Как избавиться от навязчивых мыслей?
Так ситуації живемо з чоловіком 5 років є двоє діток мені 21 чоловікові 26! Був такий випадок що Я зрадила і він мене пробачив але уже два роки пройшо відтоді як пробачив
Але він віддаляється від мене не договорює є така думка що можливо у нього хтось є
Все було би добре але я не можу його відпусти від цього в мене депресія тривожний стан не можу налаштуватися на собі закрилася плачу і постійно в голові навіщо взагалі я з'явилася на цьому світі підтримки немає ні від кого! А батьки ставляться до мене наче я взагалі чужа їм друзів теж немає щоб хтось підтримав! Є тільки одна Я і все я не знаю що зцим робити!? Допоможіть будь ласка))😭
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Давайте спокійно розберемося у ситуації.
Звісно, ​​підозри у невірності чоловіка – це нелегко.
Але для початку уточнимо: у Вас є лише підозри чи є факти?
Поки не зрозуміло, чи він зраджує Вам чи ні.
Жити у ситуації невизначеності дуже складно. Невизначеність провокує фантазії, а вони в таких випадках бувають набагато страшнішими за реальність. Тому невизначеність – джерело постійного та дуже сильного стресу.
Потрібно серйозно поговорити з чоловіком. Яким би не був результат розмови, він несе за собою визначеність, а отже, стає зрозуміло, що робити далі. Напруженість знизиться.
Під час розмови з чоловіком потрібно зберігати спокій і тримати емоції під контролем.
Сльози, істерики лише завадять продуктивній розмові.
Розкажіть чоловікові, що Вас турбує і попросіть його "намалювати" майбутнє ваших стосунків.
Відредаговано автором 01-11-2023 04:10:08
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня!
Розкажіть, будь ласка, як загалом розвиваються Ваші стосунки з чоловіком? Коли саме він почав віддалятися, після яких подій у вашому подружньому житті? Чи є фактори (стреси на роботі у нього і у Вас, переїзди, тощо) які б впливали на відносини між вами?
Чому саме у Вас виникла підозра, що чоловік зраджує? Ви пов'язали між собою свою зраду в минулому і те, що він міг знайти собі когось іншого. Ви все ще відчуваєте провину за те, що зрадили чоловікові? Чи є між вами з чоловіком довірчий діалог, після яких ситуацій почали підозрювати, що він недоговорює?
А з депресивним станом краще не жартувати, і якомога скоріше звернутись по допомогу до психотерапевта. Що б не відбувалося у Вашому шлюбі, Ви у себе одна і про себе треба піклуватися.
психолог онлайн
Марія Радченко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго часу доби!
Непроста ситуація, але як вже сказали колеги - багато невизначенності, незрозумілості.
цитата:
Я зрадила і він мене пробачив але уже два роки пройшо відтоді як пробачив
Не зовсім зрозуміла Ваше "але".. про що Ви не договорили?
цитата:
Але він віддаляється від мене не договорює
Як конкретно це проявляється? Що саме змінилося?
Що не договорює? Як Ви про це дізнаєтеся?
цитата:
я не можу його відпусти
Що значить "відпустити" - це про що?
цитата:
я не знаю що зцим робити!?
Навіть з тих малюсеньких фрагментів, що Ви написали, вже можна впевнено сказати - Вам потрібна фахова тривала допомога. Тому раджу обрати фахівця та попрацювати з психологом.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку!
цитата:
Так ситуації живемо з чоловіком 5 років є двоє діток мені 21 чоловікові 26!
Я правильно зрозумів, що Ви устосунках з 16 років ?
цитата:
Був такий випадок що Я зрадила і він мене пробачив але уже два роки пройшо відтоді як пробачив
Він пробачив, а Ви собі пробачили?
цитата:
в мене депресія тривожний стан не можу налаштуватися на собі закрилася плачу і постійно в голові навіщо взагалі я з'явилася на цьому світі підтримки немає ні від кого!
цитата:
КАК ИЗБАВИТЬСЯ ОТ НАВЯЗЧИВЫХ МЫСЛЕЙ?
Відповідь очевидна. Потрібно почати працювати з нав'язливими думками. Вчитись зупиняти їх. Піддавати сумніву. Знаходити позитивні думки і переключатись на інші емоційні стани. Це все про взаємодію з психологом, який допоможе і навчить.
По суті, потрібно рухатись у бік визначеності. Вносити ясність у стосунки з чоловіком. І приймати відповідні рішення. Вони, скоріше за все, будуть складними і навіть болісними, проте іншого шляху немає. Йдучи цією дорогою, можете відкрити в собі багато корисного і по-справжньому цінного, як от, наприклад. уміння покладатись на себе, бути незалежною і т.д.
Також раджу звернутись до лікаря невролога/психотерапевта, аби він призначив протитривожні препарати.
психолог онлайн
Добрий вечір. Які у вас фактично зараз відносини з чоловіком?
Якщо серйозно, то вам слід звернутися в індивідуальну роботу.
психолог онлайн
Доброго дня. А як розвивались у Вас відносини? Які зараз у Вас відносини?
Чи співпадають у Вас цінності?
Чи дійсно є підстави вважати, що Він може зраджувати ( можливо колись Вас лякав), чи це Ваша проекція, якщо Ви йому зрадили, то і Він може це зробити?
Краще за все звернутися за допомогою до психолога або психотерапевта.
Я з таким запитом працюю.