизначеність майбутнього;
2) постійні стреси, і через війну і не тільки, наприклад через стосунки в родині: з чоловіком, батьками, іншими родичами (якщо серед оточення є хтось деструктивний);
3) внутрішні конфлікти та проблеми з самооцінкою та самоцінністю, психологічні травми (дитячі й не тільки).
Все це може забирати енергію та внутрішньо розхитувати.
І якщо на перший пункт повпливати не вийде, бо він не від людини залежить, то на другий частково вплинути можна. А третій взагалі можете вирішити тільки Ви особисто.